Gå til innhold

Priser for norske

Gjest

Anbefalte innlegg

3 ting som de blant annet har i Tyskland som vi ikke finner i Norge:

- god infrakstruktur og kvalitet på veier og jernbane

- et visst nivå på folk (de som er vokst opp der) der høflighet og det å ta hensyn til hverandre er basisen

- myndighetene behandler voksne som voksne

Lenke til kommentar
På 4 January 2017 den 11.14, Texpert skrev:

...  ..og det gjør jenter som reiser hit kun i kort periode...de er kun opptatt av å få mest mulig penga og ikke alle er opptatt av levere service..

Har du vært kunde hos mange av disse utenlandske jentene siden du vet dette? 

.... for det stemmer særdeles dårlig med min egen erfaring. ;)

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Gjest skrev:

Har du vært kunde hos mange av disse utenlandske jentene siden du vet dette? 

.... for det stemmer særdeles dårlig med min egen erfaring. ;)

Jeg må si meg enig i Gjest, og jeg er ingen ekspert på utlendinger:) noen dårlig service har jeg ikke opplevd.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 16.1.2017 den 19.11, footman skrev:

Menn som har penger til å betale de damene som er dyre ---> dyre damer har antageligvis større mulighet til å gå under radaren til politiet.

En del plasser i landet bruker ikke politiet ressurser på de norske jentene, for de veit dette er mennesker som ikke er offer for trafficing.

En annen ting er at de seriøse er mer forsiktig med hvor mange som kommer og går og ønsker diskresjon i nabolaget sitt, og da er ikke Onkel så ofte der.

De "dyre" som du kaller det jobber mindre og får bedre på timen enn andre eller dvs mange som selger 1500kr for 1 time får du bare 15min , og da er time prisen 6000 kr så da er de dyrere enn de som tar 2500.

Men selvfølgelig aldri en regel uten utakk ;)

Jeg har jobbet sykt mye fra hotell og ALDRI fått problemer med hotellet eller politi. Gøy da jeg jobbet på faste hoteller rundt i Norge og når jeg kom inn hotell døren så smilte de fra øre til øre og ønsket meg velkommen tilbake og hyggelig med faste hotell gjester, og ja mine kunder slapp godt unna politiet. Men jeg hadde alltid et æren i byen ovenfor hotellet ;)

Lenke til kommentar
På 30.1.2017 den 1.06, Gjest skrev:

En del plasser i landet bruker ikke politiet ressurser på de norske jentene, for de veit dette er mennesker som ikke er offer for trafficing.

Men selvfølgelig aldri en regel uten utakk ;)

Og unntaket  fikk en bekjent av meg føle. De kom hjem til han og hentet han, tok med seg hans telefon og pc og inn til forhør. Han hadde tydeligvis pult ei som tjente penger med å pule! Selvklart hadde han pult henne. Han hadde truffet henne på byen på puben alle drar når de vil ha seg noe fremmed. Onkel hadde dukket opp hos henne og tatt hennes telefon for hun var mistenkt for å være i besittelse av ulovlige rusmidler å ha kunder som finansierte hennes rusproblem og de ville politiet ha tak i. 

Jeg mener han slapp unna med et nødskrik, rusmidlene fant de heller ikke, pc og telefon kom tilbake, damen fikk de naglet på noe helt annet for nagles skulle hun. Og min BF bekjente kan bare vente seg, politiet her slipper deg ikke før de har fått noe på deg om de først har fått navnet ditt på blokka.

Lenke til kommentar