Gå til innhold

Hva er det som skjer med prisene nå om dagen

MysteryGuy

Anbefalte innlegg

3000 uten hederlig omtale her eller på RE er da helt uaktuelt. Der er risikoen absolutt på sitt høyeste. Min teori er ihvertfall at dersom de ikke har god omtale, og litt for glossy bilder så er det bare tull. Og har de ikke skjønte at de må starte med innsalget av seg på et annet nivå så må de forsøke å finne business elsewhere....

De damene som heter Yiia, Nayrobi, Star Tantric, April etc etc har jobbet seg opp et rykte og har bevist at de kan levere skikkelig sex / ta i mot en sprut fra en kåt kar uten å bli sjokkerte.

Når vi i tillegg ser hva Rux leverer og tar betalt så er 3000 uten reviews uaktuelt.

• Like 7

Æ syns det er toppers at de som er gode i jobben sin tar godt betalt.

Det er helt i orden i andre områder så hvorfor ikke dette området også.

For kundernes sin del så er bare å fikse bedre betalte jobber eller senke kvalitetskravene sine..hvis det nå er noe kvalitetskrav i det hele tatt i denne del av verlden 😂

4 timer siden, busch skrev:

Æ syns det er toppers at de som er gode i jobben sin tar godt betalt.

Det er helt i orden i andre områder så hvorfor ikke dette området også.

For kundernes sin del så er bare å fikse bedre betalte jobber eller senke kvalitetskravene sine..hvis det nå er noe kvalitetskrav i det hele tatt i denne del av verlden 😂

Det er et enkelt syn på verden. Det må være lov å kritisere priser/tjenester uten å få den holdningen presentert. "Bare å få seg en annen jobb", håpløs kommentar.

• Like 2
  • Thanks 1
22 minutter siden, Thermos skrev:

Det er et enkelt syn på verden. Det må være lov å kritisere priser/tjenester uten å få den holdningen presentert. "Bare å få seg en annen jobb", håpløs kommentar.

Nei, det er ikke en håpløs kommentar. 
Lower or higher your standards.

Enkelt og greit.

Du får hvad du fortjener her i livet. Ikke hvad du maser etter 👍

Lykke til.

17 timer siden, busch skrev:

Nei, det er ikke en håpløs kommentar. 
Lower or higher your standards.

Enkelt og greit.

Du får hvad du fortjener her i livet. Ikke hvad du maser etter 👍

Lykke til.

"Lower or higher your standards", "Fikse bedre jobber", står for seg selv, jeg utelater "kloke ord fra en klok mann" etter eget valg! 

Hvis vi skal betrakte eskorter og massasjesalonger som en del av de samme markedsbetingelsene som er satt av de sosioøkonomiske reglene som resten av samfunnet, så vil jeg i det minste begynne å motta kvitteringer slik at jeg kan begynne å kreve tilbake munnsex og knulling som legitime utgifter på skattemeldingen min.

Mange av de som forlanger 3000/3500 for en time er jenter som bare prøver seg. Falske bilder , ingen omtale . Og de som oppgir å være omtrent i hele Norge på samme dag . Glem de. Rett og slett bonde fangere. Når du da møter opp , så blir du overtalt til å prøve vedkommende til ett lite avslag i pris. Men, så godt som samtlige er elendige. Alltid ta ett grundig bildesøk. Snu å gå hjem dersom den du møter er langt unna det du ble forespeilet i annonsen. Falske bilder MÅ rapporteres til RE. Og har du vært der , legg igjen omtale på RE og her. 

Endret av Larsens
Hadde mer på hjertet.
  • Like 4