karsten Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 En lang stund så har jeg holdt meg unna SD fordi jeg har tenkt at de later som de er ukompliserte, men etterhvert blir det seriøst (fra deres side) og så ender det med komplisering av forholdet og så er det skrik og skrål fordi man ikke er heeelt trofast. HÆ? Hva var det som skjedde? Trofast med en SD? Så jeg har tenkt at RE var stedet for meg. Helt til en av mine sugardates tok kontakt. Hun foreslo å møtes igjen. Reglene er uten sugar. Så nå ser jeg frem til et villt møte der det er mulig å få utløp for sine fantasier med leketøy og undertøy og uten-tøy. Uten forhold, uten forpliktelser og uten gummi. Gleder meg. 8 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 54 minutter siden, karsten skrev: Helt til en av mine sugardates tok kontakt Skal ikke være festbrems for deg @karsten, men akkurat dette er definisjonen av komplisert for enkelte av oss. Men du er kanskje ikke i en slik situasjon hvor dette er et problem 😊 2 1 Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet August 10 Forfatter Share Skrevet August 10 14 minutter siden, Chen skrev: Skal ikke være festbrems for deg @karsten, men akkurat dette er definisjonen av komplisert for enkelte av oss. Men du er kanskje ikke i en slik situasjon hvor dette er et problem 😊 Nei, jeg er fri som fuglen nå så jeg kan ha sex med hvem jeg vil 😁 3 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 (endret) 46 minutter siden, karsten skrev: Nei, jeg er fri som fuglen nå så jeg kan ha sex med hvem jeg vil 😁 Tydeligvis ikke, ref første avsnitt i ditt første innlegg Hvor fri er du egentlig, nå som fortiden innhenter deg Endret August 10 av SolanGundersen 7 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 https://norsex.com/kvinner Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 7 timer siden, karsten skrev: Så jeg har tenkt at RE var stedet for meg. Helt til en av mine sugardates tok kontakt. Hun foreslo å møtes igjen. Reglene er uten sugar. Så nå ser jeg frem til et villt møte der det er mulig å få utløp for sine fantasier med leketøy og undertøy og uten-tøy. Uten forhold, uten forpliktelser og uten gummi. Betaler du ikke? 🙂Møtes dere bare, har vill sex, og så går hver til deres igjen? Interessant, jeg må ha noe å lære her! Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet August 10 Forfatter Share Skrevet August 10 4 timer siden, jegern skrev: Betaler du ikke? 🙂Møtes dere bare, har vill sex, og så går hver til deres igjen? Interessant, jeg må ha noe å lære her! Ja, vi har blitt kjent over noen år og nå har forholdet endret seg. Flaks, kaller jeg det @jegern. 1 2 Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet August 11 Forfatter Share Skrevet August 11 På 10.8.2025 den 10.07, SolanGundersen skrev: Tydeligvis ikke, ref første avsnitt i ditt første innlegg Hvor fri er du egentlig, nå som fortiden innhenter deg Dette krever kanskje en forklaring...? Hun som jeg skal treffe nå er av den skvære typen. I starten var det et lite vederlag. Etter en stund fant hun en type og ville satse der. Nå har det seg slik at hun ga opp han. Så da hun tok kontakt med meg så gjorde jeg klart spillereglene. Sex. Men ikke mer enn det. Hun skjønner hva dette handler om. Og hun ville det selv. Så får vi se. Fortsettelse følger.... (Kanskje). 2 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet August 11 Share Skrevet August 11 9 minutter siden, karsten skrev: Og hun ville det selv. Så får vi se. Fortsettelse følger.... (Kanskje). Komplisert 😜 Kos deg, og håper vi ikke mister deg til fast følge. 😊 4 Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet August 11 Forfatter Share Skrevet August 11 3 minutter siden, Chen skrev: Komplisert 😜 Kos deg, og håper vi ikke mister deg til fast følge. 😊 Takk -- Neida, jeg er ingen idiot.... 😂😂 ( @Idioten) 2 2 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet August 14 Share Skrevet August 14 https://norsex.com/kvinner Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg