Joshua Skrevet Søndag klokken 07:26 Share Skrevet Søndag klokken 07:26 Hei. Var innom ei thaidame på Eidsvoll for en del år siden og hun ga meg tidenes BJ med CIM. Mener å huske hun var svært blid og litt kraftig. Noen som vet om hun fortsatt holder på? Klarer ikke finne annonse. Siter Lenke til kommentar
Drengen Skrevet Mandag klokken 17:22 Share Skrevet Mandag klokken 17:22 På 31.8.2025 den 9.26, Joshua skrev: Hei. Var innom ei thaidame på Eidsvoll for en del år siden og hun ga meg tidenes BJ med CIM. Mener å huske hun var svært blid og litt kraftig. Noen som vet om hun fortsatt holder på? Klarer ikke finne annonse. Har ikke vært der selv, men har sett annonse på re mener jeg ;) bare stikke innom der tror jeg, ligger nesten på samme sted som før i tiden :) 1 Siter Lenke til kommentar
deereboy4230 Skrevet Mandag klokken 19:42 Share Skrevet Mandag klokken 19:42 Hva slags annonse og hvor holder hun til?? Siter Lenke til kommentar
Drengen Skrevet 18 timer siden Share Skrevet 18 timer siden 21 timer siden, deereboy4230 skrev: Hva slags annonse og hvor holder hun til?? Sundet thai massasje. Tror ikke hun annonserer nå. 1 Siter Lenke til kommentar
deereboy4230 Skrevet 16 timer siden Share Skrevet 16 timer siden Ok sikkert bare og ta kontakt eller dra innom der da? Siter Lenke til kommentar
Kalta69 Skrevet 13 timer siden Share Skrevet 13 timer siden https://norsex.com/online Siter Lenke til kommentar
Joshua Skrevet 6 timer siden Forfatter Share Skrevet 6 timer siden 11 timer siden, Drengen skrev: Sundet thai massasje. Tror ikke hun annonserer nå. Nei, det er ikke dette stedet jeg snakker om. Hun jeg besøkte hadde sted på vestsida av Vorma, like ved gamle E6. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg