Nevarok Skrevet August 22 Share Skrevet August 22 Er det mulig å få et seriøst forhold når jeg er veldig kåt og hele tiden tenker på sex? Siter Lenke til kommentar
busch Skrevet August 22 Share Skrevet August 22 6 timer siden, Nevarok skrev: Er det mulig å få et seriøst forhold når jeg er veldig kåt og hele tiden tenker på sex? Trur du får prøve deg på ei dame 👍 Ta en for laget 😁 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet August 22 Share Skrevet August 22 Er du sikker på at du stiller spørsmålet i rett forum? Jeg antar at du er en mann, og dette spørsmålet gir best resultat om du spør kvinners perspektiv, etter min mening. Har du prøvd Kvinneguiden? 2 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet August 22 Share Skrevet August 22 Trådstarter har en tvillingbror på Gol. 6 Siter Lenke til kommentar
Kalta69 Skrevet Mandag klokken 12:09 Share Skrevet Mandag klokken 12:09 https://norsex.com/kvinner Siter Lenke til kommentar
Nevarok Skrevet 18 timer siden Forfatter Share Skrevet 18 timer siden På 22.8.2025 den 9.13, nelson2 skrev: Trådstarter har en tvillingbror på Gol. eg er bare nysgjerrig. Siter Lenke til kommentar
busch Skrevet 4 timer siden Share Skrevet 4 timer siden Du kann få deg kjæreste, helt klart. Enten via Fetlife eller at det blir noe med en ”pervert” dame som du uventet møter. Det sies at man attraherer eller føler på energierne hos menneskerne man møter..det stemmer. Så bare relax så finner du noen. Eller ikke. Det er livet 😊 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet 3 timer siden Share Skrevet 3 timer siden 44 minutter siden, busch skrev: Så bare relax så finner du noen. Eller ikke. Det er livet Oooof 🫣💔 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg