Gå til innhold

Norske Dina - Kunder

Eskorteleaks

Anbefalte innlegg

Har oversikten over alle kunder som har kontaktet Norske Dina. i tillegg så har jeg oversikten oer alle faste kunder og de som har besøkt henne.

Vil legge ut alle de faste kundene fortløpende her. Er du en kunde av Norske Dina så anbefaler jeg deg å ta kontakt så blir vi sikkert enig om å ikke legge ut din informasjon.

Jeg har følgende informasjon på kundene:

|. Fult navn

2. Bilde

3. Mobilnummer

4. Adresse

5. Hva slags preferanser de har

Skulle du av en eller annen grunn ikke tro meg. Så kan jeg sende deg en melding på f.eks whats app. 

Er du i tvil om du kjenner deg igjen? Se inngangspartiet

20250609_190654.thumb.jpg.a6c89f193082d8ab9847694c0056c9b1.jpg

Snapchat-1492471296.thumb.jpg.de5e2db7e07d6bafe59aed9e44e77337.jpg

20250608_172747.thumb.jpg.3f542005bdcd732fe67537576e8cad2e.jpg

Sånn ser det ut hos Dina. Så best dere tar dette seriøst

20250414_015702.thumb.jpg.245b64126ee4f6e70e26da5658401be5.jpg

Endret av Eskorteleaks
  • Thanks 1
  • Sad 1
16 minutter siden, Eskorteleaks skrev:

Har oversikten over alle kunder som har kontaktet Norske Dina. i tillegg så har jeg oversikten oer alle faste kunder og de som har besøkt henne.

Vil legge ut alle de faste kundene fortløpende her. Er du en kunde av Norske Dina så anbefaler jeg deg å ta kontakt så blir vi sikkert enig om å ikke legge ut din informasjon.

Jeg har følgende informasjon på kundene:

|. Fult navn

2. Bilde

3. Mobilnummer

4. Adresse

5. Hva slags preferanser de har

Skulle du av en eller annen grunn ikke tro meg. Så kan jeg sende deg en melding på f.eks whats app. 

Er du i tvil om du kjenner deg igjen? Se inngangspartiet

20250609_190654.thumb.jpg.a6c89f193082d8ab9847694c0056c9b1.jpg

Snapchat-1492471296.thumb.jpg.de5e2db7e07d6bafe59aed9e44e77337.jpg

20250608_172747.thumb.jpg.3f542005bdcd732fe67537576e8cad2e.jpg

7 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Ikke tro på han.
Ikke betal.

Har du noen bilder av en Inder?
Legg det ut!
Vis ikke kan du gi meg owo.

Greit. Tar du den sjangsen så blir du lagt ut så enkelt er det

Jeg driter i om du tror meg eller ikke. Dina har en stor vase midt på et rundt glassbord i stuen foran TVen

Har du vært der kanskje?

47 minutter siden, Eskorteleaks skrev:

Vil legge ut alle de faste kundene fortløpende her

Virker mer som om du skulle valgt navet kundeleaks? Og hvordan vil du bli enig med disse kundene, litt blackmail?

Også litt spesielt at dette er andre gangen noen påstår å ha slik informasjon om akkurat Dina 🤔

Endret av Tukleren
  • Like 1
43 minutter siden, Eskorteleaks skrev:

Greit. Tar du den sjangsen så blir du lagt ut så enkelt er det

Jeg driter i om du tror meg eller ikke. Dina har en stor vase midt på et rundt glassbord i stuen foran TVen

Har du vært der kanskje?

Holder igjen litt men dere bør reagere hvis du ikke vil komme ut eksponert

Straffeloven §§ 360, 266, 267

Anbefaler Norske Dina å kontakte politiet. Samt alle andre som kontaktes av vedkommende. Norske Dina har ingenting å tape på å anmelde. Kunder kan kanskje rammes av lov mot sexkjøp, men tvilsomt politiet følger opp dette når det er mer alvorlig kriminalitet som anmeldes. Jeg er ikke advokat og kan ikke gi råd som dere skal ta for gitt, men i akkurat dette tilfellet anbefaler jeg alle til å være åpne overfor politiet og anmelde saken om det er nødvendig. Håper også Admin fjerner brukeren/brukerne og fjerner innleggene etter at digitale spor har blitt sikret. Det siste er et viktig poeng, spor bør sikres i dette tilfellet.

• Like 6
1 time siden, HerrSerr skrev:

Straffeloven §§ 360, 266, 267

Anbefaler Norske Dina å kontakte politiet. Samt alle andre som kontaktes av vedkommende. Norske Dina har ingenting å tape på å anmelde. Kunder kan kanskje rammes av lov mot sexkjøp, men tvilsomt politiet følger opp dette når det er mer alvorlig kriminalitet som anmeldes. Jeg er ikke advokat og kan ikke gi råd som dere skal ta for gitt, men i akkurat dette tilfellet anbefaler jeg alle til å være åpne overfor politiet og anmelde saken om det er nødvendig. Håper også Admin fjerner brukeren/brukerne og fjerner innleggene etter at digitale spor har blitt sikret. Det siste er et viktig poeng, spor bør sikres i dette tilfellet.

Hun kan ikke anmelde.Personer bak “Norsk Dina” har gatt bort.Allegedly..

Vis hun er virkelig bort,jeg vil fa brev fra Domstolen

Vi alle er nok litt forvirret.
@Eskorteleaks er nok den mest forvirrede her.
Du er klar over straffen for utpressing er høyere en straffen for kjøp av sex?

Du klarer ikke en gang å finne frem et bilde når jeg oppfordrer deg til å poste!
Den eneste vi har sett på bilder er ironisk nok deg.
Du burde gi meg god owo nå!

Endret av JoeRoganJosh
  • Like 2
9 minutter siden, Tukleren skrev:

Hvilke bevis har du for det?

Hvis nå Sara faktisk er død så trenger vi jo bare at Otono poster her...

You can't prove a negative. Hvis du tror at Otono er Sara ligger bevisbyrden på deg. TitsMann har ikke akkurat presentert noe særlig overbevisende bevis for at Norske Dina er Sara og har demonstrert klart og tydelig at hun ikke akkurat er pålitelig. Det er ikke noen grunn til å tro på det hun sier.

Det er uansett ikke verre enn å sende henne en melding via Whatsapp og se at hun svarer der.

Endret av Ness
.
  • Like 1
26 minutter siden, Ness skrev:

You can't prove a negative. Hvis du tror at Otono er Sara ligger bevisbyrden på deg. TitsMann har ikke akkurat presentert noe særlig overbevisende bevis for at Norske Dina er Sara og har demonstrert klart og tydelig at hun ikke akkurat er pålitelig. Det er ikke noen grunn til å tro på det hun sier.

Det er uansett ikke verre enn å sende henne en melding via Whatsapp og se at hun svarer der.

IMG_3689.jpeg

• Sad 1