Jan Moen Skrevet 5 timer siden Share Skrevet 5 timer siden (endret) Det er lite håp om å får forandret sexkjøpsloven de neste 4 år. Ikke det at jeg hadde trodd at Høyresiden hadde strukket ut ei hand til sex kunder for de hadde sjansen for 6 år siden men Erna torde ikke. Så kan en reise på ferie, en behøver ikke reise langt. Jeg aner ikke hvor litteratur interessert folk her inne er men jeg vil nevne "Den grå byen ved havet". Jeg kan begynne med Hans Theodor Woldsen Storm. Så har vi Siegfried Lenz som skriver i fra samme område og landskap. Men Husum og landskapet har mer å by på. Når en kommer over grensen så er der 4800 damer som selger sex. eller Crempie 1149. Så var det dette med språket da, veldig mange hadde tysk på skolen men siden har de ikke sagt et ord. Nå kan dere reise ned for å perfeksjonere språket. Eller lese litt selv om det er oversatt til Norsk. Ta bilen, enten ned Sveige og over til den danske vestkysten. Inn i Tyskland og riktig kose deg. Bo på hotell og spander en 100 euro på minstemann om dagen på noen dagers ferie i Schleswig Holstein. Få blåst ut sota om du har en stempel motor. Søk på Ao nutten Husum eller ▷ AO Nutten in Husum, Nordsee 📍 AO Sex, Taschengeldladies & Hobbyhuren 💋 Alles ohne Gummi in Husum, Nordsee ► Diskret & Anonym 🔒 Endret 5 timer siden av Jan Moen Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16539-den-gr%C3%A5-byen-ved-havet/
Anbefalte innlegg