Gå til innhold

Noen unge tannleger i Norge ? Som tillater nakenhet

TomX

Anbefalte innlegg

Noen unge tannleger i Norge 18+ 27 år ? Som tillater nakenhet i tannlegestolen og som eks runker meg. Men det finnes vel ingen eskorter som jobber som tannlege og som etter arbeids tid utfører sex tjenester. Den tanken jeg har er kanskje litt 😑🤤🤮🙄 og kanskje umulig hvis det ikke finnes noen jenter med mobil klinikk

1C224D1E-5DC5-434E-9C52-4C6D073C54CC.jpeg

7 minutter siden, TomX skrev:

Noen unge tannleger i Norge 18+ 27 år ? Som tillater nakenhet i tannlegestolen

Tror du får prøve med en diskret annonse i et tidssrift heller enn å sitte her og drømme.

Det viktigste norske tidsskriftet for tannleger er Den norske tannlegeforenings Tidende, ofte kalt bare Tidende

• Like 2
26 minutter siden, TomX skrev:

Jeg har prøvd fetlife men ikke noe napp

Man kan ikke gå til en tannlege, fysioterapeut eller forsåvidt til Burger King med sånne ønsker, Det har med respekt for mennesker som utøver et yrke å gjøre.  Ønsket må tas opp med en gledespike, mange som tilbyr rollespill mm, men tannlegestolen er et problem hvis du ikke selv kjøper en på auksjon en plass.

• Like 1
1 time siden, TomX skrev:

Fikk du sitte i tannlegestolen ? 
kunne eksen din kommet til Gol og jobbet som tannlege der ?

Ja jeg satt i tannlegestolen, og hun hadde kun tannlegeskjorte uten bukser og truser😉 Ga meg en grundig undersøkelse, og vi fikk prøvd en del morsomme stillinger i den motoriserte tannlegestolen.

Tror neppe hun kommer til Gol med det første. Beklager. Det var ikke meningen å gjøre deg missunnerlig… eller jo, litt😉

• Haha 2
47 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Ja jeg satt i tannlegestolen, og hun hadde kun tannlegeskjorte uten bukser og truser😉 Ga meg en grundig undersøkelse, og vi fikk prøvd en del morsomme stillinger i den motoriserte tannlegestolen.

Tror neppe hun kommer til Gol med det første. Beklager. Det var ikke meningen å gjøre deg missunnerlig… eller jo, litt😉

Det går fint og bli misunnelig er vant til det 

1 time siden, Oslo_bukken skrev:

I en verden med fantasier som ingen jenter kan bidra med blir det en 😢 verden 

Trodde ikke det fins, men Tyskland... :

Fra https://www.domina-frankfurt.net/vorlieben/dentalfetisch-dominante-zahnbehandlung-.html 

Noen foretrekker å bli dominert under tannbehandling. Jeg er så heldig å kjenne en profesjonell tannlege som er åpen for denne fetisjen og åpner fetisjklinikken sin i en ekte tannlegepraksis utenom vanlig åpningstid. Du er velkommen til å bestille meg til å følge deg dit – da kan du oppleve en helt spesiell behandling med en ekte tannlege og en uavhengig dominatrix. En masochist vil kanskje ha drillen uten bedøvelse, for å nyte smerten mens assistenten beroligende holder hånden hans; en annen ønsker en sadistisk smertestimulering fra dominatrixen for å distrahere seg selv fra tannpine; en klinikkelsker nyter de smertefrie behandlingsmetodene i en steril atmosfære og blir opphisset utelukkende av den truende lokkende klirringen fra instrumentene. Toppløs behandling er også mulig. Kostnadene består av mitt eskortegebyr og tannlegens timeavgift. Om en ekte medisinsk behandling eller bare for eksempel en profesjonell tannrens kan og bør utføres, er til syvende og sist opp til deg og tannlegen. Uansett er ekte medisinsk utstyr tilgjengelig, og legen tilbyr ekte medisinsk ekspertise. Juridiske (hygieniske) retningslinjer overholdes selvfølgelig, og hvorvidt en forespørsel om erotisk behandling er medisinsk forsvarlig eller ikke, avgjøres av tannlegen. Bruk av praksisen for fetisjbehandlinger er obligatorisk og krever et depositum. Vær oppmerksom på at den nevnte praksisen dessverre ikke ligger i Frankfurt/Main, og det vanlige eskortegebyret vil også gjelde for mine reiseutgifter og tid. For ytterligere organisatoriske spørsmål, vennligst bruk kontaktskjemaet mitt.

Forresten, det er ikke bare folk med en forkjærlighet for å få behandlet tennene/munnen sin (tannbehandlingsfetisjisme, ofte - faktisk feilaktig - kalt en tannfetisj), men også munn- og tannfetisjer som liker å se på eller inn i munnen til sin motpart... om nødvendig kan de to kombineres - f.eks. i form av et rollespill med en tannlege som viser pasientene sine naturlig sunne tenner og/eller demonstrerer riktig tannpuss.

• Like 3
5 minutter siden, hedexp skrev:

Fra https://www.domina-frankfurt.net/vorlieben/dentalfetisch-dominante-zahnbehandlung-.html 

Noen foretrekker å bli dominert under tannbehandling. Jeg er så heldig å kjenne en profesjonell tannlege som er åpen for denne fetisjen og åpner fetisjklinikken sin i en ekte tannlegepraksis utenom vanlig åpningstid. Du er velkommen til å bestille meg til å følge deg dit – da kan du oppleve en helt spesiell behandling med en ekte tannlege og en uavhengig dominatrix. En masochist vil kanskje ha drillen uten bedøvelse, for å nyte smerten mens assistenten beroligende holder hånden hans; en annen ønsker en sadistisk smertestimulering fra dominatrixen for å distrahere seg selv fra tannpine; en klinikkelsker nyter de smertefrie behandlingsmetodene i en steril atmosfære og blir opphisset utelukkende av den truende lokkende klirringen fra instrumentene. Toppløs behandling er også mulig. Kostnadene består av mitt eskortegebyr og tannlegens timeavgift. Om en ekte medisinsk behandling eller bare for eksempel en profesjonell tannrens kan og bør utføres, er til syvende og sist opp til deg og tannlegen. Uansett er ekte medisinsk utstyr tilgjengelig, og legen tilbyr ekte medisinsk ekspertise. Juridiske (hygieniske) retningslinjer overholdes selvfølgelig, og hvorvidt en forespørsel om erotisk behandling er medisinsk forsvarlig eller ikke, avgjøres av tannlegen. Bruk av praksisen for fetisjbehandlinger er obligatorisk og krever et depositum. Vær oppmerksom på at den nevnte praksisen dessverre ikke ligger i Frankfurt/Main, og det vanlige eskortegebyret vil også gjelde for mine reiseutgifter og tid. For ytterligere organisatoriske spørsmål, vennligst bruk kontaktskjemaet mitt.

Forresten, det er ikke bare folk med en forkjærlighet for å få behandlet tennene/munnen sin (tannbehandlingsfetisjisme, ofte - faktisk feilaktig - kalt en tannfetisj), men også munn- og tannfetisjer som liker å se på eller inn i munnen til sin motpart... om nødvendig kan de to kombineres - f.eks. i form av et rollespill med en tannlege som viser pasientene sine naturlig sunne tenner og/eller demonstrerer riktig tannpuss.

Hadde jo vært noe om det faktisk hadde jobbet noen sånne jente tannleger på Gol som også jobbet sånn fast

Endret av TomX
17 minutter siden, hedexp skrev:

Det har vært nevnt før at han sikkert kan finne slike tjenester i utlandet, men han kan ikke forlate Gol.

• Haha 1
30 minutter siden, TomX skrev:

Chen sende meg melding og lurte på om jeg er et troll. Han tåler ikke noen ting. Også sier han bare nysgjerrig 

Jeg sendte deg en genuin bekymringsmelding. Ja, jeg spurte om du var et troll, men når du sa at du ikke var det, så ga jeg deg faktiske råd. 

Jeg har prøvd å hjelpe deg åpent på forumet flere ganger. Jeg har også gitt deg opp mer enn en gang. 

Men jeg kommer alltid til konklusjonen at jeg synes synd på deg. Nå ville jeg hjelpe deg privat, men du velger å ta det offentlig. Takk for meg Tom.

• Thanks 1
  • 2 weeks later...