Gå til innhold

Om hoteller


Satyr

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Bekrefter vel bare at kritikerne av sexkjøpsparagrafen fikk rett i sine spådommer at denne for det meste kom til å gå ut over sexarbeiderne, moralistene brukte sexarbeidernes ve og vel og menneskehandel som hovedargument for vedtaket--- Hovedmotivet var vel egentlig sekuell makt over hovedfiende nr 1... Mannfolk o.O

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har lagt 12 000-13 000 på disken på hotell og aldri blitt mistenkt for noe som helst.

 

Men dette er gammelt nytt.

 

Men godt at saken endte i jentas favør , noe som viser at vi er ikke såååå utsatt som enn skulle tro

Lenke til kommentar

Bartebyen har vel stått i en særstilling der moralistenes voktere har drevet PIMPIT- prosjektet der de har "dratt hallik-kortet" ved enhver minste anledning. Ikke rart hotellene blir "proaktive" når truselen om straff henger over hodet på dem :(

  • Sad 1
Lenke til kommentar

Det er vel det som er hensikten med PIMPIT-prosjektet?.. Lage helvete både for jentene og vellystingene... Ikke rart folk blir paranoide når det er overhengende fare for at moralistenes voktere står utenfor klar til å tømme sparekontoen din.. Hotell er risikabelt, og speiderlederen min holder seg langt unna slike med mindre det er snakk om outcall til hotellet han selv bor på når han er sjelden gang er ute og reiser ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar

Har jobbet i fred jeg på hotell  også i Trondheim.

Jeg har kun vært nervøs på et hotell, og det var et hotell jeg ble tipset av andre jenter. Jeg har jobbet med kort i heisen i Trondheim uten problemer

 

Men nå har jeg egen måte å jobbe på og lurer hotellene trill rundt. Alltid en dekk historie , stenger for besøk når de vasker rom og tar ikke i mot besøk etter 23.00 og til slutt jeg selger ikke treff på eks 15 min og 30 min, da slipper jeg trafikk ...

Jeg har ALLTID tatt vare på mine kunder og beskyttet dem , heller mindre kunder og trygt enn masse og utrygt , de som er har vært nervøs har fått beskjed, kommer politiet så vitner jeg for mine kunder ...

 

Men jeg har hørt fra folk at politiet er idioter i Trondheim, NEI ikke kunder eller kollega....

Lenke til kommentar
23 timer siden, footman skrev:

noe som også er fra noen år siden, men at det er Ropstad som krever svar fra justisministeren er jo litt komisk, han er jo en hardnakket tilhenger av både sexkjøpsloven og hallikparagrafen  

http://www.tv2.no/2014/04/06/nyheter/innenriks/5478269

 

 

Justiskomiteens leder Hadia Tajik (Ap) ville heller ikke kommentere kritikken til bistandsadvokatene og Pro senteret  (siste setning i artikkelen) En rød/grønn regjering er ikke noe frihetselskende folk bør trakte etter..

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...