JoeRoganJosh Skrevet August 15 Share Skrevet August 15 2 timer siden, LonasGahr6tøre skrev: Jeg hadde noen pils i byen i går og tok en svipp innom kjente områder. Ingenting å se og ingen tilbydere. Mulig jeg var litt tidlig og det var dårlig vær...! Følger du ikke med på bloggen til Samira??? "I dag regner det ute, hjemme hos meg er det varmt" "Jeg dro hjem tidlig på grunn av regn, kom å besøk meg hjemme" Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106160
LonasGahr6tøre Skrevet August 15 Share Skrevet August 15 12 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Følger du ikke med på bloggen til Samira??? "I dag regner det ute, hjemme hos meg er det varmt" "Jeg dro hjem tidlig på grunn av regn, kom å besøk meg hjemme" Blogg, på RE? Den er off line. Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106161
JoeRoganJosh Skrevet August 15 Share Skrevet August 15 18 minutter siden, LonasGahr6tøre skrev: Blogg, på RE? Den er off line. Du kan lære mye fra bloggen, det var jeg og tototre enige om. Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106165
Satyr Skrevet August 15 Share Skrevet August 15 7 timer siden, LonasGahr6tøre skrev: Jeg hadde noen pils i byen i går og tok en svipp innom kjente områder. Ingenting å se og ingen tilbydere. Mulig jeg var litt tidlig og det var dårlig vær...! Det begynte å regne i 19-tiden. Før det så var nok i alle fall polske Magda der. Hun har mektige mugger, for å si det mildt, men hun har begynt å dra på åra og virker i tillegg ikke å noensinne være eller bli genuint kåt. Det er kjipt. Hun er litt a la de svarte på at hun er veldig fokusert på innsalg, men ikke på å levere tjenesten om man betaler. 2 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106186
Tinaoslo. Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 8 timer siden, Satyr skrev: Det begynte å regne i 19-tiden. Før det så var nok i alle fall polske Magda der. Hun har mektige mugger, for å si det mildt, men hun har begynt å dra på åra og virker i tillegg ikke å noensinne være eller bli genuint kåt. Det er kjipt. Hun er litt a la de svarte på at hun er veldig fokusert på innsalg, men ikke på å levere tjenesten om man betaler. Du bor på strøket du ell siden du stort sett alltid har rett og mange andre feil på hvem som er der når osv ? 🤣 Du har hvertfall ikke skrivd no ennå om meg og flere fra miljøet .men ikke alle er der eller der fast og ikke glem å se på deg sjøl . ( flere både norske og utenlandske som kjenner til den eldre gråhåra litt ikke høye fyren som plutselig dukker opp gående / eller på sykkel og som digger å prate om seg sjøl og alle han har fucka billig , nesten gratis .uten gummi osv .hva var det hu ene kalte deg igjen ? ( Sier bare noe av hva jg hørt ute. Tror du er godt likt på forum og det er fint for deg og du er flink å skrive / ordlegge deg i forhold til dette jeg skriver men..) Engelsken min er ikke den beste ( ikke skriveferdighetene mine heller ) " troll stinkyfinger" tror jg det var hu ene sa du ligna på .som du hatt flere ganger og jeg måtte Google å se før jg skjønte hva hu mente .hvem figur. Er vi på strøket så er det for å tjene penger / jobbe / . .ikke fordi vi er Kåte,våte av lyst bla.bla. ( jo noen sier jo det for å tenne fyren osv ) men da hadde de vel gjort det gratis da.. .. noen tror vi elsker å gå timevis i kulda for å vise oss men enkelte kunder glemmer at det er jobb ( og trur vi står der for å vise hvor digge vi er , at vi ikke har andre ting å gjøre osv ). Ja jøss vi lærte strofene på hva som selger best å si til kunder for å få salg men prøv sjøl i kulde og vind .år etter år. Med mindre å gjøre ute etter loven kom. Ja vi velger selvfølgelig å fortsette jobben for de penga av ulike grunner. Kunne ramsa opp masse mer. Men dette ble langt nok... Færre kunder tørr å stoppe å ikke alle kan jobbe inne fra leiligheter og de norske jeg kjenner mest har ikke hatt råd til Botox, dyre klær, silikon,pedikyr , frisør ofte osv. Vi snakker med de utenlanske innimellom å kan få med oss litt viktig info hvis noe skjedd o.l ( som ikke vanker mest i Karl Johan .mange av de stjeler og truer har flere sagt ) jg har ikke noe fast plass jg står eller går så det er å variere om dagene men " spionen " satyr 🧐 har ikke gitt noe personlig beskrivelse av mg og noen av venninnene mine ennå som selger sex ute fortsatt ..å ikke noe vi higer etter å få høre / lese etter å ha lest noen beskrivelser her inne 🤮 om stygghet osv jeg sjøl trenger penga mine til å leve for , gjeld og litt justeringer etc. Jobber ikke sjøl etter mobbing og ulykke osv så det må ikke menn glemme at OFTE er det masse komplekse grunner til at man i det hele tatt valgte gata for å skaffe penger til feks dop . Kunder da som er så høye på seg sjøl , skryter av seg og som skriver stygt om oss misliker vi .slutt å vanke her å kritisere som det virker som du gjør ofte siden du liksom har full kontroll på alt på strøket . Sitter du med kikkert, filmer ell gud veit hva er det flere som lurer på . hvordan får du sjøl jobba da siden du liksom har koll over alt og alle jentene ?🤔 😆 samme det egentlig men nei du er vel hverken psykiater , ekspert om hvem diagnose den har ell har granska legget til den ell veit så mye om hu og hu liksom..Noen menn liker heldigvis ulikt å hvis den og den byr i mot deg så gå videre enn å stoppe for å studere/ prate om.dg sjøl og så drittpreike etterpå Men ikke glem sjøl alle kameraene på byggene som Er overalt siden du liksom knuller på plener og overalt på kjøpa dine . Noen Jenter å som har bra mobiler / filmer kundene for å ha bevis hvis NO dritt skjer ell får andre til å filme . Å har opptakene ... Å vær gla du ikke har hørt alt hva som sies om deg å... jeg skriver ikke dette for å lage diskusjon eller være ufin men for at man blir lei noen kunders beskrivelser, innlegg .kommentarer o.l ( nå har du ikke beskrivd oss ennå men utfra det som skrives generelt her å vært snakka om på gata så er det mye kjipt å lese . .jg heller hadde ikke vinni noe skjønnhetskonkurranse men lærte fort i denne jobben at man må være sterk for å klare seg , drite i all dritten man kommer borti og har opplevd.ja vi velger sjøl å fortsette jobben innimellom etter feks flere års pause.fleste norske gateprost har slutta, flytta, .Noen dødd , ell tatt pauser Å sette pris på menn som behandla en bra. Har heldigvis kunder på tlf fra før loven kom som liker meg for det vi har avtalt og som man kan sitte å prate normalt med uten å måtte stå i parken osv å bli dømt kun etter ytre i timevis..nå er det ikke lett å vite heller hvem som stopper for hva lengre .alt tar mer tid, etc men ja vi er noen utejobbere der ennå men litt mer spredd .alt foregår ikke ved kongens gate. Myntgata osv heldigvis. alle blir eldre , vi jentene også , men ikke fått grått hår ennå noen av oss som jg sett . du kler jo ditt grå hår satyr 😉 som kunde får du og andre oftest høre det du ønsker " oh sweety so big dick you have oh YES iam comming og bla bla .og når du gått / betalt så er det heller " eneste stor han var var i kjeften, big looser, gamle ørn..fat old man osv .men vi har ikke noe eget forum vi outer kunder osv på etter ytre.alder. pikkstr osv ... veit om en bok på prosentret for oss prost . Men det var mer for å advare hverandre mot voldelige kunder.bilnr osv men så mye som er blitt verre for oss som jobber ute etter loven kom og flere kommer gående / syklende . Der er kameraovervåking o.l på et bygg en " trøst " hvis en kjapp tur sentralt ute . Nå blei dette sikkert et rotete , langt innlegg fra meg som jeg ikke orker å redigere men håper noen tenker seg litt om å ser seg sjøl i et stort speil før de skriver hvor stygge osv jentene på feks gata er. Ta de andre inne evt da som er flotte .unge og så får vi som er ute å trasker se ut som vi gjør / eldes som vi gjør. Prute på prisene våres som også endel gjør ennå er kjipt. Å mye annet jg kunne nevnt men må sove litt å...ha en fin natt alle og hvis dere kjøre eller går forbi ei dere mener er ei " stygg gammel hore" så gå videre ell tenk dere sjøl hvordan det er å tørre å klare å stå ute i alle årstider / dag og natt ofte foran masse feks kjente folk som kan komme fra losjen ell festningen/ gamle kollegaer fra en annen jobb ell family osv og så står man der å prøver å få inn noen kroner . ( det er en fordel de utenlanske har her i Norge at naboer/ fam / barn o.l ikke kan dukke opp når dem går rundt .) Jeg har kjent sjøl at det er ikke lett å stå sånn nykter år etter år på utstilling. Dem som kommer med dritt fra kunder ang ytre skulle ha prøvd sjøl å stå sånn i feks i 20 minus / regn / osv .🤐 Da er det hyggeligere med et ekte smil ell at folk bare går rett forbi hvis vi ikke er noe dere vil kjøpe . enn menn som lusker rundt å skal prøvekjøre litt og bruker tiden vår på tomprat / er falske og gulper opp etterpå på nett og til andre jenter osv å ikke har sett på sg sjøl . 🌙⭐ 5 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106301
Politimestern Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 8 timer siden, Tinaoslo. skrev: Du bor på strøket du ell siden du stort sett alltid har rett og mange andre feil på hvem som er der når osv ? 🤣 Du har hvertfall ikke skrivd no ennå om meg og flere fra miljøet .men ikke alle er der eller der fast og ikke glem å se på deg sjøl . ( flere både norske og utenlandske som kjenner til den eldre gråhåra litt ikke høye fyren som plutselig dukker opp gående / eller på sykkel og som digger å prate om seg sjøl og alle han har fucka billig , nesten gratis .uten gummi osv .hva var det hu ene kalte deg igjen ? ( Sier bare noe av hva jg hørt ute. Tror du er godt likt på forum og det er fint for deg og du er flink å skrive / ordlegge deg i forhold til dette jeg skriver men..) Engelsken min er ikke den beste ( ikke skriveferdighetene mine heller ) " troll stinkyfinger" tror jg det var hu ene sa du ligna på .som du hatt flere ganger og jeg måtte Google å se før jg skjønte hva hu mente .hvem figur. Er vi på strøket så er det for å tjene penger / jobbe / . .ikke fordi vi er Kåte,våte av lyst bla.bla. ( jo noen sier jo det for å tenne fyren osv ) men da hadde de vel gjort det gratis da.. .. noen tror vi elsker å gå timevis i kulda for å vise oss men enkelte kunder glemmer at det er jobb ( og trur vi står der for å vise hvor digge vi er , at vi ikke har andre ting å gjøre osv ). Ja jøss vi lærte strofene på hva som selger best å si til kunder for å få salg men prøv sjøl i kulde og vind .år etter år. Med mindre å gjøre ute etter loven kom. Ja vi velger selvfølgelig å fortsette jobben for de penga av ulike grunner. Kunne ramsa opp masse mer. Men dette ble langt nok... Færre kunder tørr å stoppe å ikke alle kan jobbe inne fra leiligheter og de norske jeg kjenner mest har ikke hatt råd til Botox, dyre klær, silikon,pedikyr , frisør ofte osv. Vi snakker med de utenlanske innimellom å kan få med oss litt viktig info hvis noe skjedd o.l ( som ikke vanker mest i Karl Johan .mange av de stjeler og truer har flere sagt ) jg har ikke noe fast plass jg står eller går så det er å variere om dagene men " spionen " satyr 🧐 har ikke gitt noe personlig beskrivelse av mg og noen av venninnene mine ennå som selger sex ute fortsatt ..å ikke noe vi higer etter å få høre / lese etter å ha lest noen beskrivelser her inne 🤮 om stygghet osv jeg sjøl trenger penga mine til å leve for , gjeld og litt justeringer etc. Jobber ikke sjøl etter mobbing og ulykke osv så det må ikke menn glemme at OFTE er det masse komplekse grunner til at man i det hele tatt valgte gata for å skaffe penger til feks dop . Kunder da som er så høye på seg sjøl , skryter av seg og som skriver stygt om oss misliker vi .slutt å vanke her å kritisere som det virker som du gjør ofte siden du liksom har full kontroll på alt på strøket . Sitter du med kikkert, filmer ell gud veit hva er det flere som lurer på . hvordan får du sjøl jobba da siden du liksom har koll over alt og alle jentene ?🤔 😆 samme det egentlig men nei du er vel hverken psykiater , ekspert om hvem diagnose den har ell har granska legget til den ell veit så mye om hu og hu liksom..Noen menn liker heldigvis ulikt å hvis den og den byr i mot deg så gå videre enn å stoppe for å studere/ prate om.dg sjøl og så drittpreike etterpå Men ikke glem sjøl alle kameraene på byggene som Er overalt siden du liksom knuller på plener og overalt på kjøpa dine . Noen Jenter å som har bra mobiler / filmer kundene for å ha bevis hvis NO dritt skjer ell får andre til å filme . Å har opptakene ... Å vær gla du ikke har hørt alt hva som sies om deg å... jeg skriver ikke dette for å lage diskusjon eller være ufin men for at man blir lei noen kunders beskrivelser, innlegg .kommentarer o.l ( nå har du ikke beskrivd oss ennå men utfra det som skrives generelt her å vært snakka om på gata så er det mye kjipt å lese . .jg heller hadde ikke vinni noe skjønnhetskonkurranse men lærte fort i denne jobben at man må være sterk for å klare seg , drite i all dritten man kommer borti og har opplevd.ja vi velger sjøl å fortsette jobben innimellom etter feks flere års pause.fleste norske gateprost har slutta, flytta, .Noen dødd , ell tatt pauser Å sette pris på menn som behandla en bra. Har heldigvis kunder på tlf fra før loven kom som liker meg for det vi har avtalt og som man kan sitte å prate normalt med uten å måtte stå i parken osv å bli dømt kun etter ytre i timevis..nå er det ikke lett å vite heller hvem som stopper for hva lengre .alt tar mer tid, etc men ja vi er noen utejobbere der ennå men litt mer spredd .alt foregår ikke ved kongens gate. Myntgata osv heldigvis. alle blir eldre , vi jentene også , men ikke fått grått hår ennå noen av oss som jg sett . du kler jo ditt grå hår satyr 😉 som kunde får du og andre oftest høre det du ønsker " oh sweety so big dick you have oh YES iam comming og bla bla .og når du gått / betalt så er det heller " eneste stor han var var i kjeften, big looser, gamle ørn..fat old man osv .men vi har ikke noe eget forum vi outer kunder osv på etter ytre.alder. pikkstr osv ... veit om en bok på prosentret for oss prost . Men det var mer for å advare hverandre mot voldelige kunder.bilnr osv men så mye som er blitt verre for oss som jobber ute etter loven kom og flere kommer gående / syklende . Der er kameraovervåking o.l på et bygg en " trøst " hvis en kjapp tur sentralt ute . Nå blei dette sikkert et rotete , langt innlegg fra meg som jeg ikke orker å redigere men håper noen tenker seg litt om å ser seg sjøl i et stort speil før de skriver hvor stygge osv jentene på feks gata er. Ta de andre inne evt da som er flotte .unge og så får vi som er ute å trasker se ut som vi gjør / eldes som vi gjør. Prute på prisene våres som også endel gjør ennå er kjipt. Å mye annet jg kunne nevnt men må sove litt å...ha en fin natt alle og hvis dere kjøre eller går forbi ei dere mener er ei " stygg gammel hore" så gå videre ell tenk dere sjøl hvordan det er å tørre å klare å stå ute i alle årstider / dag og natt ofte foran masse feks kjente folk som kan komme fra losjen ell festningen/ gamle kollegaer fra en annen jobb ell family osv og så står man der å prøver å få inn noen kroner . ( det er en fordel de utenlanske har her i Norge at naboer/ fam / barn o.l ikke kan dukke opp når dem går rundt .) Jeg har kjent sjøl at det er ikke lett å stå sånn nykter år etter år på utstilling. Dem som kommer med dritt fra kunder ang ytre skulle ha prøvd sjøl å stå sånn i feks i 20 minus / regn / osv .🤐 Da er det hyggeligere med et ekte smil ell at folk bare går rett forbi hvis vi ikke er noe dere vil kjøpe . enn menn som lusker rundt å skal prøvekjøre litt og bruker tiden vår på tomprat / er falske og gulper opp etterpå på nett og til andre jenter osv å ikke har sett på sg sjøl . 🌙⭐ Hei zeze. Ny bruker igjen ? 2 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106309
Tukleren Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 17 minutter siden, Politimestern skrev: Hei zeze. Ny bruker igjen ? Nei, hun sa hun allikevel skulle på ferie. Uansett ser du jo på skrivemåten at det ikke er henne. Men om det faktisk er ei dame fra gaten så er jo det morsomt. Så kan jo Satyr svare på om han er en gammel grå dverg... 1 1 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106310
TanteteBeate Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 1 time siden, Tukleren skrev: Nei, hun sa hun allikevel skulle på ferie. Uansett ser du jo på skrivemåten at det ikke er henne. Men om det faktisk er ei dame fra gaten så er jo det morsomt. Så kan jo Satyr svare på om han er en gammel grå dverg... Bare landed i Santorini 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106312
Mikhen Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 2 timer siden, Politimestern skrev: Hei zeze. Ny bruker igjen ? Tantebeate også😂 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106313
TanteteBeate Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 29 minutter siden, Mikhen skrev: Tantebeate også😂 Eg ta kontroll på kontinentar Og jeg er Conztanse Den skal vær mann som kan gå med min hatt Den skal vær kald som tar øve mi makt Den skal ha nummer 42 for å gå med mine sko Men han må ha sin egen pistol Og du vett kva som står i testamentet Og du vett kva som står i testamentet At den som tar hånd om min Constanze Får min hatt, får mine sko, får mitt extravanganza Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll, ta kontroll, ta kontroll på kontinentet Og eg ber om å bli godt parfymert Eg skal lukte godt når eg først skal gå ner Og eg har sjølv sendt ut invitasjon Og eg har prest, eg har klokker. Det er full korrupsjon Men alt dette står i testamentet Alt dette står i testamentet Og den som tar hånd om min Constanze Får min hatt, får mine sko, får mitt extravaganza Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll, ta kontroll, ta kontroll på kontinentet Ser det for meg, ser det for meg Ser det for meg, det kryper imot meg Ser det for meg, ser det for meg Ser det for meg, det kryper imot meg Åh, mi søster, åh, mi søster Nå vett eg kven som er tyster Åh, mi søster, åh, mi søster Eg hørte alt du sa ved mi kiste Å fader Martin. Å fader Martin Eg syns dette begynner å lukte bensin Å min Constanze, Å min Constanze Ta min hatt, ta mine sko, ta mitt extravaganza Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll, ta kontroll, ta kontroll på kontinentet 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106315
Tinaoslo. Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 2 timer siden, Politimestern skrev: Hei zeze. Ny bruker igjen ? Nope..aldri hatt bruker her før og ja jg jobber innimellom ute å har snakka med alle satyr er " liksom ekspert på " å flere..skulle tru alt som kommer fra han er alltid rett og alle andre tar feil..jg er dårlig på å skrive men kunne fortalt masse til dem jg møter, prater på tlf med osv..reagerte på så negativ omtale fra han å vil at han skal se sg sjøl i speilet..nei ikke dverg men hu ene sa det navnet på den figuren på engelsk..å om håret er mer blondt / hvitt enn grått så er poenget at han sjøl ikke ser hverken ung / fruktfat ut sjøl og sånne ytre utsagn om at man er stygg kan såre..osv .han kan vel bare kjøpe dem han tenner på da å la være dem andre ..hørt flere si han står å prater/ skryter /vil ha uten gummi ..jg å tar aldri uten gummi men han får sykle/ gå rundt å holde på . Jg og venna mine trenger hverken beskrivelse om ytre / kroppen vår fra han ell penga hans .. 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106316
Tukleren Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 Men de som jobber ute må man jo nesten beskrive, kan jo ikke finne dere basert på navn eller nummer. 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106318
Tinaoslo. Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 2 timer siden, Tukleren skrev: Nei, hun sa hun allikevel skulle på ferie. Uansett ser du jo på skrivemåten at det ikke er henne. Men om det faktisk er ei dame fra gaten så er jo det morsomt. Så kan jo Satyr svare på om han er en gammel grå dverg... Jg har ik vært her før nei å jg siterte til han andre mer enn jg skulle..så blir rotete.sorry for det men ute å går og ik helt inn i sånne forum..vært på nakenprat når det var.. den figuren " troll stinkyfinger " var ei av jentene som brukte om han..for å høre om den ell den har vært der så går det ofte i kallenavn på kundene å.." ribbelars " , " valiumterje " osv osv..nei satyr er ikke dverg men var hu utenlandske sin beskrivelse.. Kunne gitt masse detaljer jg fra flere men nei tenker ikke det er greia ...han er ikke høy og ser gammel ut g håret ser grått/ hvitt / lyst ut..poenget er at han bør se på sg sjøl før han outer masse om andres ytre..er det en kjip opplevelse man har med en prostituert som stjeler , lurer og slår ell er slemme , ikke yter det man er blitt enige om da kan man jo fortelle om det men at folk er stygge osv syns jg blir for teit..vi ser desverre ut som vi gjør å prøver tjene non kroner ute.. Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106319
Mikhen Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 42 minutter siden, TanteteBeate skrev: Eg ta kontroll på kontinentar Og jeg er Conztanse Den skal vær mann som kan gå med min hatt Den skal vær kald som tar øve mi makt Den skal ha nummer 42 for å gå med mine sko Men han må ha sin egen pistol Og du vett kva som står i testamentet Og du vett kva som står i testamentet At den som tar hånd om min Constanze Får min hatt, får mine sko, får mitt extravanganza Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll, ta kontroll, ta kontroll på kontinentet Og eg ber om å bli godt parfymert Eg skal lukte godt når eg først skal gå ner Og eg har sjølv sendt ut invitasjon Og eg har prest, eg har klokker. Det er full korrupsjon Men alt dette står i testamentet Alt dette står i testamentet Og den som tar hånd om min Constanze Får min hatt, får mine sko, får mitt extravaganza Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll, ta kontroll, ta kontroll på kontinentet Ser det for meg, ser det for meg Ser det for meg, det kryper imot meg Ser det for meg, ser det for meg Ser det for meg, det kryper imot meg Åh, mi søster, åh, mi søster Nå vett eg kven som er tyster Åh, mi søster, åh, mi søster Eg hørte alt du sa ved mi kiste Å fader Martin. Å fader Martin Eg syns dette begynner å lukte bensin Å min Constanze, Å min Constanze Ta min hatt, ta mine sko, ta mitt extravaganza Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll på kontinentet Allright Ta kontroll, ta kontroll, ta kontroll på kontinentet Hvorfor det zezee?😂😂😂 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106320
Tinaoslo. Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 4 minutter siden, Tukleren skrev: Men de som jobber ute må man jo nesten beskrive, kan jo ikke finne dere basert på navn eller nummer. Jo litt går Ann men sånn at den og den er stygg ell sikkert kan kjøpes for en pk tabletter gir vel ikke no bra beskrivelse..å nei han har ikke svaret om alle på gata..men han er Flink å skrive og ordlegge seg ..Å hører jo seff stort sett det jenta sier før evt salg ..godt han ik har hørt dem prate etter penga levert ,🙂 2 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106321
Mikhen Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 Akkurat nå, Tinaoslo. skrev: Jo litt går Ann men sånn at den og den er stygg ell sikkert kan kjøpes for en pk tabletter gir vel ikke no bra beskrivelse..å nei han har ikke svaret om alle på gata..men han er Flink å skrive og ordlegge seg ..Å hører jo seff stort sett det jenta sier før evt salg ..godt han ik har hørt dem prate etter penga levert ,🙂 Bilde av deg? Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106322
Tinaoslo. Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 3 minutter siden, Mikhen skrev: Bilde av deg? Nei ik no behov for det ..men aldri sagt jg er no skjønnhet men heldigvis er det noen som liker meg å så da er den grei nok... Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106323
jegern Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 48 minutter siden, Tinaoslo. skrev: ribbelars " , " valiumterje " osv osv Høres ut som noresk gutta det 🤣🤣🤣 1 4 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106328
Tinaoslo. Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 1 minutt siden, jegern skrev: Høres ut som noresk gutta det 🤣🤣🤣 Hehe ja det kan hende..😆 kunne skrivd bok om masse kallenavn og turer oppgjennom alt fra " daltern " som bodde hjemme hos mora i alder av 60 som alltid prata om henne , til " prutepål " som hadde gatas dyreste bil men som skulle kjøpe for 100 kr og lommeboka lå hjemme ell " barbbladjonny " som tente på å skremme litt med de osv osv..noen har vært hyggelige, rolige fyrer , andre voldelige.pedoer , psykopater osv..men det som er bra og morsomme episoder lever en lenge på.. 🙂 1 5 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106330
Satyr Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 (endret) 1 time siden, Tinaoslo. skrev: Nope..aldri hatt bruker her før og ja jg jobber innimellom ute å har snakka med alle satyr er " liksom ekspert på " å flere..skulle tru alt som kommer fra han er alltid rett og alle andre tar feil..jg er dårlig på å skrive men kunne fortalt masse til dem jg møter, prater på tlf med osv..reagerte på så negativ omtale fra han å vil at han skal se sg sjøl i speilet..nei ikke dverg men hu ene sa det navnet på den figuren på engelsk..å om håret er mer blondt / hvitt enn grått så er poenget at han sjøl ikke ser hverken ung / fruktfat ut sjøl og sånne ytre utsagn om at man er stygg kan såre..osv .han kan vel bare kjøpe dem han tenner på da å la være dem andre ..hørt flere si han står å prater/ skryter /vil ha uten gummi ..jg å tar aldri uten gummi men han får sykle/ gå rundt å holde på . Jg og venna mine trenger hverken beskrivelse om ytre / kroppen vår fra han ell penga hans .. Hvem er det du mener jeg har gitt en stygg beskrivelse av? Jeg har vært helt presis og rettferdig i mine beskrivelser. Og det er en del karer jeg ser fast der nede også, på strøket. Altså menn som henger der og som damene tydeligvis kjenner og snakker med. Jeg har ikke beskrevet dem og ser ikke noe poeng i å gjøre det heller. Hør her, for de som i det hele tatt gidder å bruke tid på gatedamene - og det skal selvsagt den lille håndfullen tilbydere som er der være glade for - så er det et problem at de/dere står og henger og bitcher sammen med hverandre mye av tiden og derfor virker litt lite tilgjengelige, samt at alle skjønner at de/dere snakker om kundene også, og ingen liker å bli snakket om sånt - på gossip-aktig vis og da blir det jo også oftest negativt (med mindre man er en raring med altfor mye penger som bare kjører eller går ned der og deler ut masse penger og snacks etc til gatedamene og ikke skal ha noe som helst tilbake og i alle fall ikke sex - om noen slike finnes; men det virker som om det er det eneste dere ville ha omtalt positivt). Jeg synes det virker som om du har tatt et heller dårlig valg her, ved å hoppe inn i dette forumet og skrive som du skriver. Hadde du en plan med det? Et håp om å oppnå noe positivt? For det du i realiteten gjør er å sørge for at absolutt ingen karer fra forumet her nå vil ønske å ta turen på strøket, for plutselig kan det dukke opp ei rar/sjelden ei med norskkunnskaper og evne til å finne fram til forumet her, som skal "putte" dem. På hvilken måte mener du at *det* er lurt eller "good for business"? Dessuten er det altså ingen norske der nå. De som håper på å treffe på noen norske, og det er vel de fleste - fordi vi husker de gode, gamle dagene når det var flust av norske damer der - blir grundig skuffet. (Junkies, ja, for det meste - typisk gjerne heroinavhengige, men de var veldig søte og snille de aller fleste av dem. Også noen tilfeldige slengere som kunne være nysgjerrige unge norske damer eller ei med dyre vaner og som plutselig stod uten fast jobb, så da kom hun ned dit for å tjene raske penger.) Det er det de fleste av oss liker og ønsker - men overhodet ikke kan håpe på å finne der nede lenger. I stedet så er det altså bare nøyaktig slik som jeg beskrev: det er akkurat de fem-seks personlighetene og ingen av dem, bortsett fra Samira, er noe sted i nærheten av å hverken kunne eller ønske å tilby noe som helst som vi vil være interesserte i å betale for, med mindre vi skulle være helt desperate eller tiden renner helt ut, uten at noen verdt å blir kjent med har dukket opp, og vi bare ønsker å billigst mulig få tømt pungen og komme oss hjem/videre. Og nettopp det at vi i tillegg skjønner at de er skikkelige banale bitches, som pga sine holdninger og dårlige utseende, at de er gamle og negative og ikke engang aner hva vi gutta liker eller ønsker, gjør at de får altfor få oppdrag og i stedet blir stående og bitche/gossipe ikke bare om oss få kundene som overhodet kunne brydd oss om dem, men selvsagt også om hverandre. Og ja, det er sikkert ikke et fett liv å bruke årevis på strøket i Oslo, som utlending, av sine for så vidt "beste år", og å ha så lite business som de har, de utenlandske, nå som alle de faktisk fine blant dem er "long gone" og opererer i tyske byer i stedet - blant annet pga disse kjipeste, minst attraktive "kollegene" sine, som bare står og gossiper og bitcher, er generelt toxic og som sprer negativitet... Ja de få som er igjen nå, som altså nesten bare er negative og står og sprer skitt om alt og alle, pga sine egne, negative selvbilder og bitterhet, har kanskje vært minst like delaktige i å ødelegge det som en gang i tiden, for inntil ca ti år siden, var det flotte, norske strøket i Oslo, med så mye bra. Du selv må dessverre mangle det meste av selvinnsikt og gangsyn når du kommer skliende inn i forumet på denne måten, med absolutt ingenting positivt å oppnå, kun noe desperat og ukontrollert, plan- og rettningsløs "munndiaré", avfødt åpenbart av den dypeste og mest ukurerbare ensomhet - en slags desperat, siste bønn om oppmerksomhet og håp om å ha noen form for sosial relevans. Det er jo ikke engang noen norske på strøket. Finnes ikke. Siste var hun med gåstokk, som ble borte en gang i mai måned eller deromkring og som jeg derfor fryktet at var død. Jeg bor ikke lenger på strøket, men har bodd der, nær ytterst i Kvadraturen, i noen år, og da fikk jeg jo veldig god innsikt, som jeg har bygget litt videre på. Nå er jeg der relativt sporadisk, men jeg tar jo da "stikkprøver" og er generelt veldig observant. Jeg snakker med de som "bor" der, altså de fem utenlandske damene, og på tomannshånd er de alltid uten unntak greie. (Det er når de er sammen at det oppstår en uheldig, litt bitchy og toxic dynamikk.) De sverger på at de ikke har sett noen andre der på evigheter og heller ingen norske. Jeg tror dem. Hver eneste stikktur jeg tar ned dit bekrefter det samme. Men så finnes det altså ei eller annen skjult ei - deg - som kanskje kommer innom 3-4 ganger i året og står og bitcher og utveksler ryktet og dirt sammen med de utlendingene? Imponerende. Veldig attraktivt - særlig nå som du har funnet veien hit til forumet og kan sette inn siste dødsstøtet overfor interessen hos alle oss norske entusiaster ("mongerers"/"punters") for denne tragiske, siste, døende resten av det engang så levende og livlige strøket vårt. Gratulerer til deg. Som jeg sa så er det enkelte mannlige skikkelser som jeg også ser er gjengangere der nede. Jeg vet ikke om de egentlig er kunder eller om de er der av ensomhet. De fleste av disse, kanskje alle, ser ut som relativt stusselige skikkelser. Jeg lar dem være i fred og snakker aldri med noen av dem. De sitter/står/går/sykler alltid alene. Noen av dem har kanskje en bil parkert i nærheten, for alt jeg vet. Ingen av dem gjør som damene - står og gossiper sammen og lager dårlige, uinviterende vibber. Du kunne kanskje ha vært et positivt innslag her i forumet, om du hadde entret her på en annen, mye mer kontrollert måte, ikke baksnakket folk, og faktisk hadde hatt en plan - f.eks. gjøre deg selv innsalgbar. I stedet har du allerede ødelagt nicket ditt fullstendig. Du bør bare starte et nytt et. Ingen betalende, sexkjøpende karer vil ta kontakt med deg for et intimt treff, etter at du åpnet her med å framvise at du ikke i det hele tatt aner hva sosial kløkt, integritet eller det å være klassisk diskrét er for noe. Du framstår i stedet som en ustabil eller ukontrollert junkie eller eks-junkie. Skal man ha dame på strøket anno 2025 - og det finnes det som vi ser her absolutt ingen som helst grunn til - så måtte det da være støyende, russiske Julia, som bare kjører den bilen sin rundt og som ikke står og henger ved gatehjørnene lik de største rejects i skolegården som har funnet sammen i sin totale tapertilværelse. (Utskuddene ingen av de populære vil henge med, så de må stå i utkantene og bare gossipe med hverandre, samtidig som de skuler med dårlig skjult misunnelse og sjalusi i blikket mot de mer sosialt vellykkede og populære.) Nå om dagen foregår nesten alt på nettet (f.eks RealEscort) og via apper (f.eks. Tinder). Hvorfor blir du ikke bare aktiv der.. ? Som norsk dame så er du uansett ikke lenger på strøket. Finnes *ingen* norske der, nå. Strøket er dødt - bortsett fra en hard kjerne på tre slitne utenlandske og tidvis Samira (som de tre nå snakker mye stygt om bak ryggen hennes, siden hun er på ferie i Bulgaria). For en alldeles herlig håndfull mennesker.. Endret August 16 av Satyr 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106331
Satyr Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 10 minutter siden, Tinaoslo. skrev: Hehe ja det kan hende..😆 kunne skrivd bok om masse kallenavn og turer oppgjennom alt fra " daltern " som bodde hjemme hos mora i alder av 60 som alltid prata om henne , til " prutepål " som hadde gatas dyreste bil men som skulle kjøpe for 100 kr og lommeboka lå hjemme ell " barbbladjonny " som tente på å skremme litt med de osv osv..noen har vært hyggelige, rolige fyrer , andre voldelige.pedoer , psykopater osv..men det som er bra og morsomme episoder lever en lenge på.. 🙂 Kanskje du skal la være. Det er allerede ganske åpenbart hvem du er. Jeg var ikke negativt innstilt til deg, men nå sitter du og aktivt gjør deg selv til en fullstendig "untouchable". Ingen, absolutt ingen som i nåtid eller fortid setter pris på eskorters, kurtisaners, geishaers, massasjedamers eller andre "companions" sitt diskrét selskap, vil ta tak i deg med ildtang. Du dreper din egen salgbarhet totalt og fullstendig. Det er som å se et togkræsj i sakte film. Får håpe du klarer å varme deg bittelitt på dette her nå, da, i din uendelige ensomhet nær slutten av livet. (Junkies blir ikke veldig gamle, full stopp senest i 50-årene.) Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106339
Satyr Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 (endret) 1 time siden, Tinaoslo. skrev: Jg har ik vært her før nei å jg siterte til han andre mer enn jg skulle..så blir rotete.sorry for det men ute å går og ik helt inn i sånne forum..vært på nakenprat når det var.. den figuren " troll stinkyfinger " var ei av jentene som brukte om han..for å høre om den ell den har vært der så går det ofte i kallenavn på kundene å.." ribbelars " , " valiumterje " osv osv..nei satyr er ikke dverg men var hu utenlandske sin beskrivelse.. Kunne gitt masse detaljer jg fra flere men nei tenker ikke det er greia ...han er ikke høy og ser gammel ut g håret ser grått/ hvitt / lyst ut..poenget er at han bør se på sg sjøl før han outer masse om andres ytre..er det en kjip opplevelse man har med en prostituert som stjeler , lurer og slår ell er slemme , ikke yter det man er blitt enige om da kan man jo fortelle om det men at folk er stygge osv syns jg blir for teit..vi ser desverre ut som vi gjør å prøver tjene non kroner ute.. Motsier du ikke deg selv voldsomt, her? Jeg har aldri skjønt meg på folk som gjør akkurat det de mener er kritikkverdig hos andre, som de aktivt kritiserer. Hvordan skal noen av oss her på forumet bli motivert til å bare snakke bra om damene, når du her nå framviser at du og de fleste andre av damene knapt gjør annet enn å snakke skit om de få av kundene som er interessert i å bruke tid og penger på dere? Logikken din.. ? 🙂 Endret August 16 av Satyr Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106341
Tinaoslo. Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 1 time siden, Satyr skrev: Hvem er det du mener jeg har gitt en stygg beskrivelse av? Jeg har vært helt presis og rettferdig i mine beskrivelser. Og det er en del karer jeg ser fast der nede også, på strøket. Altså menn som henger der og som damene tydeligvis kjenner og snakker med. Jeg har ikke beskrevet dem og ser ikke noe poeng i å gjøre det heller. Hør her, for de som i det hele tatt gidder å bruke tid på gatedamene - og det skal selvsagt den lille håndfullen tilbydere som er der være glade for - så er det et problem at de/dere står og henger og bitcher sammen med hverandre mye av tiden og derfor virker litt lite tilgjengelige, samt at alle skjønner at de/dere snakker om kundene også, og ingen liker å bli snakket om sånt - på gossip-aktig vis og da blir det jo også oftest negativt (med mindre man er en raring med altfor mye penger som bare kjører eller går ned der og deler ut masse penger og snacks etc til gatedamene og ikke skal ha noe som helst tilbake og i alle fall ikke sex - om noen slike finnes; men det virker som om det er det eneste dere ville ha omtalt positivt). Jeg synes det virker som om du har tatt et heller dårlig valg her, ved å hoppe inn i dette forumet og skrive som du skriver. Hadde du en plan med det? Et håp om å oppnå noe positivt? For det du i realiteten gjør er å sørge for at absolutt ingen karer fra forumet her nå vil ønske å ta turen på strøket, for plutselig kan det dukke opp ei rar/sjelden ei med norskkunnskaper og evne til å finne fram til forumet her, som skal "putte" dem. På hvilken måte mener du at *det* er lurt eller "good for business"? Dessuten er det altså ingen norske der nå. De som håper på å treffe på noen norske, og det er vel de fleste - fordi vi husker de gode, gamle dagene når det var flust av norske damer der - blir grundig skuffet. (Junkies, ja, for det meste - typisk gjerne heroinavhengige, men de var veldig søte og snille de aller fleste av dem. Også noen tilfeldige slengere som kunne være nysgjerrige unge norske damer eller ei med dyre vaner og som plutselig stod uten fast jobb, så da kom hun ned dit for å tjene raske penger.) Det er det de fleste av oss liker og ønsker - men overhodet ikke kan håpe på å finne der nede lenger. I stedet så er det altså bare nøyaktig slik som jeg beskrev: det er akkurat de fem-seks personlighetene og ingen av dem, bortsett fra Samira, er noe sted i nærheten av å hverken kunne eller ønske å tilby noe som helst som vi vil være interesserte i å betale for, med mindre vi skulle være helt desperate eller tiden renner helt ut, uten at noen verdt å blir kjent med har dukket opp, og vi bare ønsker å billigst mulig få tømt pungen og komme oss hjem/videre. Og nettopp det at vi i tillegg skjønner at de er skikkelige banale bitches, som pga sine holdninger og dårlige utseende, at de er gamle og negative og ikke engang aner hva vi gutta liker eller ønsker, gjør at de får altfor få oppdrag og i stedet blir stående og bitche/gossipe ikke bare om oss få kundene som overhodet kunne brydd oss om dem, men selvsagt også om hverandre. Og ja, det er sikkert ikke et fett liv å bruke årevis på strøket i Oslo, som utlending, av sine for så vidt "beste år", og å ha så lite business som de har, de utenlandske, nå som alle de faktisk fine blant dem er "long gone" og opererer i tyske byer i stedet - blant annet pga disse kjipeste, minst attraktive "kollegene" sine, som bare står og gossiper og bitcher, er generelt toxic og som sprer negativitet... Ja de få som er igjen nå, som altså nesten bare er negative og står og sprer skitt om alt og alle, pga sine egne, negative selvbilder og bitterhet, har kanskje vært minst like delaktige i å ødelegge det som en gang i tiden, for inntil ca ti år siden, var det flotte, norske strøket i Oslo, med så mye bra. Du selv må dessverre mangle det meste av selvinnsikt og gangsyn når du kommer skliende inn i forumet på denne måten, med absolutt ingenting positivt å oppnå, kun noe desperat og ukontrollert, plan- og rettningsløs "munndiaré", avfødt åpenbart av den dypeste og mest ukurerbare ensomhet - en slags desperat, siste bønn om oppmerksomhet og håp om å ha noen form for sosial relevans. Det er jo ikke engang noen norske på strøket. Finnes ikke. Siste var hun med gåstokk, som ble borte en gang i mai måned eller deromkring og som jeg derfor fryktet at var død. Jeg bor ikke lenger på strøket, men har bodd der, nær ytterst i Kvadraturen, i noen år, og da fikk jeg jo veldig god innsikt, som jeg har bygget litt videre på. Nå er jeg der relativt sporadisk, men jeg tar jo da "stikkprøver" og er generelt veldig observant. Jeg snakker med de som "bor" der, altså de fem utenlandske damene, og på tomannshånd er de alltid uten unntak greie. (Det er når de er sammen at det oppstår en uheldig, litt bitchy og toxic dynamikk.) De sverger på at de ikke har sett noen andre der på evigheter og heller ingen norske. Jeg tror dem. Hver eneste stikktur jeg tar ned dit bekrefter det samme. Men så finnes det altså ei eller annen skjult ei - deg - som kanskje kommer innom 3-4 ganger i året og står og bitcher og utveksler ryktet og dirt sammen med de utlendingene? Imponerende. Veldig attraktivt - særlig nå som du har funnet veien hit til forumet og kan sette inn siste dødsstøtet overfor interessen hos alle oss norske entusiaster ("mongerers"/"punters") for denne tragiske, siste, døende resten av det engang så levende og livlige strøket vårt. Gratulerer til deg. Som jeg sa så er det enkelte mannlige skikkelser som jeg også ser er gjengangere der nede. Jeg vet ikke om de egentlig er kunder eller om de er der av ensomhet. De fleste av disse, kanskje alle, ser ut som relativt stusselige skikkelser. Jeg lar dem være i fred og snakker aldri med noen av dem. De sitter/står/går/sykler alltid alene. Noen av dem har kanskje en bil parkert i nærheten, for alt jeg vet. Ingen av dem gjør som damene - står og gossiper sammen og lager dårlige, uinviterende vibber. Du kunne kanskje ha vært et positivt innslag her i forumet, om du hadde entret her på en annen, mye mer kontrollert måte, ikke baksnakket folk, og faktisk hadde hatt en plan - f.eks. gjøre deg selv innsalgbar. I stedet har du allerede ødelagt nicket ditt fullstendig. Du bør bare starte et nytt et. Ingen betalende, sexkjøpende karer vil ta kontakt med deg for et intimt treff, etter at du åpnet her med å framvise at du ikke i det hele tatt aner hva sosial kløkt, integritet eller det å være klassisk diskrét er for noe. Du framstår i stedet som en ustabil eller ukontrollert junkie eller eks-junkie. Skal man ha dame på strøket anno 2025 - og det finnes det som vi ser her absolutt ingen som helst grunn til - så måtte det da være støyende, russiske Julia, som bare kjører den bilen sin rundt og som ikke står og henger ved gatehjørnene lik de største rejects i skolegården som har funnet sammen i sin totale tapertilværelse. (Utskuddene ingen av de populære vil henge med, så de må stå i utkantene og bare gossipe med hverandre, samtidig som de skuler med dårlig skjult misunnelse og sjalusi i blikket mot de mer sosialt vellykkede og populære.) Nå om dagen foregår nesten alt på nettet (f.eks RealEscort) og via apper (f.eks. Tinder). Hvorfor blir du ikke bare aktiv der.. ? Som norsk dame så er du uansett ikke lenger på strøket. Finnes *ingen* norske der, nå. Strøket er dødt - bortsett fra en hard kjerne på tre slitne utenlandske og tidvis Samira (som de tre nå snakker mye stygt om bak ryggen hennes, siden hun er på ferie i Bulgaria). For en alldeles herlig håndfull mennesker.. Orker ikke prøve å svare deg en gang.du er en sånn som aldri gir deg...nei trenger ikke lage no nytt Nick.. ikke ute etter å prøve skaffe no kunder her inne . Du får sitte der foran tastaturet å være tøff.bedrevitende osv...om den er på ferie der ell der eller den ikke er akkurat der er ikke så viktig.du har fortsatt ikke kontroll på alt av gateprostitusjonen sjølom du tror det . Du kan mye men så mange som veit hvem du er av jentene og hvor slitsom du er .men lykke til med det. Sånne som dg forandrer seg sjelden.. jg sitter ute i sola nå og visste at kverulanten kom til å komme med " bøttevis av greier tilbake" .kan jo hende en av oss jentene om det er vi norske ell utenlanske kunne gitt deg en medalje , diplom ,krone. Med no påskrift .må tenke litt på hva det skulle stått. så kunne du fått den når du DASSER rundt for å få dg no.. Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106350
Trøndern Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 Amantia 9 minutter siden, Tinaoslo. skrev: Blabla Amantia I presume? Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106351
Satyr Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 2 timer siden, Mikhen skrev: Hvorfor det zezee?😂😂😂 Og så er hun på ei lita, vulkansk øy.. Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16045-street-walkers/?page=2#findComment-106352
Anbefalte innlegg