Gå til innhold

AI i annonser.

Idaws

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, karsten skrev:

Hvis de stemmer 100% - hvorfor bruker hun de? Og sex i Europas fattigste land? Det er vel ingen butikk?

Fordi hun ikke har tilgang til klærene og stedene du kan legge til på AI-bilder. Hun selger en fantasi. Hun skaper et bilde av seg selv som ikke stemmer. Og jo bedre bildene er, jo mere kunder får hun. Det siste er hennes egen teori. Jeg har prøvd å arguemntere for henne at menn liker ekte bilder. Det du ser i annonsen er det samme som møter deg i døra. Til liten nytte. 

Salg av sex er kjempebutikk i Moldova. Nettopp fordi de er fattige. 
På strøket kan du kjøpe 10-12 åringer for €10. 
Det er også ulovilg å selge sex. Og å kjøpe sex. Derfor har sexarbeidere heller ingen beskyttelse. Ran, knivstikking og drap er ikke uvanlig. Her snakker jeg om gatemarkedet. 
Innemarkedet opererer med høyere priser og er mere sikkert. 

• Like 3

Jada, du svarte ut 1 spørsmål. 10 poeng til deg.

Men å selge sex til de prisene er neppe butikk. Det er da andre land kan redde økonomien. Og lurt å reise til et sivilisert land som Norge. Eller Danmark selv om sexsalg er lovlig der.

MEN:

Jeg møtte himmelen 1x i København for noen år siden. Damen var fantastisk. Kom til mitt hotell og vi hadde 2 timer hvor jeg var i himmelen. Jeg "bestilte" en helaften med luksus middag og det hele 2-3 uker senere. 1 uke etter mitt første møte fikk jeg beskjed om at hun sluttet i bransjen. Solgte bilen og reiste hjem. Hvor hun kom fra vet jeg dessverre ikke. Det ville hun ikke si. Men hun stolte dessverre ikke på dansk politi heller. Ingen grunn til det - men erfaringer fra hjemlandet.... En idiot behandlet henne dårlig. Veldig dårlig. Ingen vet hva.

Taperne er damene. Trist. Men slik er det alltid  jeg skulle gjerne funnet han som behandler Mina dårlig. Da hadde nok jeg sittet inne nå..

• Like 2
2 minutter siden, karsten skrev:

Men å selge sex til de prisene er neppe butikk. Det er da andre land kan redde økonomien. Og lurt å reise til et sivilisert land som Norge. Eller Danmark selv om sexsalg er lovlig der.

Når snittlønnen ligger på €800 og du kan tjene €50-100 på en kveld på strøket, så sier det seg selv at det er butikk i et land der du kan leie en leilighet for €30 per måned. 
De som jobber på innemarkedet tjener gjerne mere. 
Og mange reiser faktisk til Norge. Og andre land i Europa. Forkledd som rumenere og ukrainere. De liker ikke å identifiserer seg som Moldovere. 

• Like 3
  • Thanks 1
1 time siden, karsten skrev:

MEN:

Jeg møtte himmelen 1x i København for noen år siden. Damen var fantastisk. Kom til mitt hotell og vi hadde 2 timer hvor jeg var i himmelen. Jeg "bestilte" en helaften med luksus middag og det hele 2-3 uker senere. 1 uke etter mitt første møte fikk jeg beskjed om at hun sluttet i bransjen. Solgte bilen og reiste hjem. Hvor hun kom fra vet jeg dessverre ikke. Det ville hun ikke si. Men hun stolte dessverre ikke på dansk politi heller. Ingen grunn til det - men erfaringer fra hjemlandet.... En idiot behandlet henne dårlig. Veldig dårlig. Ingen vet hva.

Taperne er damene. Trist. Men slik er det alltid  jeg skulle gjerne funnet han som behandler Mina dårlig. Da hadde nok jeg sittet inne nå..

Enig. Jeg hadde nok sittet inne jeg også. Menn som mishandler kvinner og utnytter sin fysiske dominans er lavest på rangstigen sammen med pedofile.

• Thanks 1