Gå til innhold

Egne kondomer

Kalen-71

Anbefalte innlegg

Av erfaring, jeg går kun rundt med egne. De blir alltid nysgjerrige når man har med sitt, på størrelsen. Men alltid positiv reaksjon til at man har med sitt. På mitt aller første eskortebesøk om var litt uplanlagt, kjøpte jeg noe i hast på butikken, samme som eskortene pleier å ha på nattbordet klart, fikk det faen ikke treff over kølla, og den datt bare jo mer jeg forcet det over kukhue. Både jeg og hun unge jenta dro hver i vår ende for å strekke den helt ut og klare å tre den over, men for stramt🤣🤣🤣 så kølla ble bare kvelt ganske kjapt. Så helt deformert ut mtp hvor stramt det var. 
de blir alltid overrasket da jeg kun er 170 høy, men kukken er nesten 1:1 størrelse med den største Monster energidrikk-boksen. Altså den er for feit, så jeg må alltid bruke egne kondomer når jeg skal hamre løs og demolere alt de har mellom beina 

• Haha 5
På 8.10.2025 den 11.00, karsten skrev:

Hvis man bare har 23 cm kuk så blir man automatisk uføretrygdet.... Ring NAV og sjekk.

Den samtalen hadde vært noe på TV😂😂 mann bestiller veiledningstime, møter opp og er dønn seriøs på å kreve uføre for å ha stor kukk😂😂  veilederen hadde trodd at det er skjult kamera!

• Haha 1