Gå til innhold

OPPE IGJEN - Gammel server


Administrator

Anbefalte innlegg

Det viser seg at det kan ta flere DAGER før flytting av domenet er ferdig og unnagjort.

Jeg har derfor valgt å sette opp igjen systemet på den gamle serveren inntil videre.

Oppdatering til den nye serveren vil skje så snart overføringen er ferdig.

Jeg beklager dette, men vi fikk ingen informasjon om at det skulle ta så lang tid.

Lenke til kommentar
Det viser seg at det kan ta flere DAGER før flytting av domenet er ferdig og unnagjort.

Jeg har derfor valgt å sette opp igjen systemet på den gamle serveren inntil videre.

Oppdatering til den nye serveren vil skje så snart overføringen er ferdig.

Jeg beklager dette, men vi fikk ingen informasjon om at det skulle ta så lang tid.

Lurer litt på hvordan tidsplanen for overføring i skrivende stund er? Det hadde vært fint å få en dato eller omtrent-dato for når det nye systemet overtar.

Lurer også på hvordan grensesnitt, funksjonalitet, etc er på den nye plattformen i forhold til den gamle? Vil vi kunne bruke de funksjoner som vi er vant med (PM, søkemuligheter, etc.) slik som det er i dag? Vil profilnavn og passord bli overført slik det er p.t.?

Lenke til kommentar
Lurer også på hvordan grensesnitt, funksjonalitet, etc er på den nye plattformen i forhold til den gamle? Vil vi kunne bruke de funksjoner som vi er vant med (PM, søkemuligheter, etc.) slik som det er i dag? Vil profilnavn og passord bli overført slik det er p.t.?

Jeg regner med at det ikke blir endringer i første omgang. Både programvare og database kopieres, så mitt håp er at endringen ikke skal merkes annet enn at noen vil møte en "stengt dør" i noen timer før siste oppdatering er gjort.

Hva som kommer senere er ikke meg gitt å si, men det er opplyst om det eksisterende danske forumet, og jeg regner med at en tilpasning til samme form vil skje etter hvert.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...