Gå til innhold

GODT NYTT ÅR!


Moderator

Anbefalte innlegg

Jeg vil med dette ønske Godt Nytt År til alle våre medlemmer og våre nye eiere. NorEsk.com har nå vært i drift i fire år minus to uker, og etter den første eventyrlige veksten har aktivitet og medlemsantall holdt et jevnt nivå, med nokså jevnt tilsig av nye medlemmer og frafall av gamle - slik det bør være. Veksten kan vi sannsynligvis først og fremst takke våre kvinnelige medlemmer for, som har spredd informasjonen til sine bekjente. Til nå har vi ikke drevet noen form for reklame ut over det som jungeltelegrafen har bidratt med. Siden systemet nå er under dansk eierskap og vi ikke lenger kan angripes for brudd på norsk idiotlov, håper jeg at virksomheten ikke bare fortsetter, men at den vil vokse både med flere brukere og bedre tilbud.

Vi har mange medlemmer som bare "kikker innom", og det er tillatt, men jeg oppfordrer alle til å delta i diskusjoner, spørre og bidra med tips, og fortelle om sine erfaringer. NorEsk.com var ikke ment å være en annonseside eller kontaktforum, men siden vi nå er innordnet en annen jurisdiksjon kan det kanskje mykes opp. Jeg overlater til de nye eierne å tilpasse våre regler slik at de passer med vår nye situasjon. Jeg oppfordrer også medlemmene til å bli "friere", blant annet ved å bidra med gode bilder.

Det har vært moro å drive dette forumet, men det er en tid for alt. Da jeg i sin tid startet opp og forsøkte etter beste evne å videreføre det gamle "eskorteforum", hadde jeg ingen anelse om hvilken vei det skulle gå. Jeg hadde ingen tilgang til gamle data, og ingen annen måte å spre informasjon om det nye forumet, enn å fortelle jentene jeg møtte, om at det fantes. Jeg ble overrasket over hvor fort det "tok av". Fremdeles kommer det nye brukere, kanskje mest ved at våre kjære eskorter forteller sine kunder om det. Takk til dere!

Verdens eldste og mest naturlige virksomhet kan ikke stoppes med en lov. Det naturen krever, det vil skje. Løvetannen sprenger seg gjennom asfalt. Der det er etterspørsel, finnes det tilbud. Ensomme og trengende mennesker søker kontakt. Slik har det alltid vært, og det vil ingen kunne forandre. Jeg tror at forumet er "liv laga", både i dag og i overskuelig fremtid. Det vil komme andre fora som kan ta over for dette, om det skulle dø ut - for menneskers behov forandrer seg ikke på noen tusen år.

Og da slutter jeg der jeg begynte:

GODT NYTT ÅR!

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...