Gå til innhold

Street Walkers

AlexanderLarsen

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært i sentrum på en stund og parkerte festningen for lading knyttet ett annet sex treff. Jeg er overrasket over kvaliteten på damer der nede nå!! Lite neger, men mye Romania / Bulgaria / Sigøyner og noen av dem var smell fine. Da jeg hadde tømt posen kraftig og ikke hadde cash ble det ingen butikk, men jeg fikk oppgitt en rate på 2000 for uten kondom og knull i bil. Jeg prøvde meg på 1500 og fikk ok for dette! Sa jeg kom tilbake. Mye aktivitet utenfor gamle Grims Grenka! 

• Like 2

Hehe, dette er jo nesten helt science fiction... 

Det finnes knapt damer på strøket lenger. 2-3 slitne, that's it. De er nær gamle Grims Grenka, ja, men det hotellet er jo dessverre historie. Finnes ikke lenger. (Savner det stort - jeg syntes det var helt fantastisk der.)

Det mest presise er vel å si at de står over gaten fra arkitekturmuseet i Kongens Gate.

Det går som sagt i de 2-3 samme hele tiden og ingen av dem er hverken unge eller vakre.

• Like 1
2 timer siden, Satyr skrev:

Hehe, dette er jo nesten helt science fiction... 

Det finnes knapt damer på strøket lenger. 2-3 slitne, that's it. De er nær gamle Grims Grenka, ja, men det hotellet er jo dessverre historie. Finnes ikke lenger. (Savner det stort - jeg syntes det var helt fantastisk der.)

Det mest presise er vel å si at de står over gaten fra arkitekturmuseet i Kongens Gate.

Det går som sagt i de 2-3 samme hele tiden og ingen av dem er hverken unge eller vakre.

Jeg satt av en venn på Hansken i sommer å så at det var mye aktivitet der nede. Trolig er alle under sammen gjeng-land-eiere og de så fine ut til å være trash. Vurderte aldri å prøv. 

9 timer siden, LonasGahr6tøre skrev:

Jeg satt av en venn på Hansken i sommer å så at det var mye aktivitet der nede. Trolig er alle under sammen gjeng-land-eiere og de så fine ut til å være trash. Vurderte aldri å prøv. 

Hvordan så du det fra Hansken?

Det er og blir uansett feil - det var aldri mer enn 2-3 stk slitne gamle travere der.

• Like 1
15 timer siden, Satyr skrev:

Det er og blir uansett feil - det var aldri mer enn 2-3 stk slitne gamle travere der.

Jeg får ikke kjørt ut fra Hansken og må tilbake og til høyre og bortover mot festningen / brygga - MANGE flere enn 2-3 damer der! Noen sikkert fra 25-35 år også. Så unge ut. Dette var i juli. 

Trolig kan det være rulleringer mellom leiligheter. Disse damene stues jo mange per boenhent. Still på in call markedet og de trekker ut for å se etter kunder. 

Samira ser sexy ut på FR, men knulle i bil eller på en plen er ikke for meg! 

2 timer siden, LonasGahr6tøre skrev:

Jeg får ikke kjørt ut fra Hansken og må tilbake og til høyre og bortover mot festningen / brygga - MANGE flere enn 2-3 damer der! Noen sikkert fra 25-35 år også. Så unge ut. Dette var i juli. 

Trolig kan det være rulleringer mellom leiligheter. Disse damene stues jo mange per boenhent. Still på in call markedet og de trekker ut for å se etter kunder. 

Samira ser sexy ut på FR, men knulle i bil eller på en plen er ikke for meg! 

Midt i den hetebølgen i juli? Det virker veldig merkelig at de skal dukke opp mange der akkurat en dag eller to... 

Hvilket tidspunkt på dagen eller kvelden var det du mente du observerte dette, og er du helt sikker på at de du så ikke var sånne sosionomdamer som går rundt og snakker med sexarbeiderne av og til, og deler ut kondomer osv til dem... ?

• Like 1
  • Haha 1
40 minutter siden, Satyr skrev:

Midt i den hetebølgen i juli? Det virker veldig merkelig at de skal dukke opp mange der akkurat en dag eller to... 

Hvilket tidspunkt på dagen eller kvelden var det du mente du observerte dette, og er du helt sikker på at de du så ikke var sånne sosionomdamer som går rundt og snakker med sexarbeiderne av og til, og deler ut kondomer osv til dem... ?

Ca 21:00

19 timer siden, Satyr skrev:

Det høres ikke ut som du har mye kontroll på markedet der nede! 
Spiste på KØD i går og neger damene er tilbake i Tollbugata også. 

34 minutter siden, AlexanderLarsen skrev:

Det høres ikke ut som du har mye kontroll på markedet der nede! 
Spiste på KØD i går og neger damene er tilbake i Tollbugata også. 

Nå er jeg ikke hallik, da - men jo, jeg har rimelig god oversikt.

Vanskelig for andre å kontrollere/etterprøve disse påstandene fra dere to om tilsig av damer. Hvordan skal man kunne utelukke at dere forveksler vanlige damer med sexarbeidere?

I går regnet det, for øvrig.

Ps. Det er ei enkelt svart dame som har gått mye på strøket i sommer og hun har ganske stram kropp og er vel snaut 40, gjerne.

Endret av Satyr
  • Like 1
21 minutter siden, Style skrev:

Jeg har tillit til at voksne puntere som AL og Støre har øye for hva som er SW og ikke

Tror heller du bør plassere tilliten din hos @Satyr..😁

Alexander Larsen og LonasGahr6tøre er samme bruker.. Litt komisk at han ofte svarer på egne poster😅 

Han er også kjent som Aksel Hennie, Petter Stordalen og John Logan her inne..

• Like 2
  • Thanks 2
  • Confused 1

Glemte å nevne noe: 

Det er en litauer på kanskje rundt 40 som trekker på strøket også. Han kan på litt avstand se ut som en skikkelig snasen, blond snuppe, men det er en mann altså - en ekte transvestitt (cross-dresser). Det vi før fikk lov til å kalle "transe" (eller "trannie", på engelsk).

Parykk, sommerkjole, stiletthæler etc - og selvsagt sminke.

Endret av Satyr
  • Like 1
På 12.8.2025 den 18.41, Satyr skrev:

Ps. Jeg tok og knulla Samira på en plen der for noen uker siden - hun som oftest er å finne på RE. Sleika klitten hennes grundig forfra, først.

Samira er greit nok å plukke opp på gata for en bj etc. Men innfall er hun ikke verdt. Og for guds skyld ikke gi henne et eller annet tlf nummer hun kan nå deg på. Det haglet inn med txt om flere besøk. Hun er sperret...

• Like 2
1 time siden, Gaggball skrev:

Samira er greit nok å plukke opp på gata for en bj etc. Men innfall er hun ikke verdt. Og for guds skyld ikke gi henne et eller annet tlf nummer hun kan nå deg på. Det haglet inn med txt om flere besøk. Hun er sperret...

Av og til er det morsomt med en åpenbart emosjonelt ustabil dame - de er ville i senga, som det sies. Man kan gjerne dunke den hardt inn i henne og hun liker det, men så må man komme seg unna. Vel, uansett, jeg kjenner henne tilfeldigvis fra gammel av. Hun sier selv at jeg var den første som pulte henne her i Norge da hun var 18 eller 19.

Angående disse SW igjen, da - eller altså "street walkers" - det er virkelig ingen nye å melde om. Han andre fyren fantaserer og ser fats Morgana på høylys dag (eller i skumringen). 

Det er 5-6 sjeler totalt, som trekker på strøket: 

- gale Samira (men litt sexy)

- hennes stygge venninne (sikkert med et stort hjerte)

- polske Magda, nå uten bil (mistet den)

- han litauiske transvestitten med blond parykk

- hun afrikaneren på 35-45 med stram rumpe og av helt ukjent kvalitet (jeg droppet negerfella for mange mange år siden)

- ei norsk, trygda dame på snaut 50, som går med stokk og som man kan kjøpe for en pakke Paralgin Forte eller Tramadol (for de som har) - men hun suger kun med kondom og tar ikke knull (uansett ikke fristende) (og hun har ikke vært innom i sommer, men var å se nesten hver eneste kveld i hele fjor høst, i vinter og i vår - men ikke sett siden mai måned eller deromkring, så fikk muligens blodpropp og døde, da)

That's it, folks. Ingen andre. Jo - tidvis gale russiske Julia i den smartbilen. Hun er alltid i bil og stiller seg absolutt aldri på gaten. Hun er ekstremt høylytt og støyende, så om hun er i nærheten så er det ikke mulig å ikke merke det..

Endret av Satyr
  • Like 5
  • Haha 1

Fy flate altså, disse komplett idiotiske mobiltastaturene....

Jeg prøvde en haug ganger å skrive "fata morgana" korrekt, men mobiltastaturet sniker inn endringer selv etter at det ser ut til å endelig ha festet seg.. 

Skulle også stå "fra gammelt av", over.

Hva faen skal vi med retteprogrammer som pokker meg ikke kjenner språket, engang?

Endret av Satyr
  • Like 1