Gå til innhold

Hyggelig kar

Blondiefaen

Anbefalte innlegg

Dette var ikke noe hyggelig melding nei. Veldig forstyrrende innhold!

Men du legger ut usladdet mobilnr, etter en time kan du ikke slette meldingen, så denne informasjonen vil alltid være tilgjengelig. 

Vi vet ikke hvem du eller personen som sendte deg meldingen er, og vi vet heller ikke om eier av mobilnr er direkte knyttet til meldingene. Men ved å legge det ut, kan vi finne ut hvem det. Og vedkommende kan ikke "forsvare" seg. 

• Like 4
9 timer siden, Blondiefaen skrev:

Koselig å få sånne sjuke meldinger

Veldig trist at du har fått slike meldinger, men vær snill å unngå å legge ut tlfnr eller annen info som offentliggjør identiteten til andre på forumet. Forumet er umoderert og slik info blir liggende her "uendelig". Fortell gjerne historien her anonymisert, så oppgir du alt til politiet. Veldig bra at du anmeldte det!

Nummeret er registrert på en kvinne. Ikke at det behøver å bety noe, men gjør det gjerne litt mer sannsynlig at det er tomme trusler. Noe jeg antar slikt som dette er i godt over 90% av tilfellene. Kanskje en forsmådd kjæreste/kone som har avslørt mannens hobby?

• Thanks 5
1 time siden, Idioten skrev:

Veldig trist at du har fått slike meldinger, men vær snill å unngå å legge ut tlfnr eller annen info som offentliggjør identiteten til andre på forumet. Forumet er umoderert og slik info blir liggende her "uendelig". Fortell gjerne historien her anonymisert, så oppgir du alt til politiet. Veldig bra at du anmeldte det!

Nummeret er registrert på en kvinne. Ikke at det behøver å bety noe, men gjør det gjerne litt mer sannsynlig at det er tomme trusler. Noe jeg antar slikt som dette er i godt over 90% av tilfellene. Kanskje en forsmådd kjæreste/kone som har avslørt mannens hobby?

Denne kvinnen som angivelig har skrevet dette levere ett fantastisk live med reise, penger, shopping, god mat og luksus !

• Like 2
1 minutt siden, FittePrins skrev:

Har noen prøvd å ringe nummeret ?

Hvorfor vil noen gjøre det?

Vi vet ingenting om hva som har skjedd her, annet enn at noen har opprettet en bruker her på forumet og lagt ut noen påstander som ikke kan verifiseres. Det telefonnummeret er som et random nr, hva skulle vi eventuelt snakke om?

Det beste er å la denne tråden dø ut.

• Like 4
  • Thanks 2

Jeg ble kontaktet på whatsapp. 
tviler på at det er jente som står bak. 

han kaller seg Stian på whatsapp.. 

mao, ikke sikkert han eier det nr engang.. men har fått det til å få en whatsapp konto kanskje…?

flere som har kontaktet meg her på Pm og sagt det er andre jenter også som er blitt kontaktet. 

mtp å legge ut offentlig nr… når han skriver sånt fortjener han å offentliggjøres. Enkelt og greit. 

8 timer siden, Blondiefaen skrev:

mtp å legge ut offentlig nr… når han skriver sånt fortjener han å offentliggjøres.

Du har ikke "offentliggjort han". Ingen her kan identifisere en mann utifra det du har postet. Du har offentliggjort et tlfnr som er registrert på en kvinne. Hun kan nå identifiseres av alle som er innom forumet. Ser du ikke problemet med dette?

For å unngå potensielle misforståelser vil jeg gjerne presisere at det selvfølgelig heller ikke er ok å offentligjøre informasjon som kan identifisere menn.

• Like 3
  • Thanks 3