Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ling baby

Featured Replies

Skrevet
9 timer siden, Natt skrev:

Det er virkelig mystisk at hun endrer profil/navn med så mange positive anmeldelser.

Hun styrer jo ikke annonsen selv, det er vel bakmenn. Tror de roterte en annen dame inn i den gamle annonsen hennes, mulig det kom en negativ tilbakemelding på det.

Skrevet
  • Forfatter
10 timer siden, Tukleren skrev:

Hvorfor egentlig? Du betaler jo nesten det samme. Jeg nekter å betale for en HJ...

Litt komplisert, men for meg er sex best mellom to personer som har lyst på hverandre og som er emosjonelt investert begge to. Det bør skje spontant og ikke minst, kondomfritt! Jeg vil aldri kjøre kondomfritt med eskorter, og jeg har bare opplevd noen veldig få ganger at eskorten faktisk ønsker å kline. Derfor vil kjøpesex aldri bli bra nok i mine øyner.

Men på en annen side, hvis kjøpesexen blir for "ekte", og det begynner å involveres følelser, så trekker jeg meg vekk. Jeg betaler jo for "no hassle" 😅

Så uansett hvor mye jeg betaler for kjøpesex, så blir det aldri, for meg, verdt pengene. Men jeg kjøper når trangen er for stor, så prinsippfast er jeg ikke 😜

Når det gjelder massasje og HJ. Det jeg betaler for er en time hvor fokuset er 100% på min nytelse. Jeg liker vanlig massasje, da blir dette en fin utvidelse av nytelsen. Det blir transaksjonelt, og jeg må ha en som jeg synes er fysisk tiltrekkende, hun må være naken hele veien, jeg må kunne ta på henne. Avsluttes med HJ, eller BJ (helst owo). Jeg skal bare nyte, ikke prestere. 😉

Skrevet

@Chen du høres ut som meg. Eneste forskjell er at de helst ikke skal være nakne for min del, men under «b2b» så er jo det vanskelig å unngå.

Skrevet
  • Moderatorer

Jeg er litt enig med det som du skriver @Chen , men ikke helt. Jeg liker også å få erotisk massasje/ tantra massasje. Kjært barn har flere navn. Men når det ikke er mulig å få hj eller bj med utløsning hos de jeg har besøkt her i byen, føler iallfall jeg at det er noe som mangler når jeg forlater studioet. Da ender det fort med at jeg, etter å ha fått tantra massasje, oppsøker et thai studio etterpå, hvor jeg vet at det er mulig å få hj. Da flyr tusenlappene fort, men jeg blir iallfall tilfredsstilt.

Skrevet

Finnes det tantrasalonger som ikke tilbyr happy ending? Høres litt trist ut. De jeg har besøkt er veldig på tilbudssida når det gjelder sånt.

Skrevet
  • Forfatter
19 minutter siden, Langbein skrev:

Jeg er litt enig med det som du skriver @Chen , men ikke helt. Jeg liker også å få erotisk massasje/ tantra massasje. Kjært barn har flere navn. Men når det ikke er mulig å få hj eller bj med utløsning hos de jeg har besøkt her i byen, føler iallfall jeg at det er noe som mangler når jeg forlater studioet. Da ender det fort med at jeg, etter å ha fått tantra massasje, oppsøker et thai studio etterpå, hvor jeg vet at det er mulig å få hj. Da flyr tusenlappene fort, men jeg blir iallfall tilfredsstilt.

Merkelig at det finnes slike steder ☹️. Dette er vel sånn legit tantra sted.

Jeg ville aldri besøkt et slikt sted. Skal jeg ha vanlig massasje uten hj eller bj, så drar jeg til Squeeze, det er stuerent.

Skrevet
  • Moderatorer

Men nå er vi langt unna Ling baby, som denne tråden handler om. Og jeg har bidratt til det. Beklager!