Gå til innhold

Ukas sexy til den elektriske stol?

karsten

Ukas sexy  

19 stemmer

1. 1. Skal vi sende Ukas sexy til den elektriske stol?

• Ja
      5
    • Nei
      14

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 03. okt. 2025, 10:00

Anbefalte innlegg

Fra før sommeren overtok undertegnede ansvaret for Ukas sexy fordi @Idioten fikk hendene fulle med en dame som slo seg til sammen med han. Kort fortalt fikk han nok så mye aktivitet på både dag og kveldstid at han nok velger rytmiske kvinnebevegelser enn redaktørjobben på Ukas sexy.

Til poenget: Ukas sexy har fortsatt mange klikk, begrenset antall stemmer og veldig få kommentarer. Det virker ikke som om Ukas sexy engasjerer noe særlig lenger.

Nå er rett og slett spørsmålet: Skal vi sette Ukas sexy i den elektriske stol og avslutte (mens leken er god)?

Avstemningen er åpen til søndag kl 12:00.

Endret av karsten
  • Like 4

Uken er en vilkårlig periode. Kanskje vi kan ha en kontinuerlig «best av de beste». Rapporter eller lenker til rapporter i underforumene, uten lokasjonsbegrensninger (kanskje til og med i utlandet). Den eneste betingelsen: du har besøkt stedet selv og ville dratt igjen.

Da har vi et sted å søke etter anbefalinger, og det rangeres automatisk kronologisk.  Må fortsatt sjekke hvor jenta er, men i Norge reiser de så mye at de lokasjonsbegrensede underforumene gir liten mening uansett.

Så, til den elektriske stolen, men den kommer tilbake mutert og bedre?

dggurkv-8d785327-c123-40c6-842e-eb58448c5101-2336007286.png

Ukas Sexy har vært min grunn til å logge på her over tid. Men siden jeg ellers deltar lite i øvrige diskusjoner, er jeg vel også delaktig i det manglende engasjementet, og bør derfor ha lite å si. De øvrige trådene her har en lei tendens til å fylles med alt annet enn pålitelige anbefalinger. 

Jentenes flyktighet har nok noe å si, da 7 av 10 nominasjoner ikke lenger har hatt aktive annonser i den aktuelle uka, som naturlig nok også har redusert nyttigheten.

RE bugner ikke over av top shelf-hyllevare om dagen heller, som selvfølgelig gjør det vanskelig å fylle en liste med gode anbefalinger. 

Alt i alt: Forståelig om det ikke er verdt tiden og bryet. Men trist? Definitivt. 

Innsatsen skal du uansett ha for. Den har blitt verdsatt. Applaus, klapp, etc. 

• Like 3
  • Thanks 2
På 2.10.2025 den 13.35, Oslo_bukken skrev:

Synes intensjonen med ”ukas sexy” er bra, men ja kanskje den må endres👍

Det kan godt hende, og dersom du eller andre har forslag eller tar over så er det bare å gjøre det. Jeg tror at forumet har behov for noe "fast" og uke. Hvis ikke blir det lett bare enkeltstående kommentarer, og da blir det liten grunn til å logge inn. Forumet og anmeldelser må være relevant i forhold til markedet og erfaringer fra det.

Ihvertfall hva jeg tenker.

Hvis noen føler seg klare til å ta over så er det bare å ta kontakt.

• Like 1