Gå til innhold

Den flygende hollender

jegern

Anbefalte innlegg

Hei, dette forumet, også kalt den flygende hollender, har slitt en del i det siste med spam. Og det bryr de seg sikkert ikke om. Den «Kontakt oss» meldingen jeg har sendt tror jeg heller ingen leser. 

Så er det noen som vet hvem eierne er, eller har noen anelse om hvordan man kan spore de opp så man kan få er svar ang denne siden her?

Noen tekniske her som vet hvordan man kan følge digitale spor og finne ut hvor de holder til, organisasjonsnavn, epostadresse e.l?

• Like 4

Yep, DNS er også registrerer fra Denmark, men vanskelig å finne mer informasjon:

Registrant Name: DATA REDACTED 
Registrant Organization: DATA REDACTED
Registrant Street: DATA REDACTED
Registrant City: DATA REDACTED
Registrant State/Province: Midtjylland
Registrant Postal Code: DATA REDACTED
Registrant Country: DK

• Like 4
  • Thanks 1
7 timer siden, jegern skrev:

Jeg byr 5000 kr for Noresk

Det er jo et skambud om du mener det.

Eskorteside med tilhørende Forum i Finland/Sverige (også omtaler i Norge) har ligget ute ganske lenge for salg til helt andre summer.

Dette er nevt tidligere, "Gjest" er 223

Wow, domenenavnet Sexwork.net  som skal ha vært brukt i norden selges for ....hold på pengene: 400 millioner + NOK (omtrentlig kurs, de ønsker mer)

Tror ikke akkurat at noresk.com er i nærheten av de summene, men har kanskje økt med noen tusen den siste tiden.

• Like 1

Dette stedet har brukere og er aktivt, det i seg selv har sikkert en verdi. Admin er innom av og til, hvis dere ikke får svar så gidder de ikke snakke om det. De er sikkert villige til å selge nettstedet, men da må dere nok gange opp det gjeldende budet med minst 10. Nå husker jeg ikke helt hvor mye det ble solgt for i sin tid, men mener det sikkert var rundt 50k.

• Like 1

Ja både domenet og forumet er kanskje verdt 50-100k, men samtidig… hvorfor oppdaterer de det ikke? Og hvorfor oppdaterer de ikke med ny reklame som de har på eroguide.dk?

Det gir ingen mening, med mindre de har bestemt seg for å la dette ligge helt brakk, inntil de får et bud.

Derfor har jeg sendt dem en melding nå med et bud, så får vi se 🙂

• Like 8
På 26.9.2025 den 19.45, jegern skrev:

Ja både domenet og forumet er kanskje verdt 50-100k, men samtidig… hvorfor oppdaterer de det ikke? Og hvorfor oppdaterer de ikke med ny reklame som de har på eroguide.dk?

Det gir ingen mening, med mindre de har bestemt seg for å la dette ligge helt brakk, inntil de får et bud.

Derfor har jeg sendt dem en melding nå med et bud, så får vi se 🙂

Lykke til. Jeg tror de holder forumet gående fordi det kanskje åpner seg en mulighet i fremtiden til å starte en slags annonsetjeneste for det norske markedet, og da har de gående et halvfungerende forum med en gjeng trauste horebukker. Tror neppe de gidder gi slipp for å få 5 laken. Likevel kan jeg selvsagt ta feil, så for all del lykke til. Og skulle du få tilslag håper jeg du har økonomiske muskler til å holde stedet i gang og verne deg selv mot alle slags rare angrep du kommet til å få fra media, svindlere og venstreorienterte gærninger.

• Like 5
  • Thanks 1
  • 2 weeks later...