Gå til innhold

Hvor vanlig er sex med TS'er?

karsten

Sex med TS?  

32 stemmer

1. 1. Jeg har hatt sex med TS'er

• Ja
      13
    • Nei
      19
  2. 2. Jeg kunne tenket meg å teste sex med en TS

• Ja
      16
    • Nei
      11
    • Vet ikke
      5

Anbefalte innlegg

Jeg er jo en gris og horebukk. Ingenting å "skjule" så langt. Jeg går for knullings i alle hull, CIM, COF, Snowball (Kom i munnen på dama og klin med henne etterpå 😁), analsex, DP, Golden showers, etc. Jeg føler at dette er "innafor".

Hva med sex med TS'er? TS her, hvis noen er i tvil, er hen som ser ut som en dame med pupper, men som har pikk.

• Like 1
14 timer siden, karsten skrev:

Jeg er jo en gris og horebukk. Ingenting å "skjule" så langt. Jeg går for knullings i alle hull, CIM, COF, Snowball (Kom i munnen på dama og klin med henne etterpå 😁), analsex, DP, Golden showers, etc. Jeg føler at dette er "innafor".

Hva med sex med TS'er? TS her, hvis noen er i tvil, er hen som ser ut som en dame med pupper, men som har pikk.

Samme gris her, snowball og pissball... Hadde en deilig kyssing med sæd og piss i munnen fra en TS flere år siden. Himmlisk dekadent. Deilig å prøve av og til - men forsatt bedre med jenter. 

Endret av hedexp
  • Like 1
22 timer siden, Tukleren skrev:

Uansett hva slags ord du pakker det inn med, du snakker om å ha sex med en mann. Absolutt ikke innafor i min bok.

Ja, ikke uenig med deg. Men se på resultatene. Hvis du reagerer kraftig er kanskje dette feil forum - se på svarene i undersøkelsen.

1 time siden, karsten skrev:

Men se på resultatene

3 stk som har gjort det. 25% i en måling som ikke har nok statistisk grunnlag.

1 time siden, karsten skrev:

Hvis du reagerer kraftig er kanskje dette feil forum

Jeg har kanskje mitt eget syn på hva som er rett og galt men jeg står ved mine valg og uttalelser.

• Like 1
1 time siden, Tukleren skrev:

3 stk som har gjort det. 25% i en måling som ikke har nok statistisk grunnlag.

Jeg har kanskje mitt eget syn på hva som er rett og galt men jeg står ved mine valg og uttalelser.

Bare slapp av. Ingen vet hvem du er og du kan si akkurat hva du vil. Sånn er det med oss alle. Med mindre du tenker at du kommer til helvete hvis du ikke tar høylytt avstand fra alt som ikke er misjonær med lyset av 😱😱

• Like 1
  • Haha 1

Hvor vanlig er sex med TS'er?

Ikke så vanlig tror jeg og ett snevert marked, men det er mange av dem så det må være noen aktive kunder. 

Mange TS ønsker å unngå muslimske menn da deres indre konflikt kommer frem etter sexen og det kan oppstå krevende situasjoner og truende opplevelser. Hvor den muslimske mannen angrer seg fordi han ikke er homofil. Dette reduserer kundegruppen ytterligere. 

Jeg kjører dette kjeldent, men kun asiatisk om det er noe!