Gå til innhold

Potensiale

DirtyUncle

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har sikkert valgt feil kategori, men 😅 Har vært medlem en liten stund, men ikke veldig aktiv. Er often innom. Titter rundt. Mye spennende, men også mye dårlig stemning mellom enkelte. Og ikke minst all spam!!! Det er virkelig synd, for jeg liker konseptet. Stort potensiale for å kunne være et velsig bra forum for likesinnede. Vi har jo alle samme interesse 😉

• Like 5
På 5.10.2025 den 17.44, DirtyUncle skrev:

Jeg har sikkert valgt feil kategori, men

Ja, som du kan lese i overskriften er dette stedet for "Teknisk hjelp og informasjon om forumet", men velkommen skal du være lell! Viktigere at du bidrar enn hvor vi kategoriserer det. Fint om du følger oppfordringen til Chen, så får vi alle et bedre forum:

På 5.10.2025 den 17.51, Chen skrev:

Fint om du bidrar med anmeldelser slik at tulleposter blir i mindretall ☺️

• Like 3
På 5.10.2025 den 17.51, Chen skrev:

Velkommen!

Fint om du bidrar med anmeldelser slik at tulleposter blir i mindretall ☺️

@DirtyUncle Ser nå at min kommentar kan virke som at jeg mente din post var en tullepost. Men det jeg mente, og jeg håper du forstod, at vi sliter med mye spam på forumet og ditt bidrag med anmeldelser vil føre til at tulleposter blir i mindretall. :-) 

• Like 4
23 timer siden, Chen skrev:

@DirtyUncle Ser nå at min kommentar kan virke som at jeg mente din post var en tullepost. Men det jeg mente, og jeg håper du forstod, at vi sliter med mye spam på forumet og ditt bidrag med anmeldelser vil føre til at tulleposter blir i mindretall. :-) 

Neida. Oppfattet kommentaren din som positiv.

• Like 2
  • Thanks 1