Gå til innhold

Norske Dina - Kunder

Eskorteleaks

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Chen skrev:

Vi vet du har en beef med Sara. Men det betyr ikke at hun er Dina.

Jeg hadde ikke beef med Sara.Hun var sint forsi jeg har treff en av hennes venner og hun bli kaste ut av hennes samboer og han anmelde henne til politiet.

Siste uka hun hadde den fantastisk idea av doxxe hennes eks som narkomann,svilder,gi hans arbeids navn og kalke hans familie rasist.

Han har politiet anmelde henne..

Hun har lagre den Norsk Dina profil som ativism møte sex arbeid.

Det er laaaaang storie.

Hun hadde mye dritt bak seg.

Trist a hun gått bort.Men alle har sett henne gå berserk og uistabill den siste og ingen har gjørd noen for hjelp henne.

Men gratulere som alle som har bidra for hennes tragisk slutt og støtte den Norsk Dina Persona.Det var en cry for help fra Sara .

35 minutter siden, Chen skrev:

Ok, fortsatt ikke bevis, bare påstand. 

Skulle gjerne ha hørt lyd fra @alex, @Amir30, @AhriFoxPrincess og @Pipelort.

Bildet som trådstarter har lagt ut her, er av Dina. Denne Sara ligner ikke. Til trådstarter. Jeg har besøkt Dina. hvem er jeg?

Pipelort.

Endret av Pipelort
  • Like 1
  • Thanks 2
21 minutter siden, TitsMann skrev:

Jeg hadde ikke beef med Sara.Hun var sint forsi jeg har treff en av hennes venner og hun bli kaste ut av hennes samboer og han anmelde henne til politiet.

Siste uka hun hadde den fantastisk idea av doxxe hennes eks som narkomann,svilder,gi hans arbeids navn og kalke hans familie rasist.

Han har politiet anmelde henne..

Hun har lagre den Norsk Dina profil som ativism møte sex arbeid.

Det er laaaaang storie.

Hun hadde mye dritt bak seg.

Trist a hun gått bort.Men alle har sett henne gå berserk og uistabill den siste og ingen har gjørd noen for hjelp henne.

Men gratulere som alle som har bidra for hennes tragisk slutt og støtte den Norsk Dina Persona.Det var en cry for help fra Sara .

Du er forvirret.

5 timer siden, Jeff Pezos skrev:

Du er ikke interessert i drama??? Du er jo selve definisjonen på en psyko-dramaqueen, blar man opp i ordboken under ordet, så finner man fargebilde av deg over to helsider. Just saying! 

Absolute ikke.

Bare din intrikk om meg.Har du merke jeg var bort?Jeg har ett liv.Jeg forsvarte meg nettopp mot et fritt angrep.

Jeg er veldig lykkelig borte fra prostitusjon og lever et normalt liv.

Ta din frustrasjoner i noen andre.

• Thanks 1
1 time siden, Påsan skrev:

Det er jo supert. Annonse på EJ for noen timer siden, men supert at du er på vei videre i livet. Lykke til. 

Meg?Annonsen på eskortejenter?

Det er ikke meg.Hvor er det?

Jeg har flytte ut,bo i kolletiv,umulig a treffes.Også jeg har ingwn ekstra tlf
Absolutt,det er ikke mwg.

• Like 1
  • Thanks 2