Gå til innhold

Stig6 + andre..

Mann45

Anbefalte innlegg

Hva mener folkens her inne, ser at det noen visse brukere som legger inn svindel anmeldelser på mange annonser på r.e.. 

er det noe hold i det, eller er han bare en selvutnevnt svindeljeger som bruker hele dagen på dataen? 

Sikkert rett om noen, men han hadde kommentert det på ei tidligere som jeg møtte, hun var østeuropeisk, tok cash i døra så etter da tenkte jeg han må jo bare «tippe» seg frem… eneste jeg har møtt som han hadde skrevet på da… 

møter folk jenter med negative reviews eller er det No No?

• Like 1

Alt er jo relativt. En ny annonse med en negativ anmeldelse er jo et mye større rødt flagg enn en gammel traver med noen gode og noen dårlige.

En negativ tilbakemelding kan stoppe meg hvis damen ikke var høyest på listen min men er bildene etter min smak kan jeg bli for fristet. Litt erfaring hjelper på dette feltet, magefølelsen. Og hvor villig du er til å snu i døra.

Stig6 har vært omtalt her på forumet, prøv et søk...

• Like 4

Gå etter magefølelse. 
jeg ser ikke så mye på negative reviews. Føler de er ofte følelsenessig styrt. Dama vil ikke / kunne ikke møte deg. Du blir snurt og skriver en negativ review. Eller at dama ikke var på topp den dagen. 
Jentene er mennesker de å. Alle har gode og dårlige dager. 

men har ei jente flere negative som sier det samme om henne. Så styrer jeg unna. 

stig6 er et kapitell for seg selv🤣 hans meninger styrer ikke valget mitt

• Like 3
51 minutter siden, Mann45 skrev:

Hva mener folkens her inne, ser at det noen visse brukere som legger inn svindel anmeldelser på mange annonser på r.e.. 

er det noe hold i det, eller er han bare en selvutnevnt svindeljeger som bruker hele dagen på dataen? 

Sikkert rett om noen, men han hadde kommentert det på ei tidligere som jeg møtte, hun var østeuropeisk, tok cash i døra så etter da tenkte jeg han må jo bare «tippe» seg frem… eneste jeg har møtt som han hadde skrevet på da… 

Åpenbare svindlere styrer jeg unna. Skriver noen de har blitt svindlet, eller forsøkt svindlet med forhåndsbetaling er det bare å ligge unna. Samme gjelder dem som har fått mange tilbakemeldinger om at kunder møter personer som ikke er avbildet i annonsen, eller bare bruker bilder de har hentet fra nettet. Eller dem som skriver at det er åpenbare bakmenn som ligger bak telefonnummeret.

Annonsører som skal ha personlige opplysninger styrer jeg unna.

Og siden det er så mange svindlere og idioter i annonsene så styrer jeg også unna de annonsørene som skal dekke et stort geografisk område. Gidder ikke bruke tid på noen som ikke vet om de faktisk er i den ene eller andre byen selv om byene er nær hverandre. Samme gjelder prisanslag. De som ikke oppgir noen pris styrer jeg bare unna.

Når det gjelder dem som har fått noen dårlige review her og der kan det være et rødt flagg, men det avhenger av hva klagene går ut på og hvem som har skrevet det. Personlig vektlegger jeg et review fra Stig6 veldig lavt, og leser dem mest for underholdningsverdien. Andre brukere kan det være jeg legger stor vekt, spesielt hvis jeg vet at jeg har hatt sammenfallende mening med dem tidligere. Folk som sutrer om "dårlig innlevelse" eller har hatt problemer med å oppnå kontakt med damene havner i fjærvekt nivå. De som har avtalt time men ikke fått gjennomført fordi damen har rotete organisering vektlegges litt mer siden det faktisk er litt irriterende, men er ikke avgjørende. At avtalen endrer seg når en kommer til henne er vel en vanlig innvending som jeg vektlegger ganske mye.

Og hvis en føler ting sklir ut er det bare å komme seg ut fra situasjonen raskest mulig. Ikke prøv å redde det hele ved å kaste mer penger på bålet. Gjelder spesielt ekstra, ekstra, ekstra-gjengen av damene i markedet.

• Like 6
1 time siden, Mann45 skrev:

Har møtt noen jenter med negative reviews, Amanda Sunrise fikk jo dårlig henne også da henne holdt på. Hu var jo kjempe fin, også møtt på Jessica Swan den tiden henne holdt på. Møtt også, Top Iriss som også har fått negative er jo også ganske så sexy, dessverre er det utrolig mange som ønsker og ødelegge for andre noe som er utrolig synd.

Det er alltid noen som ikke ønsker konkurranse evt har jobbet i andre land før og gikk vekk fra dem startet for seg selv. Tenker da er det en del som kan ødelegge for andre da dem ikke ønsker dem skal jobbe alene som også er misunnelig fordi det går bra.

Men har også vært borti noen dårlige også svindlere som prøver og lure folk med paysafe 😂 Det er en NO, NO, aldri betal på forskudd. Prøvde med på sweetbless også da henne ønsket forhåndsbetaling droppet jeg det lett.

• Like 2

Må ta alt med en klype salt, både gode og dårlige anmedelser. Jeg pleier å lese tidligere anmeldelser  fra samme person for å se om det en ekte kunde og om vi har nogenlunde samme smak. 

Stig er notorisk på RE, hvor han avslører svindlere. Jeg har tidligere satt spørsmål tegn på hvorfor han gjør dette, for det virker som dette er det eneste han gjør. Kan ikke huske at han har faktisk gjennomført et sexkjøp og skrevet om det. 

En annan RE-bruker som jeg har lagt merke til er en som kaller seg Looper (eller lignende) som utelukkende gir gode anmeldelser til eldre damer på østkanten av Oslo som gir massasje. 

• Like 1

Her var det utrolig mange gode tips ja. 

har som regel bare styrt unna de som har negativ reviews utenom den ene gangen, da var det en dårlig en fra stig6 men tok sjansen siden hun gadd å gjøre outcall til gardermoen 03:00.  

og var da denne tanken kom.. kanskje man går glipp av noe godt om man stoler på hva andre skriver. 

ja også skjønt at andre i bransjen vil ødelegge for hverandre ved å gi bad reviews. 

og ja ang stig6, aldri sett at han faktisk har gjennomført et treff og skrevet det  mye copy/paste reviews  så tror kanskje, var ei som jeg traff som sa dette, at stig6 profilen er bare konkurranse fra andre jenter som vil ødelegge.. fikk også navn på jenta meb husker ikke farta hva det var, sofie et eller annet

• Like 1
23 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Syntes alltid Stig leverer pålitelige negative anmeldelser.
De er åpenbart svindlere de han skriver negativt om.

Jeg måtte kikke på review på RE, og det stemmer jo at de annonsene han skriver er svindel er ut som svindel. Prøvde å se på hva som er skrevet tidligere om han på forumet, og greier ikke se annonsene han reviewa fordi de er fjernet nå. En aktiv bidragsyter i trådene var en bruker som har mistet all kredibilitet i den senere tid, og andre la ut samtaler som egentlig kunne ha kommet fra hvem som helst som kalte seg stig6, så egentlig bør jeg kanskje revurdere. Kanskje det han skriver er ganske legit og noen har interesse av å skade troverdigheten hans.

Endret av HerrSerr
  • Like 2
1 time siden, JoeRoganJosh skrev:

Syntes alltid Stig leverer pålitelige negative anmeldelser.
De er åpenbart svindlere de han skriver negativt om.

Jeg vil si at dette stemmer om de fleste anmeldelsene hans, men jeg har sett han bomme også - spesifikt 1 gang anmeldte han ei jeg hadde hatt et vellykket besøk hos.

Når det er sagt så har jeg ofte kontaktet annonser hvor jeg har raskt forstått at det er svindel og senere sett at stig6 har skrevet en anmeldelse, han treffer veldig mye oftere enn han bommer.

Endret av Ness
  • Like 3
  • Thanks 2
2 timer siden, Ness skrev:

Jeg vil si at dette stemmer om de fleste anmeldelsene hans, men jeg har sett han bomme også - spesifikt 1 gang anmeldte han ei jeg hadde hatt et vellykket besøk hos.

Når det er sagt så har jeg ofte kontaktet annonser hvor jeg har raskt forstått at det er svindel og senere sett at stig6 har skrevet en anmeldelse, han treffer veldig mye oftere enn han bommer.

Samme her. Har møtt ei han hadde anmeldt som svindler. Men hun var jo verdens hyggeligste dame… og jeg spurte henne om den anmeldelsen .. hun syns jo det var kjipt å få den uten grunn. 

hun tok forøvrig cash ved oppmøte. Så kunne umulig ha stemt det han skrev. 

tipper han er en sur gammal mann som har blitt svindla ( ja kjipt er det). Så har han fått en vendetta. 
leser litt på forumet at han er syk. Vet ikke om det stemmer men men.. 

• Like 3

Enig med de før meg (unntatt det om Stig - det vet jeg ingenting om). Jeg ser mer på dette forumet enn på RE. Har en gammel traver her gått god for en dame så er det grønt lys for meg uavhnegig av hva osm står eller ikke står på RE. Er det i tillegg noen jeg har kommunisert med her og vet ca hvilke preferanser han har så er det mørkegrønt: Omtrent uten risiko. MEN - jeg kan alikevel ha en dårlig dag, damen kan ha en dårlig dag, vi kan ha dårlig kjemi, etc etc. Skjer det, kan det bli en dårlig opplevelse for oss begge. I slike tilfeller skriver ikke jeg "Dårlig dame", "idiothore" etc. Da skriver jeg f.eks. at damen er den samme som i annonsen, men at vi ikke hadde den beste kjemien. Jeg synes det er fair å gi en så riktig som mulig beskrivelse av dame, setting etc.

Eksempler:

• Jeg har hatt mindre bra erfaringer med flere av damene - men gir ikke en elendig review pga én opplevelse. Alle kan ha en dårlig dag.
  • En av mine favoritter her fikk betalt for CIM, men tok pikken min ut av munnen og runket meg over puppene sine. Ikke perfekt for en som elsker CIM og COF...
  •  

Husk hva som kan gi en dårlig review på RE (og noen ganger her)...

• Horebukken oppfører seg dårlig, damen reagerer (naturlig nok) negativt og dermed blir det full skjærings.
  • Horebukken forsøker seg uten gummi, og dermed blir damen negativ og så blir det null sex, bukken må gå og skriver negativt (uten å forklare hva som faktisk har skjedd).
  • En annen dame fra horemiljøet blir sur på en annen hore og dermed logger hun seg inn og skriver en dårlig review. Ingen kan verifisere det eller si at det er feil eller en annen hore.
  • +++

Sjekk annonser på RE i forumet her. Sjekk evnt med andre du vet har møtt henne, og så finner du snart ut om det er no eller no-go.

Lykke til.

Endret av karsten
  • Like 7
  • Thanks 3

Uten å nevne navn så virker det som noen her på forumet skriver positivt om dårlige damer.
@karsten du kan bare stole på deg selv, og de ekte gamle revene.

Noen jenter leverer elendig service. Enten så forstår ikke brukeren det, eller så er det bare skryt.

Er for mye ulver i mosen her på forumet.

Endret av JoeRoganJosh
  • Like 4
På 7.10.2025 den 9.17, karsten skrev:

Enig med de før meg (unntatt det om Stig - det vet jeg ingenting om). Jeg ser mer på dette forumet enn på RE. Har en gammel traver her gått god for en dame så er det grønt lys for meg uavhnegig av hva osm står eller ikke står på RE. Er det i tillegg noen jeg har kommunisert med her og vet ca hvilke preferanser han har så er det mørkegrønt: Omtrent uten risiko. MEN - jeg kan alikevel ha en dårlig dag, damen kan ha en dårlig dag, vi kan ha dårlig kjemi, etc etc. Skjer det, kan det bli en dårlig opplevelse for oss begge. I slike tilfeller skriver ikke jeg "Dårlig dame", "idiothore" etc. Da skriver jeg f.eks. at damen er den samme som i annonsen, men at vi ikke hadde den beste kjemien. Jeg synes det er fair å gi en så riktig som mulig beskrivelse av dame, setting etc.

Eksempler:

• Jeg har hatt mindre bra erfaringer med flere av damene - men gir ikke en elendig review pga én opplevelse. Alle kan ha en dårlig dag.
  • En av mine favoritter her fikk betalt for CIM, men tok pikken min ut av munnen og runket meg over puppene sine. Ikke perfekt for en som elsker CIM og COF...
  •  

Husk hva som kan gi en dårlig review på RE (og noen ganger her)...

• Horebukken oppfører seg dårlig, damen reagerer (naturlig nok) negativt og dermed blir det full skjærings.
  • Horebukken forsøker seg uten gummi, og dermed blir damen negativ og så blir det null sex, bukken må gå og skriver negativt (uten å forklare hva som faktisk har skjedd).
  • En annen dame fra horemiljøet blir sur på en annen hore og dermed logger hun seg inn og skriver en dårlig review. Ingen kan verifisere det eller si at det er feil eller en annen hore.
  • +++

Sjekk annonser på RE i forumet her. Sjekk evnt med andre du vet har møtt henne, og så finner du snart ut om det er no eller no-go.

Lykke til.

Mye bra refleksjon her,Karsten.

• Like 1