Gå til innhold

Anna sexy without

Jokkevalente

Anbefalte innlegg

På 11.10.2025 den 19.56, Krokodillen skrev:

Bildene er av en jente som jobbet på carl berner før, delt leilighet. Antar dem har resirkulert og bare brukt dem igjen. Hun jenta var fra moldova? Men så romensk ut i person. Var ikke akkuratt et spektakulært treff for min del.

Hun bruker ett ansikts filter. Hun er mest lik seg selv her.

image.thumb.jpeg.e6fe9af10358d8df86cd6411aa32e39b.jpeg

Hun er fra Romania. Fin kropp. Hun var i en leilighet med en annen jeg hadde i sommer. 4 damer og rumenske 2 menn i leilighetn. Alle satt på kjøkkenet å røyket og lo. Litt uheldig opplevelse. Jeg måtte gjennom kjøkkenet for å komme til badet og tilbake naken med ett lite brukt og vått håndkle rundt livet. 

• Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 1
På 11.10.2025 den 19.44, Jokkevalente skrev:

Jeg tok kontakt på WhatsApp, men hun bor i Strømmen så det ble litt langt for min del å reise

Det er mange annonsører som opererer med adressen S......... 54. Naboene ved hva som foregår så å avlegge dette stedet et besøk er forbundet med en viss risiko.

• Like 2
  • Thanks 1
8 minutter siden, betalerfor6 skrev:

Det er mange annonsører som opererer med adressen S......... 54. Naboene ved hva som foregår så å avlegge dette stedet et besøk er forbundet med en viss risiko.

Noen ble vel tatt sist uke av purken også i den regionen. Tenker meg nok at naboer da følger med på biler / reg nummer. Takk for advarsel. 

• Thanks 3
På 11.10.2025 den 19.56, Krokodillen skrev:

Bildene er av en jente som jobbet på carl berner før, delt leilighet. Antar dem har resirkulert og bare brukt dem igjen. Hun jenta var fra moldova? Men så romensk ut i person. Var ikke akkuratt et spektakulært treff for min del.

Omtrent alle, om ikke alle, damene som oppgir Moldova er rumenere med en gruppe bakmenn. Ofte er det 5-6 jenter i samme kåk og gir svært lite av hva de tilbyr til sine lave priser.

• Like 1
4 timer siden, thorm skrev:

Omtrent alle, om ikke alle, damene som oppgir Moldova er rumenere med en gruppe bakmenn. Ofte er det 5-6 jenter i samme kåk og gir svært lite av hva de tilbyr til sine lave priser.

Stemmer, holder meg unna disse og latinske damer fremover. Fått med meg at politiet også aksjonerer en del mot disse og holder øye på adressene. Dem velger ofte leiligheter som er kjent for salg. 

• Thanks 3
3 timer siden, Krokodillen skrev:

Stemmer, holder meg unna disse og latinske damer fremover. Fått med meg at politiet også aksjonerer en del mot disse og holder øye på adressene. Dem velger ofte leiligheter som er kjent for salg. 

Vet ikke med de som kaller seg latinske men vet at de som kaller seg fra Moldova stort sett er jenter fra Romania, underlagt bakmenn, og er i politiets kikkert 24/7. Styrer glatt unna de av den grunn og at jeg har blitt lurt trill rundt av ei dame der

• Like 1