Easy Rider Skrevet Mandag klokken 17:04 Share Skrevet Mandag klokken 17:04 Da har jeg snart tjent godt på å selge informasjon om Norske Dina. Som en gratis tjeneste så skal jeg legge ut all informasjonen jeg har solgt på dette forumet. Trenger bare litt tid til å få laste opp alle bilder og satt all infomrasjon systematisk og oversiktlig. Hun begynte å arbeide igjen på lørdag og hadde første avatalen nå på Lørdag. jeg har også informasjon om hvem dette er og hvor han bor. Dette kommer til å bli intressant lesestoff tro meg. Jeg ansiktsbilde av den virkelig Dina og priate bilder og videoer Siter Lenke til kommentar
Easy Rider Skrevet Mandag klokken 20:58 Forfatter Share Skrevet Mandag klokken 20:58 3 timer siden, Easy Rider skrev: Da har jeg snart tjent godt på å selge informasjon om Norske Dina. Som en gratis tjeneste så skal jeg legge ut all informasjonen jeg har solgt på dette forumet. Trenger bare litt tid til å få laste opp alle bilder og satt all infomrasjon systematisk og oversiktlig. Hun begynte å arbeide igjen på lørdag og hadde første avatalen nå på Lørdag. jeg har også informasjon om hvem dette er og hvor han bor. Dette kommer til å bli intressant lesestoff tro meg. Jeg ansiktsbilde av den virkelig Dina og priate bilder og videoer Er det noe dere ønsker å vite som jeg ikke har tenkt på? Vet alt..kan alt....kan svare på alt... Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Tirsdag klokken 02:57 Share Skrevet Tirsdag klokken 02:57 @Easy Riderer herved blokkert og kan dra til helvete med doxxingen sin Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Tirsdag klokken 05:50 Share Skrevet Tirsdag klokken 05:50 2 timer siden, jegern skrev: @Easy Riderer herved blokkert og kan dra til helvete med doxxingen sin Så emosjonell du er fortiden, du burde virkelig begynne på antidepressiva. Jeg kan sende deg en pakke fra India. Bare legg ut adressen og telefon nummeret ditt. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Tirsdag klokken 05:53 Share Skrevet Tirsdag klokken 05:53 (endret) Bare så alle er klar over det. @Easy Rider sitter ikke på noe informasjon, han bare troller. @jegern er dum nok til å bite på alt av trolling han leser på internett, stakkars tapere... Endret Tirsdag klokken 05:54 av JoeRoganJosh Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Tirsdag klokken 16:36 Share Skrevet Tirsdag klokken 16:36 >>> https://www.noresk.com/forum/kategori/9-humorspalten/ Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg