Gå til innhold

Narkomane damer i pengeknipe.


Gjest kanon

Anbefalte innlegg

I tidligere tider var det overvekt av damer i økonomisk nød som solgte sex. Sexkjøperne var ikke så veldig begeistret for at pengene en halvtime etterpå fløyt rundt i damens blodårer men alternative damer var for dyre eller for vanskelig å finne. Da de edrue utenlandske kom så var i realiteten løpet kjørt for de norske rusavhengige. Ei jeg har kjennskap til, ikke sånn veldig rusavhengig men noe, hun er nå i pengeknipe. Nå har hun kontaktet meg og noen andre på et sosialt media med et umotståenig tilbud i konkurranse med de utenlandske som er her. Et tilbud som jeg nok ikke kan ta. Det er litt synd på slike norske kvinner som hun her for hvordan skal de greie å finansiere sitt liv. De smuler de får av NAV holder ikke til brød og kaffe. Langt i fra til å røyke opp eller putte inn i blodåra. Loven har gjort dem også kriminelle da de må være med på andre uloveligheter enn å sprike med beina et par ganger om dagen. Kvinnesakskvinnene gjorde disse kvinnene ( de mest sårbare som må hjelpes, som de sier ) til de virkelige taperne i dette svarteperspillet om kjøp av sex. Lurer på om de virkelig tenkte på disse kvinnene i sitt hat i mot menn?? Det tviler jeg på. De kunne greit ofres. Og hvor er hjelpen som ble lovet til Kari og hennes søstre ? Kari har ikke sett noe til denne hjelpen. Skam dere! Dere som gjorde livet enda verre for kvinner med pengenød.

Lenke til kommentar

Eskorteadmin på eskortejenter.net hadde en variant av nødhjelp for noen dager siden; en tidligere eskorte var havnet på avrusning og han mente noen burde hjelpe henne ut slik at hun til slutt kunne ta en overdose og forlate oss alle formoder jeg. 

Noen mennesker er mentalt destruktive>:(

Lenke til kommentar

Den 12 tror jeg det var, da kom min pensjon inn på min konto. Det vil si at damen ( e ) fikk sine smuler i fra NAV på tilnærmelsesvis samme dato. Nå er vi i slutten av måneden og selv om det var halv skatt den 12 så holder ikke dette til den 20 januar. Damen er blakk nå og kommer dermed med tilbud til en del av oss som kjenner henne med bønn om hjelp. Alt i fra kontante penger for gjenytelser eller som lån ( som hun ikke greier å betale tilbake ) Situasjonen for de hardere belastede enn henne her er enda verre. Hun her har forpliktelser som hun delvis har greid men nå har hun fått uventede store utgifter noe som har stilt henne sjakk matt. Når veien er blitt tilstrekkelig bratt så er det så mye lettere å sette det siste skuddet for de som er hardere belastet enn henne her og hun vil ha mye lettere for å bli en av disse når livet nå går henne skikkelig i mot og det ikke finnes hjelp å få. Å sende til henne x antall betalende kunder kan være en hjelp og en bjørnetjeneste. 

Lenke til kommentar

For min del er det relativt enkelt. Har jeg noe til overs og kan bidra litt, så er det greit. Er jeg blakk, så er jeg blakk. Da må alle gode intensjoner fare.

Jeg har kanskje litt for lite sperrer mot å bytte (fortrinnsvis ikke-)pelsomslag på knaggen mot penger for ei narkis dame, men jeg synes samtidig ikke det er ok å spenne bein for noen - bare for at de skal være tilgjengelig.

 

Ei dame på kjøret må sjøl finne ut at hun vil slutte. Ut over det, så kan jeg godt være villig til å bytte noen penger mot noe annet. Jeg ønsker overhodet ikke å gjøre livet vanskelig for noen av jentene.

Lenke til kommentar

Har kjent en del folk på rus i min tid og de fleste er faktisk ålreite folk som har kommer skjeivt ut. Noen drittsekker er det der også, akkurat som ellers i livet. Den tid jeg var aktiv kjøper, den gan det var lov å kjøpe, da hadde jeg ei jeg brukte mine penger på så sant hun var ute når jeg var ute i samme ærend. En kan jo si at om det ikke var meg som brukte penger på henne så var det deg som fikk æren av det. Etter at loven kom har jeg forstått at de damene har ikke forsvunnet men har blitt avhengig av en "kompis" som skaffer de pengene. Damene blir pult uansett og de er mer enn villig til det. Men min faste hadde gått et trappetrinn ned for hver gang jeg traff henne og jeg tviler på at hun lever i dag. Jeg kan ikke si annet enn at jeg hadde mer og mer  vondt av henne og tanken på at nå gikk de pengen rett i blodåra, de var ikke god. Jeg gjorde henne en tjeneste men samtidig en bjørnetjeneste med å kjøpe det hun solgte og hver gang hun så bilen min så omtrent løp hun for å være sikker på at jeg tok henne og ikke noen annen. Det kunne ha noe med måten jeg behandlet henne på. Ikke bilen, ikke betalingen og slettes ikke størrelsen på pikken. Jeg vet at hun ville blitt gravlagt på samme tid uansett for det som skulle i blodåra hadde hun skaffet seg med eller uten sexkjøperes hjelp.

Lenke til kommentar

Jeg vokste opp i et rusbelasted miljø, det var ikke alle disse det endte bra med.

det er for enkelt å si at de må ville ut av rusen. Mange trenger et spark bak, eller en hjelpende hånd, slik at motivasjonen kommer på plass.

å gi dem mer penger i bytte mot hvasomhelst er bare å dytte dem nærmere stupet.

Lenke til kommentar

Det er sånn det er, dessverre. Å kjøpe sex av rusmisbrukere er det motsatte av å hjelpe dem til et bedre liv. Den eneste trøsten må være at det kan hjelpe dem igjennom akkurat den ene dagen, men egentlig er det noe helt annet de trenger.

  • Like 3
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Det finnes matservering og klesutlevering, de kan selge =oslo (eller tilsvarende i hjembyen). Nå har jeg ingen inngående kjennskap til stønader fra nav, men det skal i utgangspunktet være nok til å dekke de basale behov pluss litt til. Husker et sitat fra en god dokumentar, en heroinist som sier at "hadde denne suppa her kommi på blå ressept så hadde til og med jeg klart å jobbe 8-16". Den traff meg veldig, for er ikke mye av grunnen til "elendigheten" et stadig jag etter rusmidlene? 

Lenke til kommentar
På 1.1.2017 den 11.42, Moderator skrev:

Det er sånn det er, dessverre. Å kjøpe sex av rusmisbrukere er det motsatte av å hjelpe dem til et bedre liv. Den eneste trøsten må være at det kan hjelpe dem igjennom akkurat den ene dagen, men egentlig er det noe helt annet de trenger.

Mye rett i dette, er vell ikke kunden som har ansvar, det er heller andre som må hjelpe ut av rusproblemer.

om ikke kunden har kunnskap så er det best å la de som kan dette hjelpe, selv om det fines en fin måte å mennesker til å slutte.

"Trykk på det ømmeste punktet og trykk hard til de slutter ;) " (dette var en rusmisbruker som sa til meg) , men livet har lært meg at trykket må balanseres, ikke alle takler harde trykk til å begynne med ;)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...