Gå til innhold

Noen unge tannleger i Norge ? Som tillater nakenhet

TomX

Anbefalte innlegg

Noen unge tannleger i Norge 18+ 27 år ? Som tillater nakenhet i tannlegestolen og som eks runker meg. Men det finnes vel ingen eskorter som jobber som tannlege og som etter arbeids tid utfører sex tjenester. Den tanken jeg har er kanskje litt 😑🤤🤮🙄 og kanskje umulig hvis det ikke finnes noen jenter med mobil klinikk

1C224D1E-5DC5-434E-9C52-4C6D073C54CC.jpeg

7 minutter siden, TomX skrev:

Noen unge tannleger i Norge 18+ 27 år ? Som tillater nakenhet i tannlegestolen

Tror du får prøve med en diskret annonse i et tidssrift heller enn å sitte her og drømme.

Det viktigste norske tidsskriftet for tannleger er Den norske tannlegeforenings Tidende, ofte kalt bare Tidende

• Like 2
26 minutter siden, TomX skrev:

Jeg har prøvd fetlife men ikke noe napp

Man kan ikke gå til en tannlege, fysioterapeut eller forsåvidt til Burger King med sånne ønsker, Det har med respekt for mennesker som utøver et yrke å gjøre.  Ønsket må tas opp med en gledespike, mange som tilbyr rollespill mm, men tannlegestolen er et problem hvis du ikke selv kjøper en på auksjon en plass.

• Like 1
1 time siden, TomX skrev:

Fikk du sitte i tannlegestolen ? 
kunne eksen din kommet til Gol og jobbet som tannlege der ?

Ja jeg satt i tannlegestolen, og hun hadde kun tannlegeskjorte uten bukser og truser😉 Ga meg en grundig undersøkelse, og vi fikk prøvd en del morsomme stillinger i den motoriserte tannlegestolen.

Tror neppe hun kommer til Gol med det første. Beklager. Det var ikke meningen å gjøre deg missunnerlig… eller jo, litt😉

• Haha 2
47 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Ja jeg satt i tannlegestolen, og hun hadde kun tannlegeskjorte uten bukser og truser😉 Ga meg en grundig undersøkelse, og vi fikk prøvd en del morsomme stillinger i den motoriserte tannlegestolen.

Tror neppe hun kommer til Gol med det første. Beklager. Det var ikke meningen å gjøre deg missunnerlig… eller jo, litt😉