Gå til innhold

Mathilde - Mathilda you take my mony and run.

Jan Moen

Anbefalte innlegg

Harry Belafonte hadde en sang om Mathilda som tok hans penger og stakk sin vei. Jeg vet ikke om denne Mathilda gjør det samme men nå har jeg sett på pris. For godt til å være sant. 1000 for 30 minutter og 500 for å fylle fitta full. Når noe er for godt til å være sant så pleier det å være et bedrag. Reiserute. Haugesund - Stavanger - Trondheim - Sarpsborg - Haugesund. Så plutselig Stavanger i dag morges 21.09 og i Bergen i morgen 22.09.

Hun skulle blitt i Trondheim i fra 18.09 til 24.09 men så ble det Bergen om Sarpsborg, Haugesund og Stavanger. Det.  kan jo være at hun (de) satser på det samme som Kan Jim? Et høyt antall besøkende og ikke bare et lite og høyt betalende besøkende. Er her noen som har besøkt damen? Bilde i annonsen er ikke samsvar med bilde på telefonene. Mathilda +33 780995267

Så jeg frykter at dette er Beirut Matilda, Beirut Mathilda, she take my mouey and run.  Hey! Matilda, Matilda, Matilda, she take me money and run Venezuela (Beirut)
Once again now!
Matilda, Matilda, Matilda, she take me money and run Venezuela (Beirut) 
Five hundred dollars, friends, I lost:

• Like 2