Gå til innhold

Anbefaler Top Iriss

Hoverdam

Anbefalte innlegg

Jeg var innom top iriss for 3timer siden siden jeg var innom Oslo kunne jeg like greit finne ei jeg likte og ta kontakt.

Jeg tok kontakt med Iriss og avtalte møte tid.

Kan godt si det sånn at henne er helt klart den du ser på bilde. Henne skriver meldinger og svarer på telefonen om vi ringer det er henne du prater med.

Henne snakker meget godt engelsk. Leiligheten er ren og ryddig. Kjente vi hadde en god kjemi der alt stemte i alt.

Holder til sentralt til i Oslo.

Det er parkerings garasje ikke så langt unna.

Henne er service innstilt, søt og vakkert. Vi glemte tiden av alle ting men det stoppet ikke der. Ble tilbudt både dusj før og etter. La oss iallfall ta godt vare på henne. Hvis du er god mot henne er får man igjen. Er man en drittsekk får man igjen for det også som er normalt.

Henne er varm, omtenksom og helt klart ei sprudlende ung dame med god energi. Dette er noe jeg selv trenger. Jeg følte meg godt ivaretatt noe jeg ikke gjør hos en del andre. Henne får min respekt da vi faktisk fikk mer tid til å bli kjent med hverandre. Kan helt klart si jeg skal tilbake og det er uten tvil.

Selv med Amy som herjer stopper meg ikke.

Tusen takk for meg og min første anmeldelse som det vil bli flere av

• Like 3
  • Thanks 2

Glemte å takke for din første anmeldelse på noresk,  @Hoverdam. Veldig bra anmeldelse! Vi gleder oss til flere sånne fra deg :)

Og velkommen til forumet! Håper du vil trives her sammen med oss!

Det var ikke meningen å være hard med deg i starten. Ville bare si at det er veldig greit å legge en link til dama som anmeldes, slik at vi vet hvem du snakker om. Og så er det alltid greit å finne riktig kategori når man skriver anmeldelser, så vi klarer å holde litt orden her, selv med fravær av en Admin.

Det var søndagens innlegg fra  Andeby,  hyggelig ment :)

Endret av Langbein
  • Like 3
2 minutter siden, Langbein skrev:

Glemte å takke for din første anmeldelse på noresk,  @Hoverdam. Veldig bra anmeldelse! Vi gleder oss til flere sånne fra deg :)

Og velkommen til forumet! Håper du vil trives her sammen med oss!

Det var ikke meningen å være hard med deg i starten. Ville bare si at det er veldig greit å legge en link til dama som anmeldes, slik at vi vet hvem du snakker om. Og så er det alltid greit å finne riktig kategori når man skriver anmeldelser, så vi klarer å holde litt orden her, selv med fravær av en Admin.

Det var søndagens innlegg fra  Andeby,  hyggelig ment :)

Tusen takk skal du ha. Jeg skal ta den med meg og tusen takk for at du la linken inn.

😊

• Like 2