Gå til innhold

Eskorte par

Norskhingst

Anbefalte innlegg

Desverre ikke mange slike annonser for tiden. Sara Victoria på eskortejenter.net tar gjerne med gubben sin på slikt. Det samme med hot milf Laura, men hun har jeg dårlig erfaring med (brøt avtale uten å si i fra).

For å til noe slikt kan det også være en løsning å teame opp med en annen mann her og engasjere ei som tar to menn. Har forsøkt på det selv, men enn så lenge ikke klart å få med noen herfra.

• Like 1
  • Thanks 1
På 31.8.2025 den 8.48, daxi skrev:

Desverre ikke mange slike annonser for tiden. Sara Victoria på eskortejenter.net tar gjerne med gubben sin på slikt. Det samme med hot milf Laura, men hun har jeg dårlig erfaring med (brøt avtale uten å si i fra).

For å til noe slikt kan det også være en løsning å teame opp med en annen mann her og engasjere ei som tar to menn. Har forsøkt på det selv, men enn så lenge ikke klart å få med noen herfra.

link? fant ikke noe ved søk på sara vitoria på eskortejenter..

• Like 2
1 time siden, daxi skrev:

Har lurt på å kontakte deg, men kvier litt ut fra din kravspec om "normalvektige eller ser bra ut". Siden du skriver "eller" antar jeg at begge kriterier ikke må være oppfylt og jeg som halvfeit og handsome er noenlunde innafor 😄

Huff da ikke meningen å skremme deg. Har vi en god kjemi er det det viktigste. Send meg en melding på WhatsApp så kan vi finne ut om vi passer sammen

Endret litt på teksten nå faktisk, takk for tilbakemeldingen 😘

Endret av Sara Victoria
La til en setning
På 1.9.2025 den 17.48, daxi skrev:

Samme her, ofte med krav om muskuløs, svart/afrika-lignende, og 20+ utstyr...  😒

Har jeg aldri sett på Tinder. 

De fleste hvite jenter synes også at niggere er frastøtende. Ble et rabalder i USA da en datingapp lot medlemmene velge rase som kriterie og "alle" de hvite damene reserverte seg mot svartinger. :)

Men for de som ønsker å se kona si bli skitnet og grist ned, bli mest mulig ydmyket og verdiløs, så er selvsagt dyresex, sex med negroide halvaper eller gangbang med 10 møkkete sigøynere i en campingvogn i en veiskulder langs E18 helt topp. 

• Like 1