Gå til innhold

Ny annonse neste uka

TitsMann

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, TitsMann skrev:

Jeg vil lage en ny profil i RE neste uka.Grunn av jeg skal jobber er til kjøp meg en nye Macbook Pro som koster neste 50.000 kr.

Setter stor pris av ingen trad bli gjørd on det,siden jeg har ingen kunde her om Noresk.Og hver gang noen legge min annonsen her,det er kaos.

Takk i forhand

Hva er det du prøver å kommunisere?

• Haha 2
4 minutter siden, Daskeladden skrev:

Var ikke du rik og gjorde dette for moroskyld? Hjernedøde tulling, hva skjedde med advokaten din ig anmeldelsen din du skrev så mye om nylig? Hjernedøde tulling som bruker chatgpt for å redigere video/bilder og tror hun er it ekspert

Nei.Aldri sagt jeg var rik.Hvor det kommer det fra?

Saken var henglagt fordi mistanke har død 19/09. I skulle møte i retten i Frederikstad 24/09.

Men jeg forsett gjør det for moro skjuld.Jeg har ikke tid for treffe mer av 2 kunder per dagen.Jeg har undervising 4 ganger i uka.Nei,jeg driver ikke med lage bilde eller video med chatgpt.

Men det er det for nå, @Daskeladden

Ta din frustasjon med andre.

3 minutter siden, TitsMann skrev:

Nei.Aldri sagt jeg var rik.Hvor det kommer det fra?

Saken var henglagt fordi mistanke har død 19/09. I skulle møte i retten i Frederikstad 24/09.

Men jeg forsett gjør det for moro skjuld.Jeg har ikke tid for treffe mer av 2 kunder per dagen.Jeg har undervising 4 ganger i uka.Nei,jeg driver ikke med lage bilde eller video med chatgpt.

Men det er det for nå, @Daskeladden

Ta din frustasjon med andre.

Hahahaha les deg opp på saksgangen i rettsprosess før du tyter ut piss. 

Endret av Daskeladden
4 timer siden, Daskeladden skrev:

Hahahaha les deg opp på saksgangen i rettsprosess før du tyter ut piss. 

Siste som har bestemme a plage meg slutt i kalt kjøleskap i likhus.

Rip @Politimestern aka Sara.

Sa, @Oslo_bukken @nelson2 og @Daskeladden bare forsett a snakke med hverandre,dokka er på iignorert listen.