Gå til innhold

Online sex på RE

Chen

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de som ikke skjønner poenget med å kjøpe online tjenester. Og dette er ikke noe kritikk mot de som gjør det. 

Men jeg er nysgjerrig på hvorfor man kjøper slike tjenester fra RE og ikke andre steder på internett? Tenker at hvis man kjøper online, så trenger man ikke å begrense seg til Norge? Eller er det en tidssone ting?

• Like 3
59 minutter siden, TitsMann skrev:

På den tiden var Only Fans det eneste seriøse nettstedet. Nå har du massevis.

Det har da finnes online tjenester lenge før OF. Så vidt jeg forstår, så var det OF som gjorde abonnementbetaling populært og lønnsomt. 

Det finnes helt sikker større aktører som har mer utvalg. Så det er rart at det onlinebiten av RE lever, det består jo hovedsakelig av utenlandske tilbydere. Det er jo ikke sånn at man kan snakke norsk med disse. 

3 timer siden, nelson2 skrev:

Det stemmer da ikke, Det var mange seriøse sider som drev med onlinetjenester før pandemien og RE begynte med dette.

Det var meg,Andy B og Norsk Marie Xl som har snakke med RE om tillalte online tjeneste i pandemie.

Hvilken siden du snakke om? Det var bare Nakenprat her i Norger etter Eros har bli steng ned

Men selvføgelig,du vet mye mer om deg som jeg,som har selger og produsert materiel for meg elller andre jente diddn 2020.

20 minutter siden, Chen skrev:

UTENFOR Norge

Nemlig, og RE er jo ingen .no-adresse, og onlineannonsører som sitter i f.eks Sør-Amerika, hva er poenget da når man kan bruke seriøse etablerte aktører for samme tjeneste?

Det måtte jo være bare for alternativ aktivitet for annonsørene når Norge stengte ned i 2020, men det er jo en helt annen sak.

Endret av nelson2
  • Like 2