Gå til innhold

Sommero

AlexanderLarsen

Anbefalte innlegg

Eskorter å hente i eksplosjons hallen 

1)

Østeuropeisk, vakker, påstår å være arkitekt, bodde på hotellet. 10000 for sex med kondom. Munnsprut mulig men med kondom.

2)

Negresser, litt tunge men med store bryster og lange negler.

2000 med kondom

3000 uten kondom og med vaginal ejakulering. «I prefer you stay hotel sir”

IMG_0798.jpeg

• Like 2
  • Haha 4
  • Confused 1
12 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Eskorter å hente i eksplosjons hallen 

1)

Østeuropeisk, vakker, påstår å være arkitekt, bodde på hotellet. 10000 for sex med kondom. Munnsprut mulig men med kondom.

2)

Negresser, litt tunge men med store bryster og lange negler.

2000 med kondom

3000 uten kondom og med vaginal ejakulering. «I prefer you stay hotel sir”

IMG_0798.jpeg

Kjedelig helg å svi av titusener av kroner på de buruglene der, du burde heller tatt deg en tur på biologisk hage

• Thanks 1
  • Haha 5
4 timer siden, deanlorre1991 skrev:

Kjedelig helg å svi av titusener av kroner på de buruglene der, du burde heller tatt deg en tur på biologisk hage

Jeg hadde kona hjemme så jeg var låst. Nettsiden proklamerte en pris på 7390 for rommet. Litt for heftig priset.

Arkitekten fant en kunde og kom tilbake når jeg dro! Trolig for runde 2.
2 av 3 negere fant kunder! Menn 60+

Alt er mulig! Jeg hadde lett hatt hun ene for 3K uten kondom.

5 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Jeg hadde kona hjemme så jeg var låst. Nettsiden proklamerte en pris på 7390 for rommet. Litt for heftig priset.

Jeg hadde også lett vært Ronaldinho hvis bare...lykke til og god bedring sjef, hører Blakstad har åpnet ny avdeling på Nye Drammen Sykehus 

• Confused 2
7 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Neg....? 🤣🤣

• Haha 2

Eskorter på utesteder er imho for amatører. Overpriset som faen og alternativet er å ta dem med hjem til deg selv. 

Tøm deg før du reiser ut og drikk og kos deg i baren.

Videre så går svært få rundt med 10K cash mm du er Rune Rudberg så da er det betaling med paypal eller andre sporbare løsninger.

• Like 1
  • Haha 4
40 minutter siden, LonasGahr6tøre skrev:

Eskorter på utesteder er imho for amatører. Overpriset som faen og alternativet er å ta dem med hjem til deg selv. 

Tøm deg før du reiser ut og drikk og kos deg i baren.

Videre så går svært få rundt med 10K cash mm du er Rune Rudberg så da er det betaling med paypal eller andre sporbare løsninger.

80059705.webp

• Haha 2
  • 2 weeks later...

Jeg var innom i går på en bursdag-middag-drinker greie. Bra trykk til å være onsdag. Det satt en smellvakker overpyntet trolig polsk kvinne alene i baren. Hun var 12 av 10. Fy faen så lekker. Pyntet for galla. En voksen mann mellom 55-60 , kledd som Gorden Gekko, sikret seg henne med bare 2 min prat. Nicely done. 

Gordon_Gekko.jpg

Endret av LonasGahr6tøre
  • Like 6
1 time siden, John Galt skrev:

Vent, gledespiker i ekspedisjonshallen? Bestilte to outcall damer til rommet der en gang (ca 2 år siden) og de ble stoppet i lobby/resepsjon. 

Ja, den resturanten rett frem med en stor bar i mitt i lokalet. Lite trolig at de nekter kunder å drikke der. Om så høres det rart ut. Hun er var 100% eskorte. Sykt sexy og sikkert kostbar. Er noen neger horer på OP sitt bildet også. Trolig betaler kundene her godt og samtidlig bor på hotellet. De horene som vet - de vet! 

• Like 1
47 minutter siden, John Galt skrev:

I baren på plaza? er de fine eller på det nivået på de 3 i bildet hos trådstarter?

Det er litt mix, men ingen tier damer. Fra Brasil og Afrika. Jeg har selv aldri kjøpt der, men en kompis hadde en fin runde på rommet. 

• Like 3