Gå til innhold

Tømme tarmen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Vel, nå er det slik at man kunne tenkt seg noe utenom det ordinære.

Men hvordan unngår man at det blir en smule udelikat?

Min frykt er at herlige ting skjer der bak men at det samtidig følger med rester fra middagen i går.

Jeg vil gjerne være ren og pen men hvordan sikrer jeg meg at analhulen er ren?

Lenke til kommentar

Sett deg på huk i dusjen og rett stårlen inn i ræva samtidig som du med den ene hånden drar romepallen tilside. Vannet kommer inn og du kan presse det ut med den dritten som måtte være innenfor lukkemusklen. Herlig? "Bånn apetitt2

Lenke til kommentar

Kör alltid varianten Gjest nämner. ^^

Tar av huvudet på duschslangen. Funkar topp. Men föredrar att ta turen till toalettstolen efter vannspylingen. :mrgreen::P

Kanske är jag en liten pyse där. Men får hellre eventuella rester i toalettstolen än i duschen. :?:P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Kör alltid varianten Gjest nämner. ^^

Tar av huvudet på duschslangen. Funkar topp. Men föredrar att ta turen till toalettstolen efter vannspylingen. :mrgreen::P

Kanske är jag en liten pyse där. Men får hellre eventuella rester i toalettstolen än i duschen. :?:P

Jeg har brukt denne metoden mangler ganger, men det er lurt å sett seg på doskålen og ikke ha for høyt trykk:)

Lenke til kommentar

Jeg har brukt denne metoden mangler ganger, men det er lurt å sett seg på doskålen og ikke ha for høyt trykk:)

Haha. Ja. Väldigt lurt att sätta sig på toaletten. Och att inte spyle för kraftigt. Eller för mycket på en gång. :shock::|:P Testat på det jag med. Inte att rekommendera...

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 7 years later...

Har tatt ex antall damer i ræva. Tror jeg har opplevd få noe på’n en gang.

er ikke slik at man går med tarmene fulle av dritt hele tiden. Ingen av de har gjort noe forberedende heller…

 

  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Kjøp analdusj på Sinful.no eller annet sted. Brukes ved å fylle med lunkent vann, på med analglidemiddel og så inn i rumpa. Tømmes der. Så på do. Trenger som regel bare en runde. Da er det klart for moro...

Lenke til kommentar
14 timer siden, jegern skrev:

du gir det til dama, ikke sant? instructions unclear...

Begge. Trenger du så tydelige instruksjoner? Open up your mind...

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Bruker disse kjøpedamene å være flinke til å stelle seg først? Har veldig lyst å prøve anal med en dame men er litt redd for å få noe griseri på pikken:?

Lenke til kommentar

Med dom spiller det ingen rolle. Med lang pikk er det bare å la vær å gå too deep. Går du for anal må du regne med litt dritt av og til uansett.

  • Sad 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...