Gå til innhold

Ombygde

Featured Replies

Skrevet

Er fitta bra på ombygde menn? Noen med erfaring. 

Skrevet
5 timer siden, misogynist skrev:

Du får prøve deg frem og gi feltrapport.

Skrevet
5 timer siden, misogynist skrev:

Er fitta bra på ombygde menn?

Det er ikke en fitte, i "beste" fall er det en vrengt penis.

Det er et åpent sår som kroppen prøver å lukke, dette må man manuelt prøve å stoppe; 

Skrevet
  • Forfatter
2 timer siden, busch skrev:

Du får prøve deg frem og gi feltrapport.

Hvem vet, kanskje jeg alt har uten å vite det xD derfor jeg lurer 😛

Skrevet
  • Forfatter
1 time siden, Tukleren skrev:

Det er ikke en fitte, i "beste" fall er det en vrengt penis.

Det er et åpent sår som kroppen prøver å lukke, dette må man manuelt prøve å stoppe; 

Lol.delikat xD

Skrevet
Akkurat nå, misogynist skrev:

Hvem vet, kanskje jeg alt har uten å vite det xD derfor jeg lurer 😛

Ok

Jeg skal be for deg i kirkja imorgen og lar nå vår store Herre ta vare på deg så at du kommer inn i ei implantert fitte.

Lukter det vondt og blir nazibrunt så trekk pikken ut og skli nedover til neste hull 👍

Skrevet
  • Forfatter
2 minutter siden, busch skrev:

Ok

Jeg skal be for deg i kirkja imorgen og lar nå vår store Herre ta vare på deg så at du kommer inn i ei implantert fitte.

Lukter det vondt og blir nazibrunt så trekk pikken ut og skli nedover til neste hull 👍

Jeg tror faen ta meg jeg gjør meg ferdig uansett hvor jævlig det lukter eller hvor mange nazistiske effekter som kommer ut. 

Skrevet

Analt river litt og er sååå deilig ! 

Skrevet
  • Forfatter
2 minutter siden, busch skrev:

Analt river litt og er sååå deilig ! 

Så tilføyende. skal be litt for deg også jeg

• 1 month later...
Skrevet
På 20.9.2025 den 9.03, misogynist skrev:

Du snakker om PostOp.

Fitta kan se skikkelig bra ut og være helt fin for slikking. Men du puler i ett eget hull som er laget mellom fitta og rompehullet.

Har prøvd GreenTea to ganger og hun her skikkelig bra. Men jeg klarer ikke å fullføre i dette ekstra hullet. Er bedre å pule i ekte fitte eller i rompa.

Hun tar den ikke i rompa, men suger skikkelig bra. Hun er å anbefale hvis du er nysgjerrig.

• 7 months later...
Skrevet
5 minutter siden, Testdriver skrev:

Løp å kjøp så hun ser verdien av å holde seg her.

Hen opplyser ikke at han er en mann i annonsen, utrolig frekt.

Skrevet
8 timer siden, Tukleren skrev:

Hen opplyser ikke at han er en mann i annonsen, utrolig frekt.

Er ikke mann. Hun har foretatt en fullstendig kjønnsskifte operasjon. Hun er mer sexy enn de fleste damer jeg har møtt, og det er blitt veldig mange.

Men, uansett så er det hyggelig at også @Tukleren følger med på denne tråden og alle tråder som omhandler transer. Du har alltid så fine og opplysende kommentarer. 👍

Endret av Testdriver

Skrevet
57 minutter siden, Testdriver skrev:

Er ikke mann. Hun har foretatt en fullstendig kjønnsskifte operasjon.

Det er din definisjon. Denne personen har XY kromosomer, da er det en mann med psykologiske problemer i mine øyne. KjønnsSKIFTE operasjon går heller ikke an, teknologien eksisterer ikke. Mulig hen har kuttet penisen av og gravd ut et hull men det er ikke mulig å gro en vagina der eller få donert og transplantert den inn fra en ekte kvinne. Er man fortsatt usikker så kan man sende inn en spytttest til DNA analyse.

1 time siden, Testdriver skrev:

Men, uansett så er det hyggelig at også @Tukleren følger med på denne tråden

Jeg bruker vanligvis siden med oversikt over alle nye innlegg og noen ganger roter jeg meg inn i ditt mørke hjørne.

Endret av Tukleren

Skrevet

Jeg er blant de som synes det er ugreit av superstraighte folk å gå inn i transtrådene for å krangle, men faktisk enig med Tukleren er. Om man har kjørt kjønnsoperasjon er det eneste riktige å annonsere i Tv/Ts-kategorien.

Skrevet
1 time siden, Tukleren skrev:

Det er din definisjon. Denne personen har XY kromosomer, da er det en mann med psykologiske problemer i mine øyne. KjønnsSKIFTE operasjon går heller ikke an, teknologien eksisterer ikke. Mulig hen har kuttet penisen av og gravd ut et hull men det er ikke mulig å gro en vagina der eller få donert og transplantert den inn fra en ekte kvinne. Er man fortsatt usikker så kan man sende inn en spytttest til DNA analyse.

Jeg bruker vanligvis siden med oversikt over alle nye innlegg og noen ganger roter jeg meg inn i ditt mørke hjørne.

du er så gammeldags og konservativ. Hver gang du ser noe om TV eller trans så må du bare kikke da du er veldig interresert i å følge med skjønner jeg.

Er nok mange som gjør som du sier, men som heller ikke gidder å legge igjen kvalme oppstøt overalt.

Skrevet
1 time siden, Isbryter skrev:

Jeg er blant de som synes det er ugreit av superstraighte folk å gå inn i transtrådene for å krangle, men faktisk enig med Tukleren er. Om man har kjørt kjønnsoperasjon er det eneste riktige å annonsere i Tv/Ts-kategorien.

Men er ikke i TS/TV kategorien når ett fullt kjønnskifte er utført. Er dette så vanskelig å forstå?

Skrevet

Man går per definisjon fortsatt under TS (transseksuell), eller det mer politisk korrekte "transperson"/"transkjønnet" etter å ha utført en slik operasjon, ja. Så derfor blir det definitivt vanskelig å forstå for meg. Selv om jeg skal legge godviljen til og gi deg rett i at dette ikke stemmer, vil det nok være best for denne eksorten å markedsføre seg i denne kategorien. Det er mye ymse blant kunder, og man vet aldri hva noen av dem kan foreta seg, om de plutselig oppdaget at de har vært med en tidligere mann. Man kan skrive i bioen at man er post OP, det gjør mange.

Skrevet
9 timer siden, Testdriver skrev:

Men er ikke i TS/TV kategorien når ett fullt kjønnskifte er utført.

Folk forventer å putte P i V og det vet du meget godt at ikke er mulig med denne personen. Da er det dårlig gjort å ikke si fra i annonsen. Det er antagelig på kanten med loven, nesten voldtekt...

Skrevet

Jeg blir alltid skuffet over at hamburger'ne på MacDonalds og BurgerKing ikke er noe i nærheten av hverken bilde eller smaksopplevelsen de påstår. Men ingen straffer dem.

Blir garantert ikke skuffet hos Fanta.

Det er ulovlig markedsføring å påstå noe som ikke er sant. Ellers så er der opp til oss forbrukere å kunne velge det som vi ønsker.