Gå til innhold

Hun skal til Kreta og trenger penger!

AlexanderLarsen

Anbefalte innlegg

Hvor mye gir du ? 
En eskorte jeg har hatt gleden av å sprute inni 3 ganger skal til Grekenland og trenger fast cash 💰 fast! Ting må betales NÅ. Hun trenger 15400 omgående.

Vil du da som kunde rette deg opp i sadelen og grante henne 20K for å være fair eller ville du halvert beløpet for å hjelpe henne på vei?

Hvor mye pleier gutta her å gi jentene uoppfordret for å være snille når de er strapped?

Jeg prøver å ikke være så involvert med damer så de ikke spør etter penger ut av det blå. Spesielt thai, aldri bli for vennlig der, de bare utnytter deg. Gode relasjoner, ja, men ikke mitt private nummer.

Jeg har ikke alltid fulgt mine egne regler, straffer seg alltid i lengden!

Endret av Tukleren
  • Like 6
1 time siden, AlexanderLarsen skrev:

Hvor mye pleier gutta her å gi jentene uoppfordret for å være snille når de er strapped?

Nada. Null. Ingenting. 
9,9 ganger av 10 er dette scam. 

Og hvis hun trenger cash fort er der jo bare å møte 15 menn for 1000kr for en time der hun inkluderer noen tjeneste hun vanligvis tar ekstra for. 
Bør ikke ta mer enn en dag eller å to å tjene inne dette med det rette tilbudet. 

• Like 5
  • Thanks 2
1 time siden, AlexanderLarsen skrev:

Vil du da som kunde rette deg opp i sadelen og grante henne 20K for å være fair eller ville du halvert beløpet for å hjelpe henne på vei?

Hele poenget med å knulle ei hore er vel at du bytter sex mot penger? Så hvorfor i alle dager skal du gi henne penger uten knulling? 

Hvis ludderet er desperat etter penger til ferie, så må vel det være en glimrende mulighet for pruting? Trenger hun 10 000 og du vanligvis gir hora 1500 per ligg, så kan du vel tilby henne 10 000 for 10 knull? 

Å gi damer penger uten videre må du i hvert fall slutte med. For da er du bare en simp og en dørmatte. I tillegg setter du da en uheldig standard for alle andre. 

Hora får vær så god jobbe for pengene og suge pikk til den store gullmedaljen hvis hun trenger penger til ferie. 

• Like 3
  • Thanks 2
  • Haha 4

Hennes manglende planlegging og dårlig økonomisk sans er ikke ditt problem. Hun er eskorte, du er kunde, du betaler for tjenester, som har en starttid og en stopptid. Utenom denne tiden, har dere ingen forpliktelser ovenfor hverandre. Som andre sier, det er jo hele poenget med kjøpesex!

Men for å være ærlig, @AlexanderLarsen, jeg er ikke helt overbevist om dette har skjedd. Men om det skulle være ekte, så er svaret null. Jeg pleier ikke å gi noe som helst utenom. 

• Like 2
  • Thanks 2
8 minutter siden, Chen skrev:

Hennes manglende planlegging og dårlig økonomisk sans er ikke ditt problem. Hun er eskorte, du er kunde, du betaler for tjenester, som har en starttid og en stopptid. Utenom denne tiden, har dere ingen forpliktelser ovenfor hverandre. Som andre sier, det er jo hele poenget med kjøpesex!

Men for å være ærlig, @AlexanderLarsen, jeg er ikke helt overbevist om dette har skjedd. Men om det skulle være ekte, så er svaret null. Jeg pleier ikke å gi noe som helst utenom. 

Det skjedde i går!!  Blokkert og slettet! Klart vi ikke skal gi disse damene penger. Du må se humoren i det. Det er sort satire, men dessverre (mulig) en trengende person i andre enden! Jeg er ikke en simp🖐️😬

• Like 5
  • Thanks 1
2 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Hvor mye gir du ? 
En eskorte jeg har hatt gleden av å sprute inni 3 ganger skal til Grekenland og trenger fast cash 💰 fast! Ting må betales NÅ. Hun trenger 15400 omgående.

Ikke en krone. Med en eskorte er det snakk om selger/kjøper og oppgjør fra gang til gang. Det blir som at rørleggeren jeg har brukt noen ganger brått skulle be meg vippse noen tusen til sydenturen sin. Skjer ikke. 

Med en SD, hvor forholdet, og måten å kompensere på ofte er litt annerledes, kunne det skjedd, om det var ei jeg kjente godt. Da kan avtalen være bidrag som dette, fysiske presanger, gjentjenester osv. Men aldri en eskorte. 

• Like 2

Hehe høres jo nesten ut som hun selger flybillett på avbetaling dette.
Eg veit no ikkje helt om eg hadde slengt 20k etter ei dame bare fordi hu skal til Kreta. Hadde heller sagt hu får jobbe seg dit sjøl, vi andre må jo spare til syden og.
Men jaja, er jo alltid noen som betaler bare for å føle seg som rik onkel. Eg gir høyst sett en taxi tur heim, ikkje feriepakke med alt inkludert.

• Like 1
11 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Det skjedde i går!!  Blokkert og slettet! Klart vi ikke skal gi disse damene penger. Du må se humoren i det. Det er sort satire, men dessverre (mulig) en trengende person i andre enden! Jeg er ikke en simp🖐️😬

Hun vil ha hennes feria spandere av en som falt ut av hennes tull.Det er slutt a sesong i Hellas..

Nope,eskorte MĂ spandere ferie selv!

• Like 3
  • 2 weeks later...
På 14.9.2025 den 10.14, Tukleren skrev:

Jeg prøver å ikke være så involvert med damer så de ikke spør etter penger ut av det blå. Spesielt thai, aldri bli for vennlig der, de bare utnytter deg. Gode relasjoner, ja, men ikke mitt private nummer.

Jeg har ikke alltid fulgt mine egne regler, straffer seg alltid i lengden!

Hadde ei fast thai lenge og hun lånte jeg penger. Hun betalte tilbake, ikke i penger. Så spurte hun om mer men jeg kunne ikke og siden uvenn. De er noen sinte troll når de ikke får det som de vil. Hadde to faste før jeg ble syk. Begge har spurt om hjelp men ikke om penger. Hjelp til å finne lokaler, hjelp til å registrere Enk. og AS. Hjelp hos bank, skatt, nav og slike ting. Jeg har ikke spurt om noe i fra de to, men de tok jo hånd om meg på en helt annen måte enn når du kommer som tilfeldig kunde. De begge sender meldinger og lurer på hvordan helsa er med kommer du snart til meg. Så det finnes alle varianter av disse også men som regel. Behandler du de med respekt og gir du de en håndstrekning så kommer så til å tjene på dette i lengden, men ikke hos alle.

• Like 4
På 25.9.2025 den 10.06, TitsMann skrev:

Nope.Har skolen 😊

@Otono reagerte på innlegget ditt. Hun er i live. Se mann, du gjorde deg selv til narr med alt du sa om denne søte jenta.

Nå skal jeg ha en date med Otono!!! Jeg er den beste av alle her. Aveldig glad for at Dina bestemte seg for å blokkere en fattig og tapende spansk. En venn fortalte meg at dina ikke er interessert i å se han igjen. Han lukter vondt. 

Tismann,zezee, alex er samme person.

Prisliste. 2500 i timen + 6000 uten gummi. Kun outcall til hotell/hjem.

Endret av Mikhen
😷
7 timer siden, Mikhen skrev:

@Otono reagerte på innlegget ditt. Hun er i live. Se mann, du gjorde deg selv til narr med alt du sa om denne søte jenta.

Nå skal jeg ha en date med Otono!!! Jeg er den beste av alle her. Aveldig glad for at Dina bestemte seg for å blokkere en fattig og tapende spansk. En venn fortalte meg at dina ikke er interessert i å se han igjen. Han lukter vondt. 

Tismann,zezee, alex er samme person.

Prisliste. 2500 i timen + 6000 uten gummi. Kun outcall til hotell/hjem.

Gratulerer!

Vil du har en pokal for det?

Nei,jeg er ikke @AlexanderLarsen.Kan bare styre en profil av gang.

På 14.9.2025 den 9.28, AlexanderLarsen skrev:

Hvor mye gir du ? 

Hvis du virkelig var typen som hadde både penger, villighet til å betale dette og faktisk liker tjenestene hennes er det vel ikke verre enn at dere kunne bestemme dere for å kjøre et opplegg med to hele netter og så gi henne pengene? Hvis ikke hadde jeg jeg bare sagt jeg ikke hadde økonomisk romslighet til å hjelpe til med dette akkurat nå.

• Like 2
11 timer siden, HerrSerr skrev:

Hvis du virkelig var typen som hadde både penger, villighet til å betale dette og faktisk liker tjenestene hennes er det vel ikke verre enn at dere kunne bestemme dere for å kjøre et opplegg med to hele netter og så gi henne pengene? Hvis ikke hadde jeg jeg bare sagt jeg ikke hadde økonomisk romslighet til å hjelpe til med dette akkurat nå.

Simp