Gå til innhold

2 horebukker på samme dame

karsten

2 horebukker på samme dame  

43 stemmer

1. 1. Har du vært en av to i samme dame?

• Ja
      13
    • Nei
      30
  2. 2. Har ikke testet DP, men kunne tenkt meg det...

• Ja
      30
    • Nei
      13

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Idioten skrev:

Har du fått det krysset av på listen? Jeg kan vurdere å være med hvis jeg får eneren :-) Bare for å ha gjort det en gang før jeg dør... innbiller meg at vi kan ha kjemien og samme oppfatning av hva vi vil til å få det til å føles ok. Har en idé om hvem :-)

Hundre prosent jeg stiller opp hvis noen er seriøse på å gjennomføre. Kjenner flere eksorter som er down to play eneste hinder her er en seriøs horebukk og betalings og gjennomføringsevne 

• Like 1
11 timer siden, Idioten skrev:

Har du fått det krysset av på listen? Jeg kan vurdere å være med hvis jeg får eneren :-) Bare for å ha gjort det en gang før jeg dør... innbiller meg at vi kan ha kjemien og samme oppfatning av hva vi vil til å få det til å føles ok. Har en idé om hvem :-)

Ikke krysset av ennå.. men har et bra oppsett... Men, @Idioten: Hva gjør du i dette lugubre hjørnet av verden? Har ikke du hendene fulle...? Velkommen skal du uansett være 😁👍

• Like 3
  • Thanks 1
På 11.10.2025 den 7.26, karsten skrev:

Men, @Idioten: Hva gjør du i dette lugubre hjørnet av verden? Har ikke du hendene fulle...? Velkommen skal du uansett være 😁👍

Takk Karsten! Hendene er dessverre tomme for øyeblikket, så nå har jeg omsider tid å rote bort på noresk igjen :-)

Fint å se deg her! Vi tar detaljene rundt trekantdiskusjonen på kammerset.

• Like 3