TitsMann Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 1 time siden, Politimestern skrev: Sist jeg snakka med han ca 2 uker siden hadde han just kommet hjem. Han hadde gått på en storsmell tidligere så han tørr ikke være på forumet. Alle savner tototre Han var bort for du bli medlem.Bare jeg og @Langbein har møte han i forum 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 Tototre er her fortsatt, under et nytt navn. Han lærte av sine feil, og holder nå en lavere profil. Han er fortsatt kongen av noresk. Vi alle venter på at han skal komme tilbake som administrator. 1 Siter Lenke til kommentar
Style Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 19 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Tototre er her fortsatt, under et nytt navn. Han lærte av sine feil, og holder nå en lavere profil. Han er fortsatt kongen av noresk. Vi alle venter på at han skal komme tilbake som administrator. Er det deg Tototre? 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 3 minutter siden, Style skrev: Er det deg Tototre? Det hadde vært litt av en plottvist! 😅 2 Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 Tototre har bli tatt av politiet.Live footage.Han skulle møte meg 2 dager siden.. 88acabe6-7a96-4319-9f96-6453a26bf4d0.mp4 1 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 Jeg regner jo med at fyren fortsatt er innom og leser, og skriver sikkert også, med et annet brukernavn. Eller opptil flere brukernavn. 2 Siter Lenke til kommentar
ElonKusk Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 Han kommer aldri tilbake. I så fall er han dum etter det helvete som startet sist gang. Litt det samme som for @Sof Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 6 minutter siden, ElonKusk skrev: Han kommer aldri tilbake. I så fall er han dum etter det helvete som startet sist gang. Litt det samme som for @Sof Vi vet at du så på Tototre som nøkkelen for å ødelegge forumet, men det er jo bevist at det ikke er sant. Så hva er problemet at han kommer tilbake? Eller misforstod jeg deg? Forresten, er du @223 1 Siter Lenke til kommentar
Politimestern Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 Han kommer ikke tilbake. Er for mange løskanoner her. Han ble sterkt tatt tidligere her. Blei jo en heksejakt på han her på forumet. Vi fleste som kjenner han husker nok Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 Grunnen til at brukere ikke likte tototre var på grunn av sjalusi. Han var kongen, selvfølgelig vil bønder bli misunnelige. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 5 minutter siden, Politimestern skrev: Blei jo en heksejakt på han her på forumet. Men var det mange som var ute etter ham da? Var det ikke bare Homser-variantene (som muligens inkluderer 223)? Jeg vet ikke hvorfor Tototre var sååå irritert av at noen brukte avataren hans. Det hele virket tullete. Men utover det, hva ble han utsatt for? 3 Siter Lenke til kommentar
Politimestern Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 9 minutter siden, Chen skrev: Men var det mange som var ute etter ham da? Var det ikke bare Homser-variantene (som muligens inkluderer 223)? Jeg vet ikke hvorfor Tototre var sååå irritert av at noen brukte avataren hans. Det hele virket tullete. Men utover det, hva ble han utsatt for? En så aktiv mann som han var jo ikke særlig komfortabel med at noen visse personer skulle outte han eller tilkalle onkel. Han ble veldig redd for og bli doxxet. Fikk med meg alle di fake 223 som brukte bilde hans osv. tror di tok knekken på han. Veldig kjipt ettersom han var vell desidert den som Kjøpte mest sex her og kunne dele erfaringer. Bytt zeze ut med 223 and make noresk great again Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 18 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Grunnen til at brukere ikke likte tototre var på grunn av sjalusi. Han var kongen, selvfølgelig vil bønder bli misunnelige. Absolutt. Møte han ikke som kunde,han har ikke betalt meg eller vi hadde ingen sex.Vi spise middag,tatt kaffi etterpå. Og same som siste.Han er ikke min kunde,men en venn fra noresk 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 Jeg er venn med tototre. Men han var ikke den mest aktive, det var meg. Toto pleide å gå til 3-5 faste kvinner. Jeg besøkte alle. Jeg og toto har besøkt samme damer flere ganger, blant annet "kjæresten" han sin som ikke vil bli nevnt på noresk. 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 21 minutter siden, Politimestern skrev: ut med 223 and make noresk great again Håper du mener Tototre og ikke 223, there is a difference 😂 Skjønner at faren for doxxing er ugreit. Men var han genuint redd for at noen på forumet visste hvem han var? Bortsett fra at han bor på Slottsplassen 1? 2 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 (endret) 22 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Men han var ikke den mest aktive, det var meg. Men tototre oppfant tototre-trippelen, hva har du funnet opp? 😆 Endret August 13 av Tukleren 3 Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 5 minutter siden, Chen skrev: Håper du mener Tototre og ikke 223, there is a difference 😂 Skjønner at faren for doxxing er ugreit. Men var han genuint redd for at noen på forumet visste hvem han var? Bortsett fra at han bor på Slottsplassen 1? Nei.Vi har spise ut to ganger på et åpent sted. Og han er en helt vanlig fyr. Kona hans ringer og og ber ham huske å kjøpe melk i først gang vi møtes. Ja..han er fast med noen ,stemme det @JoeRoganJosh…sneaky Toto!😀 1 Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 28 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Jeg er venn med tototre. Men han var ikke den mest aktive, det var meg. Toto pleide å gå til 3-5 faste kvinner. Jeg besøkte alle. Jeg og toto har besøkt samme damer flere ganger, blant annet "kjæresten" han sin som ikke vil bli nevnt på noresk. Ja!Det var deg som skulle møtes på Sportsbaren siste.Jeg kun ikke kommer. @Chen,stemme hans adressen.Nå han må flyttes,fy fy!👢 1 1 Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 57 minutter siden, Politimestern skrev: En så aktiv mann som han var jo ikke særlig komfortabel med at noen visse personer skulle outte han eller tilkalle onkel. Han ble veldig redd for og bli doxxet. Fikk med meg alle di fake 223 som brukte bilde hans osv. tror di tok knekken på han. Veldig kjipt ettersom han var vell desidert den som Kjøpte mest sex her og kunne dele erfaringer. Bytt zeze ut med 223 and make noresk great again Er du medlem siden mai 2025? 2 Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 9 minutter siden, Mikhen skrev: Er du medlem siden mai 2025? Det er ikke interessant? Jeg har møte Toto 09-07.Vi spise på Engebret Cafe… Han så ikke særlig forferdet ut over å bli tatt av politiet. Er det en kriminell handling å spise fisk og en øl nå? Jeg hadde med rekesalat ... Ingen annen sjømat har blitt skadet ... 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 27 minutter siden, Tukleren skrev: Men tototre oppfant tototre-trippelen, hva har du funnet opp? 😆 Tototre er kongen, det har jeg aldri sagt imot. Jeg tar av meg hatten for den karen. Men han var ikke den mest aktive, det kan jeg si 100%. Så for å besvare ditt spørsmål, jeg fant opp to-to-tre. Vis du ikke vett hva det er så skal jeg forklare deg. Du søker opp damer som har kollegaer. Du finner 2 forskjellige. Du avtaler morgen treff med den ene duoen, og kvelds treff med den andre. #Fire damer på 1 dag.# Det du får er to treff, to trekanter =(to) treff x (to)damer x (tre)kant =≥π tototre ∛ 1 2 Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 8 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Tototre er kongen, det har jeg aldri sagt imot. Jeg tar av meg hatten for den karen. Men han var ikke den mest aktive, det kan jeg si 100%. Så for å besvare ditt spørsmål, jeg fant opp to-to-tre. Vis du ikke vett hva det er så skal jeg forklare deg. Du søker opp damer som har kollegaer. Du finner 2 forskjellige. Du avtaler morgen treff med den ene duoen, og kvelds treff med den andre. #Fire damer på 1 dag.# Det du får er to treff, to trekanter =(to) treff x (to)damer x (tre)kant =≥π tototre ∛ Nå du har sagt den magisk ord., Alle vi som har møte han vet det .Og vi ta 🎩🤠 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 32 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: ≥π tototre ∛ Og der doxet du deg selv Ramanujan. Sorry, not sorry. 5 Siter Lenke til kommentar
Politimestern Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 3 timer siden, Mikhen skrev: Er du medlem siden mai 2025? Har vært her noen par år 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 24 minutter siden, Politimestern skrev: Har vært her noen par år Som hvilke brukere? Borgermesteren? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg