Gå til innhold

Nyt design og forumsoftware


Administrator

Anbefalte innlegg

Som du sikkert allerede har bemærket, så har Noreks.com i løbet af natten skiftet udsende. Dette skyldes at vi også i løbet af natten er skiftet til en anden forumsoftware end den Noreks.com hidtil har kørt på.

Der er nogle ting som i forbindelse med skiftet desværre ikke kunne overføres. Dette er bl.a. brugernes avatar, så disse skal uploades igen.

Grunden til skiftet af forumsoftware er at vi på vores danske forum Eroguide.dk, benytter denne nye forumsoftware. Ved at også skifte her på Noreks.com, spare vi en masse arbejde ved ikke skulle vedligeholde to forskellige systemer.

Oplever i nogle fejl i forbindelse med skiftet, så skriv det her i tråden. Så skal jeg forsøge at løse problemet så hurtigt som muligt.

Lenke til kommentar

Selvsagt litt uvant til å begynne med, det går seg sikkert for til.

Legger merke til at en masse PM's som jeg hadde forlengst strøket/deleted nå plutslig var I meldingsboksen igjen.....

Så jeg må vel rydde opp pånytt, dette var litt merkelig, trodde at delete var delete, og ikke bare fjerne fra nærmeste bilde.....

Lenke til kommentar
4 timer siden, Administrator skrev:

Der er nogle ting som i forbindelse med skiftet desværre ikke kunne overføres. Dette er bl.a. brugernes avatar, så disse skal uploades igen.

Så hvordan gjør vi det? Det eneste jeg finner er toppbilde, og det trenger jeg ikke ...

Lenke til kommentar
8 minutter siden, Moderator skrev:

Så hvordan gjør vi det? Det eneste jeg finner er toppbilde, og det trenger jeg ikke ...

Klik dig ind på din profil, lige til venstre for den runde silhuet, er der en knap du kan trykke på for at ændre dit profilbillede/avatar.

9 minutter siden, Moderator skrev:

... og hvordan får vi vist de siste innleggene først, så vi slipper all scrollingen?

Det er ikke muligt at få vist de seneste indlæg først, desværre. 

Lenke til kommentar
57 minutter siden, Administrator skrev:

Klik dig ind på din profil, lige til venstre for den runde silhuet, er der en knap du kan trykke på for at ændre dit profilbillede/avatar.

Det er ikke muligt at få vist de seneste indlæg først, desværre. 

Avatar er OK, men det var dumt at innleggene kommer i feil rekkefølge.

  • Like 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Administrator skrev:

Klik dig ind på din profil, lige til venstre for den runde silhuet, er der en knap du kan trykke på for at ændre dit profilbillede/avatar.

Det er ikke muligt at få vist de seneste indlæg først, desværre. 

Det var synd at vi ikke får "de siste innleggene". Blir tungvint.

Lenke til kommentar

Når jeg velger "ulest innhold" får jeg opp alt som har skjedd siden sist jeg var innlogget og det er bra. Men når jeg velger et emne kommer jeg inn til starten av tråden, ikke til det siste  innlegget jeg leste. Dette blir et problem hvis det er lange tråder.

I tillegg ble jeg litt overrasket over at slettede meldinger i innboksen plutselig er synlige selv om jeg slettet dem for over et år siden?

Endret av nixnix
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Gjest skrev:

Är jag blind eller vart har stads/landsindelningen tagit vägen? Recensioner av Oslo tex. 

Och menar jag hade en bit över 200 inlägg som nu också är borta..? 

Okej, jag som var blind :P 

Men många inlägg som saknas. No biggie! 

Lenke til kommentar
På 23. desember 2016 den 10.11, Moderator skrev:

... og hvordan får vi vist de siste innleggene først, så vi slipper all scrollingen?

Ved å trykke på rundingen utenfor tråden, den som viser at det er nye innlegg i tråden så hopper du i alle fall til siste uleste post i tråden. Det er nå en fordel 👍

Lenke til kommentar
3 timer siden, Gjest skrev:

Dette er vel bare starten på veien til at folk ikke gidder å bruke forummet.  Hva er neste trekk?  At vi må betale for å bruke forummet. Forundrer meg ikke.

What the hell? Bare fordi layouten er endret, så trekker du konklusjonen at vi må betale for å bruke forumet? Kan du forklare logikken steg for steg?

Lenke til kommentar
4 timer siden, Gjest skrev:

What the hell? Bare fordi layouten er endret, så trekker du konklusjonen at vi må betale for å bruke forumet? Kan du forklare logikken steg for steg?

Toffes konklusjon må vel være basert på at en så god administrator som vi hadde, finnes det bare en av. :)

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
9 timer siden, baloo77 skrev:

noen som vet hovrdan jeg får redigert et skrevet innlegg?

eller er det ikke mulig lenger?

 

Under innlegget ditt er det noen linker/knapper, en av dem er "Endre". Under visse omstendigheter er det kanskje ikke mulig å endre, jeg kjenner ikke reglene godt nok for den nye programvaren, men innen en viss tid og før innlegget er besvart, bør det være mulig.

Lenke til kommentar
2 timer siden, baloo77 skrev:

Ser ut som man ikke kan endre etter at noen har besvart den.

Veldig irriterende at det er en deadline.

Av og til er det endringer som må gjøres i etterkant. 

 

 

Sånn har det alltid vært. Kopier meldingen, rediger den og send den til meg i en PM hvor du ber meg utføre endringen, eller lag en ny og be meg stryke den gamle, men da mister du rekkefølgen.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...