Gå til innhold

Hva skjedde med Tototre?

per4017

Anbefalte innlegg

På et tidligere forum, for bra mange år siden, prøvde de seg på en chat.  Det ser ut for at tiden kankje er blitt mere moden for det nu ut i fra denne tråden og alle de trådene som vår Barcode-veninne har overtatt med mer eller mindre pissprat.

• Thanks 1
Lenke til kommentar
17 minutter siden, Politimestern skrev:

Han kom hjem fra ferie for ikke lengesiden

Du..Tototre e i Norge.

Det var @Tukleren som har spre dette tii deg.Jeg har Tototre på whasapp on han har ingen kontakt med andre forum medlem.

Jeg har sagt det,men Tototre er i Norge.

• Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tukleren skrev:

Bullshit.

Du var den eneste jeg har snakke privat i chat.Nå jeg har lagt den profil.Og det var med som har sagt til deg av han var i innlagt in Dps i moss.

Skal jeg vise alle screenshot?

• Like 1
Lenke til kommentar
10 minutter siden, TitsMann skrev:

innlagt in Dps i moss

Jeg vet du sa det om DPS til meg. Om du du har sagt noe om ferie husker jeg ingenting om. Hvis du vil gå tilbake å lete for å lage screenshot er opp til deg, det endrer ikke saken om at jeg ikke har snakket med politimesteren om tototre.

Jeg deler ikke folks opplysninger fra PM uten videre. Hvis Politimesteren gir tillatelse skal jeg legge ut PM med de 5 korte meldingene vi sendte til hverandre i mai som er den eneste gangen jeg har snakket med han privat.

Endret av Tukleren
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tukleren skrev:

Jeg vet du sa det om DPS til meg. Om du du har sagt noe om ferie husker jeg ingenting om. Hvis du vil gå tilbake å lete for å lage screenshot er opp til deg, det endrer ikke saken om at jeg ikke har snakket med politimesteren om tototre.

Ikke bare med @Politimestern.Alt vi har snakke I private har bli leaked av deg for disse troll.

Stemme,du er medlem siden 2022,og du bar sint fordi RE tillat online tjeneste i pandemie.Hvorfor du var sint?Det var jenta mulighet av inntekt i tid som oppmøt var forbud

Kanskje jeg og Marie xxl har oddelagt dine plane a deiver med dine hallikvirkesomhet?

• Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, TitsMann skrev:

og du bar sint fordi RE tillat online tjeneste i pandemie

Ja fordi jeg synes det er tull å betale for webcam. 

2 minutter siden, TitsMann skrev:

Det var jenta mulighet av inntekt i tid som oppmøt var forbud

Jeg hadde flere treff under pandemien.

3 minutter siden, TitsMann skrev:

dine plane a deiver med dine hallikvirkesomhet?

Lol

• Like 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tukleren skrev:

Jeg hadde flere treff under pandemien.

Lol

Det var helt forbuddSå du har brytte lov og sett opp jenta i smitefare.Det var Martial law.

• Like 1
Lenke til kommentar
9 minutter siden, TitsMann skrev:

Ikke bare med @Politimestern.Alt vi har snakke I private har bli leaked av deg for disse troll.

Stemme,du er medlem siden 2022,og du bar sint fordi RE tillat online tjeneste i pandemie.Hvorfor du var sint?Det var jenta mulighet av inntekt i tid som oppmøt var forbud

Kanskje jeg og Marie xxl har oddelagt dine plane a deiver med dine hallikvirkesomhet?

Hvorfor fortsetter du og kontakte meg ? Du oppsøker meg. Først på pm når jeg sluttet og svare deg i trådene og nå begynner du og tagge meg her. Gidder du bare la meg være i fred ? Du er gal. Ustabil.  Hold deg unna meg. 

du virker ensom.. men du er psyko

@Tukleren du kan vise om du vil. Bare husk du sikkert blir storma av kipros og swat etter 😂😂

Lenke til kommentar
8 minutter siden, Tukleren skrev:
11 minutter siden, TitsMann skrev:

Og vi miste var inntekt?Hvis du synes det var tull at jenter som var fanget i Norge skulle fortsette å tjene penger for å overleve, er det veldig egoistisk av deg.

kom med en annen unnskyldning

• Like 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Politimestern skrev:

Hvorfor fortsetter du og kontakte meg ? Du oppsøker meg. Først på pm når jeg sluttet og svare deg i trådene og nå begynner du og tagge meg her. Gidder du bare la meg være i fred ? Du er gal. Ustabil.  Hold deg unna meg. 

du virker ensom.. men du er psyko

@Tukleren du kan vise om du vil. Bare husk du sikkert blir storma av kipros og swat etter 😂😂

Taci din gură, rahat, nu te-a chemat nimeni aici.

• Like 1
Lenke til kommentar
18 minutter siden, TitsMann skrev:

Det var helt forbudd

Det var da flere stadier under lockdown. Jeg møtte ingen nye men jeg møtte to som jeg hadde som to av mine 5 tillatte nærkontakter når det var begrensningen.

16 minutter siden, TitsMann skrev:

Og vi miste var inntekt?

Om folk jobbet med webcam under pandemien bryr meg lite men du vet at webcam fortsatt er en greie på RE og det irriterer meg litt.

• Thanks 1
Lenke til kommentar

Det var da flere stadier under lockdown. Jeg møtte ingen nye men jeg møtte to som jeg hadde som to av mine 5 tillatte nærkontakter når det var begrensningen.

Om folk jobbet med webcam under pandemien bryr meg lite men du vet at webcam fortsatt er en greie på RE og det irriterer meg litt.

E problema ta. Du-te și vezi-ți de viața ta. Fetele fac bani și la fel face și RE. Te enervezi din cauza muncii altora? Du-te dracului!

• Like 1
Lenke til kommentar

E problema ta. Du-te și vezi-ți de viața ta. Fetele fac bani și la fel face și RE. Te enervezi din cauza muncii altora? Du-te dracului!

• Like 1
Lenke til kommentar

Dere, dette er en tråd om tototre. Jeg har lyst til å vite om han er tilbake. Det er plenty av andre tråder hvor shitkastingen kan fortsette. 

• Like 1
  • Thanks 6
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Chen skrev:

Dere, dette er en tråd om tototre

Han ba om å få sin konto slettet. Hvor han er nå er det kun Zezee som vet men han vil antagelig bare være i fred...

Lenke til kommentar

Vi overlappet litt på forumet, så jeg fikk med meg at han ønsket å få brukeren slettet. 

Men det er rart om en som var så aktiv på forumet holder seg unna den bare fordi brukeren er slettet? Jeg tror (håper) han lusker omkring her enda :-D 

Lenke til kommentar
22 minutter siden, Chen skrev:

Vi overlappet litt på forumet, så jeg fikk med meg at han ønsket å få brukeren slettet. 

Men det er rart om en som var så aktiv på forumet holder seg unna den bare fordi brukeren er slettet? Jeg tror (håper) han lusker omkring her enda :-D 

Tror det som skjedde her på forumet ble litt mye for han. Veldig kjipt han er borte. 

Lenke til kommentar
33 minutter siden, Chen skrev:

Dere, dette er en tråd om tototre. Jeg har lyst til å vite om han er tilbake. Det er plenty av andre tråder hvor shitkastingen kan fortsette. 

Han vil ikke kommer tilbake, @chen.Jeg har møte han noen uka siden.Men han lese traden.

• Like 3
Lenke til kommentar
39 minutter siden, Chen skrev:

Han gjør det.Det er ikke bare det.😉

Lenke til kommentar

Sist jeg snakka med han ca 2 uker siden hadde han just kommet hjem. Han hadde gått på en storsmell tidligere så han tørr ikke være på forumet. Alle savner tototre

Lenke til kommentar