Gå til innhold

Hva skjedde med Tototre?

per4017

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Politimestern skrev:

Om det er en true ? Lær deg skrive norsk. 

Dagen du innser du er helt lost at jeg verken er Dina Sara exen din klienten din eller tototre du skal le selv. Du har ikke nret mitt. Jeg er bare en som blei lei av tullet ditt. Du er bipolar og glemmer medisinen din og får utbrud på forumet og spammer oss. Du prøver også lure oss med falsk annonse. 

Det finnes tydeligvis veldig mange som har noe imot deg. Kanskje du burde tenke på hvordan du oppfører deg at du får så mange imot ? Du er jo paranoid. 

Har gitt deg veldig mange sjangser til og slutte plage meg og spamme forumet. Men du tror jo du er detektiv eller noe og skal finne noe som ikke finnes…

Det har blitt kjedelig og trolle deg zeze. 
bare la meg være i fred også blir du ifred. Slutt å plag meg og slutt å spam..

Så kan du fortsette krigen din med Dina og alle andre ett annet sted langt borte fra meg..

Du er ikke verdt tiden min zeze. Jeg er for god for deg. Vi er ikke på samme nivå. Du er på bunn mens man soler seg på toppen. Dere utlendinger blir litt mye til tider. 

Make Norway greit igjen

Di har prøve a book en som jeg har laget med KI,men det var kun for en forsker med tillatelse av Eskortejenter eier.

Men syden du driver med leie ut leiligheten og styrer hallikvirksomhet,du prøve a bruke din «makt» møt meg.

Ja.Min forstyrrer hva den perfekte smoke mirror til finne ut hvem du er.

Du skulle la meg tenke den siste.

IMG_0873.png

IMG_0874.png

IMG_0875.png

IMG_1063.jpeg

IMG_1064.jpeg

IMG_0818.jpeg

IMG_0806.jpeg

IMG_0803.png

Lenke til kommentar

Dato du har kontakt meg 14/05

Dato du har lagt Politietmester 30/05.

Du sier alt du sier,men du har absolutt ingen peiling hvem jeg er.Du tror jeg er noen som prøve a gjør konkurransen med deg.

Du forstyrrer meg i min huset.Du er bare skuffet av du har ikke fatt takk av hvem keg er og tenke av mitt livet er en fasade for a driver en hallikvirksomhet som du gjør.Og du trødd mine anmeldelser var bare tømt true.

Ja du bli lurt,og det er dine promblemer,ikke mine.

IMG_3025.jpeg

IMG_3027.jpeg

Lenke til kommentar

ZeZee, jeg vet ikke om du har noe bevis for at @Politimestern er denne personen eller ikke. Eller at denne personen er en hallik. Du har ikke forelagt noe bevis på noe som helst. Det du har gjort er å doxxet vedkommende som tok kontakt med deg. 

Det er ikke greit 

Stakkars fyr hvis han er uskyldig, det kan bli et helvete om han er det, og da setter du forumet i fare. 

Med all respekt, jeg ber deg om å ta dette utenfor forumet eller i PM. 

• Thanks 2
Lenke til kommentar
20 minutter siden, TitsMann skrev:

Dato du har kontakt meg 14/05

Dato du har lagt Politietmester 30/05.

Du sier alt du sier,men du har absolutt ingen peiling hvem jeg er.Du tror jeg er noen som prøve a gjør konkurransen med deg.

Du forstyrrer meg i min huset.Du er bare skuffet av du har ikke fatt takk av hvem keg er og tenke av mitt livet er en fasade for a driver en hallikvirksomhet som du gjør.Og du trødd mine anmeldelser var bare tømt true.

Ja du bli lurt,og det er dine promblemer,ikke mine.

IMG_3025.jpeg

IMG_3027.jpeg

Du er gal. Du er paranoid. Jeg har ingenting med han gulingen og gjøre 😂 

så bryr meg 0. 
stakkars fyr. Noen burde kontakte han og fortelle hva zeze driver med !! 

Du har doxxet mye folk nå. Du har ment jeg er alt fra Dina til han asiateren. Hvor mange ganger skal du ta feil..

Det er jo klart du vil fortsette krangel med meg som er ett troll på ett forum. Hva gidder du for.. nå skal du late som du er på ferie også 😂😂 

du er GAL

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Chen skrev:

ZeZee, jeg vet ikke om du har noe bevis for at @Politimestern er denne personen eller ikke. Eller at denne personen er en hallik. Du har ikke forelagt noe bevis på noe som helst. Det du har gjort er å doxxet vedkommende som tok kontakt med deg. 

Det er ikke greit 

Stakkars fyr hvis han er uskyldig, det kan bli et helvete om han er det, og da setter du forumet i fare. 

Med all respekt, jeg ber deg om å ta dette utenfor forumet eller i PM. 

100% enig med deg, jeg greier ikke se noen bevis for noenting.

@TitsMann Selv om du har "bevis" for noe så kan du ikke bare legge ut folk her som kontakter deg? Ingen andre eskorter gjør det... denne personen kan bli bøtelagt for sexkjøp, og navnet hans blir stående til evig tid her på Noresk, søkbart på Google til spott og spe.

Jeg kan ikke se noen sammenheng mellom denne identiteten, og noe annet som har blitt skrevet i denne tråden.

Og så har du doxxet fornavnet til Tototre.

Ikke bra, som sagt.

• Like 2
Lenke til kommentar
11 minutter siden, jegern skrev:

100% enig med deg, jeg greier ikke se noen bevis for noenting.

@TitsMann Selv om du har "bevis" for noe så kan du ikke bare legge ut folk her som kontakter deg? Ingen andre eskorter gjør det... denne personen kan bli bøtelagt for sexkjøp, og navnet hans blir stående til evig tid her på Noresk, søkbart på Google til spott og spe.

Jeg kan ikke se noen sammenheng mellom denne identiteten, og noe annet som har blitt skrevet i denne tråden.

Og så har du doxxet fornavnet til Tototre.

Ikke bra, som sagt.

Kanskje fordi jeg er ikke eskorte lenger?

Nei,jeg har ikke doxxet fornavnet til Tototre.Hvor?

Lenke til kommentar
Akkurat nå, TitsMann skrev:

Han har ikke kontakt meg.Han har kontakt en falsk eskort profil som jeg har lagt for test ut bilde ov video.flere som har kontakt Alina,men ingen har disse har masse meg.Og jeg har forklart etterpå til ALLE det var bare en prokjet jeg driver,og alle hadde en godt prat etter.Bare den sir overder som har ikke bare prøve aeg,han har tillbud «Alin» leilighet til jobber og etc.

Jeg har blokkert han,men han kontakt meg igjen i min aktuell eskorte profile.Og jeg har blokkert han!

Han er ikke kunde.

og hvor jeg har doxxet Tototre etternavn?

Dokka kan forsette a prove..Tototre aldri kontakt med som kunde med ekte tlf nummer,jeg fikk hans navn nå i juli.

Og jeg fikk i Tiktok.Vi er venner der ogsp.

Lenke til kommentar
10 minutter siden, TitsMann skrev:

Hvorfor kontaktet han deg da? Uansett om du lagde en annonse basert på forskning som du sier, og uavhengig av om du er eskorte eller ikke, INGEN bør legge ut personlig informasjon om andre her.

Eskorter/Jenter/Menn/Ikke binære, det spiller vel ingen rolle hvem du er som gjør dette.

• Like 1
Lenke til kommentar
16 minutter siden, TitsMann skrev:

Om du er eskorte lenger eller ikke betyr ingenting. Du har lagt ut et navn og telefonnr på et eskorteforum. Navnet hans vil alltid være forbundet med sexkjøp nå dessverre. 

Vi vet hva tototre heter til fornavn.

Endret av Chen
  • Like 1
Lenke til kommentar
27 minutter siden, Chen skrev:

Skjønner du ikke at det ikke spiller noen rolle om han kontakter deg eller ikke. Han kontaktet en eskorte for booking av møte og DU doxxet ham.

Mener du Alina?Hun var den ikke mest populære,dokka skulle møte Serena,med 29k views i TIKTOK!

Alina fikk bare 389 views i TIkTok!

Alle mine tidlig Jenta er på Tiktok.Det var ingen skammer.

Hver eneste skulle fa egne Only Fans page,men pga av nye Europeiske AI act lov det er ikke lovlig a gjør det fra 02-08-2025.Du kan gjør for personal brukt,men ikke for kommersial brukt.Og deepfake er ulovlig.

Jeg har gjørd noen AI jenta,men ikke for lure eller scam ingen.Og de alt ligger på mine TikTok!

😂😂😂😂😂

Jeg driver ikke med det lenger..Ikke med AI jenter siden mai.Jeg hadde min ekte eskort annonsen.

all denne konspirasjonen fra ting som er åpne på nettet?

Lenke til kommentar
49 minutter siden, TitsMann skrev:

Vettu hva.Nå jeg er lei qv Tototre.

Han heter Ivor Kjell Kristiansen.Og det er hans bilde

Er dere fornøyd?

Nå kan jeg dra til dps i fred?

Takk

IMG_2915.png

Han du har doxxet idag har blitt informert hva du holder på med. 

kos deg :)

Lenke til kommentar