Gå til innhold

Når du er tredje eller fjerde kunde for dagen

Asian

Anbefalte innlegg

Er det ikke litt turn on å tenke på at du kommer inn til en massasje dame som nettopp har vasket av seg spermen fra forrige kunde, enten det er fra kroppen eller hendene, så legger du deg ned og skal bli neste mann.

Jeg valgte B2B med en thai, og fikk litt lyst på 69, smake litt fitte, men fitta smakte gummi, snakk om turn of. Hun sa hun hadde vasket seg, men likevel. Jeg hadde faktisk møtt personen før meg i trappen, en typisk gammel gris, ustelt type. Siden da har jeg mistet litt lysten på thai massasje. 

Tenker jo og en del av disse kjerringen kjører på uten kondom, dum som jeg er så har jeg latt meg overtale til det selv mot ekstra betaling. Burde kanskje sjekke meg etterpå, for selv om damen sier hun ikke gjør slikt, så er det nok slikt hun sier til andre og.

• Like 2
53 minutter siden, Testdriver skrev:

Jeg har som vane og arrangere møte på en hverdag og da sånn mellom 14 og 16.

Går litt før fra jobben og kona merker ingenting. Slipper nok unna dette nevnte problemet da.

Jeg tenker ihverfall ikke på de som kommer etter meg.

Hehe ikke jeg heller tenker mer på de som var der FØR meg

• Like 1
  • Haha 3
Akkurat nå, Asian skrev:

Har nå hatt sex på massasje allerede før kl 12, så tror ikke du slipper unna om du går i to tiden

5 timer siden, Testdriver skrev:

Jeg har som vane og arrangere møte på en hverdag og da sånn mellom 14 og 16.

Går litt før fra jobben og kona merker ingenting. Slipper nok unna dette nevnte problemet da.

Jeg tenker ihverfall ikke på de som kommer etter meg.

Pga denne tråden, så booket jeg kl 09 forrige gang jeg booket! :-) 

@Testdriver, du er nr 4-5 kl 14:00 😜

• Haha 5
10 timer siden, Tukleren skrev:

Det er ingen tid på døgnet som er optimal. Du må også vite om jenta jobber vanlig dag eller har 19:00 til 08:00 mønster (cola hoder liker sene outcall, idioter).

Det er noen som ikke forstår enkel sarkasme og humor.

• Like 2
51 minutter siden, Testdriver skrev:

Det er noen som ikke forstår enkel sarkasme og humor

Mitt svar var ikke til deg, det var bare generell informasjon basert på egne opplevelser (flere damer som stoler på meg tar tlf når dere ringer mens jeg er der, har hørt alle slags syke requests til alle døgnets tider).

• Like 3

Ok, tar deg i handa og ikke la oss være uvenner for dette. Her på forumet så er vi en gjeng grisegutter som deler en hobby :)

Det er viktig for alle og ha en hobby, men når folk spør om hva jeg har som hobby så sier jeg noe annet. Bare dere her som får høre sannheten.

Det er korrekt at mange damer jobber til alle døgnets timer. Mange som ikke har faste kunder og må jobbe når det er kunde å få.

Har fått svar at hun er i butikken eller på treninga og kommer om 30min. Blir da og vente utenfor døra.

Og beskjed om at kunden plutselig har betalt for mer tid og spør om jeg vil komme litt senere. Og jeg som da er klar og kåt sier selvfølgelig ok til det. Blir da og ta noen runder i nabolaget for ikke å fryse ihjel. Skulle egentlig ha droppa besøket.

Så vi bryr oss egentlig ikke om de foran oss eller de etter oss. Men forventer at hun ihverfall tar en dusj. Og gurgler noe munnvann hvis hun akkurat har spist.

• Like 6
2 timer siden, Testdriver skrev:

Har fått svar at hun er i butikken eller på treninga og kommer om 30min. Blir da og vente utenfor døra.

Har fått den (kommer fra shopping) en gang av ei hvor jeg visste hvor hun jobbet. Stod i nærheten og ventet men ingen kom, etter en stund kom en kar ut og meldingen om at hun nå var klar kommer. Da mister man lysten.

• Like 1
  • Haha 2

Har kommet inn på salong hvor dama har vist meg inn på et rom og bedt meg vente til hun er ferdig med en kunde i det andre rommet. Når hun gikk inn tilbake til kunden så gikk jeg ut igjen tilbake til gata. Vil ikke ha massasje når jeg vet hun sikkert nettopp har vasket kroppsvæsker fra hånden for et halvt minutt siden.

• Like 4
28 minutter siden, AlexanderLarsen skrev:

Senest i dag booket jeg en tidlig runde med Linda 6968! 
Når jeg går ned for å får den Thai hora litt kåt renner det sed fra en annen kunde ut! Fuck 

Oppdaget du det føre du startet eller mens du drev på. En ting er å måtte slikke egen pai, men en ukjent pai er nasty. Blir akkurat som Tukleren sier. Du veit aldri når hun har hatt kunde.

Kikket på hennes profil i dag siden hun er i Hokksund. Var på nippet å ta en tur, men konkluderte med at jeg må få ladet opp mere. Må ha noe i pungen når jeg skal på tur.

• Like 1
18 timer siden, Testdriver skrev:

Oppdaget du det føre du startet eller mens du drev på. En ting er å måtte slikke egen pai, men en ukjent pai er nasty. Blir akkurat som Tukleren sier. Du veit aldri når hun har hatt kunde.

Kikket på hennes profil i dag siden hun er i Hokksund. Var på nippet å ta en tur, men konkluderte med at jeg må få ladet opp mere. Må ha noe i pungen når jeg skal på tur.

Jeg ba henne gå å vaske seg, så fikk hun en ny runde creampie! 

• Haha 1
21 timer siden, HerrSerr skrev:

Har kommet inn på salong hvor dama har vist meg inn på et rom og bedt meg vente til hun er ferdig med en kunde i det andre rommet. Når hun gikk inn tilbake til kunden så gikk jeg ut igjen tilbake til gata. Vil ikke ha massasje når jeg vet hun sikkert nettopp har vasket kroppsvæsker fra hånden for et halvt minutt siden.

Hvor lang tid må det gå før hun kan runke deg? 

3 minutter siden, Idaws skrev:

Hvor lang tid må det gå før hun kan runke deg? 

Nå skrev jeg vel massere?

Angående tid, det man vet har man ikke vondt av. Ville du kjøpt en bolle hos bakeren som du med sikkerhet visste at de hadde hostet på. Eller ville du kjøpt den som det er mulig noen kan ha hostet på, men du har ikke sett det?

• Like 1