Gå til innhold

Dritt lei..


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg syns i perioder at det er gøy med forum, og er aktiv.

Jeg har en del livserfaring i min bagasje, jeg er en kvinne på så si 40 år og veit jeg har gjort meg en del erfaringer flere en de fleste, og til tider så er det mange av dem jeg skulle vært for uten, men det har gjort meg til en person som kan mye om alt mulig. Jeg er nysgjerrig også, så spør og lærer masse. Det jeg kan det kan jeg, og det jeg ikke kan, holder jeg fred om.

Men jeg har jobbet i dette faget i 3år og bdsm, swingers, og div annen erotisk erfaring i de siste 15-20 årene. Jeg har lært mye.

Men når jeg deler mine erfaringer på et forum og diskuterer heftig så har jeg noen som skal for ofte hakke på meg for å være påståelig uten kunnskap og ja siste så er jeg narsissistisk, den siste finner jeg meget drøy. I og med at dette kommer på et forum, der enn faktisk diskuterer, jeg ræv sleiker ikke noen for at de skal ønske å møte meg her inne, enten så leser folk at jeg har kunnskap, ellers kan de bare være, jeg har så si full kalender og har 80% som går hos meg kommer tilbake, og av nye kommer garantert over 10% tilbake. Jeg har forsatt min første kunde og ja mange fr min første høst som var for 3år siden, hadde jeg vært udugelig så hadde jeg ikke vært i jobb.

Poenget mitt er vell at jeg er møkk lei av at noen få skal henge etter meg å usaklig si at jeg er bl.a narsissistisk.

Hadde jeg vært narsissistisk hadde jeg ikke overlevd med alle mine faste i 3år i denne jobben.

Men uansett jeg er dritt lei av usaklig trakassering av ting jeg skriver.

Lenke til kommentar

Nå kjenner jeg ikke deg personlig Celin, og går sterkt utifra at det er meg du sikter til når det gjelder uttalelsen narsissistisk. Jeg står fult og helt ved det jeg skriver. Du har en stygg tendens til ikke å diskutere, men å belære. Du gir ofte utrykk for at du vet best, og har en veldig ovenfra og ned holdning ovenfor dine forum søstre og brødre. Du er veldig flink til å få omtrent alle tråder du deltar i til å handle om deg, hva du gjør, og dine erfaringer. Motargumenter blir veldig ofte avfeid som " du har ikke peiling, men jeg har". Hvis du leser gjennom trådene som du deltar i, men fortsatt ikke greier å se det som åpenbart de fleste her på forumet ser, så bør du ta et dypdykk inn i deg selv. Som sagt så kjenner jeg deg ikke Celin. Med det inntrykket du gir på forumet tror jeg ikke vi kommer til å bli det heller. Men ditt skriftlige fotavtrykk på forumet gir inntrykk av en person som er veldig selvsentrert og har besserwisser tendenser. Man kan ha all verden med erfaring, men det nytter ikke når man ikke kan formidle.

Gjest

Lenke til kommentar

Jeg kjenner heller ikke deg, Celin. Har så vidt jeg vet aldri møtt deg, kun kommet borti deg på dette forumet. Mitt inntrykk er mer eller mindre 100% overlappende med Railhund her (som jeg heller ikke kjenner eller har møtt). Du fremstår til tider som fryktelig bedrevitende og rett ut arrogant. Jeg irriterer meg også over det faktum at ofte når du kommer busende inn i en tråd, belærer du folk om ditt perspektiv og mening om saken, og begrunner det vanligvis med din alder og påståtte livserfaringer. Ingen kilder, ingen nyanseringer, bare pang! sånn er det.

Et eksempel er denne tråden. Der kommer du faktisk med en bastant påstand, som det etter det jeg kan finne ut ikke finnes fnugg av belegg for. Med f.eks dette svaret utviser du en fordummende ovenfra-og-ned-holdning som bidrar til at hele diskusjonen avsporer.

Hvis du ikke ser at dine bastante uttalelser bidrar til en del motvilje og dårlig stemning, bør du kanskje lese gjennom posthistorikken din i ro og mak og forsøke å forestille deg hvordan du fremstår. Jeg tror ærlig talt ikke noen her inne er ute etter å ta deg, eller har noe i usnakket med deg som person. Men jeg synes ikke du gjør så mye for å skaffe deg venner blant gutta her inne.

Lenke til kommentar

Det at man har livserfaring, kunnskap, rutine og så videre innebærer ikke nødvendigvis at man vet alt. Kategorisk personkarakteristikk eller fjerndiagnoser er heller ikke særlig interessant. Jo flere som prøver å møte medmennesker med respekt, interesse og nysgjerrighet, jo bedre.

Lenke til kommentar

En annen viktig erfaring det er verd å ta med seg er ; det blåser på toppene, dvs. Om man ønsker å stå på barrikadene å kjempe for en sak, ikke forvent at alle er enig i det du sier eller står for. Det vil alltid komme innsigelser ; usaklige og saklige.

Du har i prinsippet to valg; klatre ned fra barrikaden eller gå i deg selv og se hvordan du selger budskapet.

Kunden har alltid rett; ALLTID!!

Lenke til kommentar
  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...