alex Skrevet September 27 Share Skrevet September 27 1 time siden, Chen skrev: Jeg er sikker på at han er et troll, @jegern. Han angriper @alex på samme måte som @Amir30 gjorde. Og vi vet at Amir er et troll. Amir startet med å skrive perfekt bokmål, så bestemte han seg å skrive på gebrokken dansk. 😆 Både @Mikhen og @Amir30 har en greie med norske eskorter, og begge later som de kjenner Dina godt. "Begge" har også en merkelig agenda mot at Alex møter Dina. Litt uforståelig hvordan de skal få til det egentlig. Alex kan bare lage ny bruker her, og de kan ikke fortsette å angripe ham. Og hvordan kan de egentlig hindre at Dina møter Alex? Det henger ikke på greip. Jeg setter alle tre på lista over brukere som jeg anser for underholdning. Ingen av dem er troverdige anmeldere som jeg ville ha hørt på råd. Som forsåvidt er hovedpoenget med å være her. Merker at, mens jeg skriver dette, at jeg burde ha sendt dette som en PM kun til deg @jegern, men fotballaget mitt taper, og jeg er i fuck it humør. 😁 Dont listek to thouse peeple. Life its pretty and some peoole want just to destroy things. Dina its the woman many menn would like to meet but not everyone can do it. Its just to let her to be in peace❤️ 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109500
alex Skrevet September 27 Share Skrevet September 27 (endret) 1 time siden, JoeRoganJosh skrev: Jeg har snakket med @alex, og min konklusjon er at han er litt tilbakestående. @Mikhen og @Amir30 er samme person, det er et troll. Personlig liker jeg ingen av dem. @alex gir meg et inntrykk at han er for dum for sitt eget beste. Jeg forstår godt at Dina ikke vil treffe noen av dem. Ingen av dem leverer noe positivt til forumet. Hva har @alex gjort? Han plaget Dina, selv om Dina ikke vil treffe han. Vis ei dame ikke vil treffe deg, så må du komme deg videre. Å gråte over ei som ikke vil treffe deg får deg til å virke tilbakestående. Når du skriver bare om Dina, så får jeg inntrykk av at du er forelsket i henne. Det er kanskje det dummeste du kan gjøre, du må passe på deg selv. Jeg tror de er ikke det samme. Mamge som er frustert fordi de ikke kan treffe Dina. Ikke hør på trollene. Jeg er en ekte kunde og jeg er ikke en kvinne. Dina kjenner meg godt og vet at jeg aldri har snakket stygt om henne. Jeg er ikke interessert i disse mannlige trollene. De er troll som prøvde å være hennes kunder og nå er de frustrerte og snakker bare tull. Jeg har et godt vennskap med Dina, akkurat som hun har med sine kunder. Jeg husker at en god klient av henne også skrev en positiv anmeldelse og mange angrep ham, det er ikke hyggelig. Jeg er glad for at Dina har veldig hyggelige kunder. Hun kan bekrefte at jeg er ikke en troll. You guys dont know the good friendship dina have whith her coustumers. Have respect on her peace and love 💝 Endret September 27 av alex 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109501
HerrSerr Skrevet September 27 Share Skrevet September 27 3 timer siden, alex skrev: og mange angrep ham Fyren skriver episk dårlig norsk, men greier å få til formen "ham" korrekt som objekt i en setning. Dette sammen med at han bare skriver irrelevant sludder sammen med Amir og Mikhen får meg til å tro dette er et troll. 3 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109507
Mikhen Skrevet September 27 Share Skrevet September 27 (endret) 2 timer siden, HerrSerr skrev: Fyren skriver episk dårlig norsk, men greier å få til formen "ham" korrekt som objekt i en setning. Dette sammen med at han bare skriver irrelevant sludder sammen med Amir og Mikhen får meg til å tro dette er et troll. @alexer fotografen som @Politimestern nevnte for lenge siden. Eskorteleaks er skjult bak Alex sin profil. vi vet alle dette. Den norske Dina eller @Otonovet at han er et troll. Kanskje Alexia er hennes virkelige navn. Dina har aldri nevnt noe om denne spanjolen og vil heller ikke nevne noe om ham. Dina du må ødelegge livet til alexia Eskorteleaks. Vi venter på en forklaring fra Norske Dina. Endret September 27 av Mikhen Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109521
jegern Skrevet September 27 Share Skrevet September 27 Jeg tror dere er på villspor alle sammen, noen ganger er sannheten den kjedeligste og enkleste varianten. Her er hva jeg tror. Alex er en spanjol, han er innom Norge av og til men han snakker spansk, ikke norsk. Derfor bruker han en oversetter. Vet ikke om dere hørt om google translate før, men det er noe nytt som har kommet i løpet av det siste århundret 🙂 Jeg vet også at han ikke jobber som fotograf… Amir30 er en dansk taxisjåfør som har flere koner og er i Dubai og Norge. Kanskje han eier taxiene, kanskje han importerer olje fra Dubai, who cares. Men han får ikke besøkt Dina så kanskje oljebrønnen har tørket inn 🙂Har vi et eksempel på en post hvor han har skrevet på et annet språk? Jeg finner det ikke. Zezee er Titsmann, ingen andre. Mikhen er privatdetektiv og prøver å så godt han kan å legge sammen to og to fra hva andre slenger ut av vissvass, derfor blir to pluss to = fem en del ganger. Noen ganger har han rett. Politimestern har gjenvunnet min respekt og har håndtert en vanskelig situasjon på en god måte Dette med en fotograf eller at Otono ikke er Dina, at hun er død, osv, det er bare surr. Ja Dina har sikkert møtt mange syke mennesker og det er nok grunnen til at hun tar 9k timen, men det betyr ikke at alex er «fotografen» 🤣 1 3 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109527
Chen Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 Den enkleste og kjedeligste varianten er at alle tre er troller 😁 4 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109549
alex Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 Hei til alle dere🙂. Jeg skal fortelle alt nå og håper bli ikke mer trusler fra ingen, jeg er lei av alt. jeg har ingenting å gjøre med noen av disse navngitte personene. Jeg har tatt screenshoot av privat meldinger som jeg har mottatt fra noen her en stund og de ble alerede vist til den eneste personen som jeg kan stole på. Jeg er ikke et troll, og ikke heller en dårlig fyr og jeg respekterer alltid kvinner og menn. Mange her har alltid prøvdt å ødelegge friendship mellom jeg som kunde og hun som eskorte og jeg synes det er ikke hyggelig I det helle tatt. Kankjse en av dere har vært hennes kunde og det er derfor dere prøver å skape problemer. Å komme inn i andres privatliv er det mest patetiske kunder kan gjøre. Akkurat nå jeg vet ikke om jeg er kunde hos henne fordi mange her har prøvd å forvirre henne, og dette er noe som jeg er veldig beksimret for uansett har aldri hørt noe fra henne mer i disse dagene. Ser ut at jeg har mystet henne pga flere som vil bare øddelege dette. Beklager at jeg er ikke norskmenn, men prøver min beste å være i denne vakker kulturen. Litt forklaring hvorfor jeg komm til landet( Jeg komm til norge da jeg var bare 20 år for å hjelpe familien mot dårlig økonomi siden i 2006 det begynnte spankse økonomisk crisis og bestemmte meg at det var tid å komme hit for å hjelpe. De hadde fint hjemme ingen problem med økonomi men jeg ville ikke at de beynnte plutslig å ha problemmer. Jeg komm helt alene uten å kjenne noen, uten å prate engelsk uten å prate norsk men jeg følte meg at jeg måtte gjøre for å bli helt klar hvis ejndag de trenger penger. Har jobbet mellom 12-15 timer fra mandag til lordag i 2 år uten ferie fordi jeg ble lurt av norske firma fordi de sa til meg at jeg skulle ikke ha sommerferie de første 2 år. Etter det fant ut at jeg ble lurt. Jeg var ung så det viktigste for meg var å jobbe hardt for at familien min vil ha en godliv om plutslig de trengte penger. Kan si takk til gud at aldri hadde de peoblem med dette. Og da bestemte meg å kjøpe min førstenleilghet da jeg var 22 ,noe som jeg er veldig glad nå fordi akuratt nå blir num 3 leilighet som jeg er eier de🙂, og et ennebolig som er helt beyalt alerede. Forsetter jeg hva jeg har begynnte med dette. Menneskene som jeg anser som viktige i livet mitt vil jeg alltid prøve å forsvare med all min makt. Jeg er glad og jeg er heldig som har den beste faste eskorte, kvinne, person, intelligent, søt, oppmerksom, lett å ha en samtale, morsom, hun har en veldig vakker personlighet, jeg kan si mer om henne, men jeg bør holde dette for meg selv, hun vet hva jeg synns om henne. Til dere som har alltid prøvd med min gammel profil som DumAlex eller Alex. Du eller dere kan sende meg privat melding med fornærmelser, trusler og alt dere vil si, men jeg vil ikke svare på noen meldinger.Jeg er lei for at folk prøver å øddeleger ting. Jeg prøver min beste fornå vàre i deres kultur og jeg synns er vakkert kulturen snillenfolk. Ja, jeg har en faste sim er Dina og jeg er heldig å treffe henne ofte og veldog glad at hun har gode kunder som passer godr rio henne jeg kommer aldri til å dele detaljer fordi blir alti mellomnos❤️ but 0lease guys respect she because she its perfect inside and outsite. Im ver glad to me part of her. She have a normal privat life and all of us have to respect hernl God lørdag til dere alle, uansett. Livet er vakkert og vi må respektere for å bli respektert. MVH Alex 1 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109568
ParØstGuest Skrevet Oktober 2 Share Skrevet Oktober 2 (endret) På 27.9.2025 den 14.46, Chen skrev: Jeg er sikker på at han er et troll, @jegern. Han angriper @alex på samme måte som @Amir30 gjorde. Og vi vet at Amir er et troll. Amir startet med å skrive perfekt bokmål, så bestemte han seg å skrive på gebrokken dansk. 😆 Både @Mikhen og @Amir30 har en greie med norske eskorter, og begge later som de kjenner Dina godt. "Begge" har også en merkelig agenda mot at Alex møter Dina. Litt uforståelig hvordan de skal få til det egentlig. Alex kan bare lage ny bruker her, og de kan ikke fortsette å angripe ham. Og hvordan kan de egentlig hindre at Dina møter Alex? Det henger ikke på greip. Jeg setter alle tre på lista over brukere som jeg anser for underholdning. Ingen av dem er troverdige anmeldere som jeg ville ha hørt på råd. Som forsåvidt er hovedpoenget med å være her. Merker at, mens jeg skriver dette, at jeg burde ha sendt dette som en PM kun til deg @jegern, men fotballaget mitt taper, og jeg er i fuck it humør. 😁 Hei @Chen @jegern @Mikhen @Amir30Den eneste svindelen her er alex. Jeg kjenner ikke de andre du nevner, men jeg har allerede snakket med Alex privat, og han svarer aldri når jeg spør om @Otono tjenester. Jeg spurte ham om han virkelig hadde møtt Dina og ba ham fortelle meg ting om henne, men han fortalte meg bare at han aldri vil fortelle noe om de to fordi han respekterer hennes privatliv. alle løgner fra denne mannen. Vi tror at det han sier er fordi han aldri har møtt henne. Klientene snakker om eskortene og det er helt vanlig å dele informasjon, men han er den eneste som ikke vil fortelle noe om møtte med henne. Så han besøkte henne aldri. Styr unna fra den spanjolen!!! Endret Oktober 2 av ParØstGuest Scam scam scam Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109866
Chen Skrevet Oktober 2 Share Skrevet Oktober 2 Greit, jeg biter på og involverer meg i denne diskusjonen. Har lovet meg selv om å holde unna, men jeg har bevist at jeg ikke klart det tidligere 😅 Kan du/dere @ParØstGuest forklare meg hva slags svindel @alex driver med? Han er den som aktivt her på forumet, den eneste faktisk, som konstant forsvarer @Otono. Når "alle" på forumet kritiserer Dina for å ta for høye priser, så er han på pletten og tar henne i forsvar. Er scammen at Dina IKKE er verdt det? Om han faktisk har møtt Dina eller ikke, vet jeg ingenting om, og det er ikke så viktig for meg heller. På samme måte som at det ikke er viktig for meg om @Mikhen, @Amir30 eller du/dere har møtt Dina eller ikke. Du skjønner, Dina er ikke min type, og jeg er heller ikke i hennes målgruppe. Men det jeg sliter med å forstå er hvorfor dere baksnakker hverandre her? Vil det på noe hvis påvirke Dina sin avgjørelse hvem hun møter? Jeg kan ikke tenke meg at Dina tar avgjørelse baserer noe som helst her på forumet. De fleste av oss her på forumet er her for å dele informasjon og erfaringer. Disse tre har ikke delt noe troverdig, og det de har bidratt mest med er underholdning. Til tider er krangelen særdeles kjedelig. Hjelp meg med å forstå dette er du/dere snill. 😊 2 2 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109869
HerrSerr Skrevet Oktober 2 Share Skrevet Oktober 2 Jeg skjønner ikke denne diskusjonen om at folk prøver holde Alex fra å møte Dina. Han kan vel ta kontakt og avtale tid utenfor forumet, hvor kontoen hans ikke er knyttet til dette nettstedet på noen måte. 3 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109875
Pipelort Skrevet Oktober 2 Share Skrevet Oktober 2 11 minutter siden, Chen skrev: Greit, jeg biter på og involverer meg i denne diskusjonen. Har lovet meg selv om å holde unna, men jeg har bevist at jeg ikke klart det tidligere 😅 Kan du/dere @ParØstGuest forklare meg hva slags svindel @alex driver med? Han er den som aktivt her på forumet, den eneste faktisk, som konstant forsvarer @Otono. Når "alle" på forumet kritiserer Dina for å ta for høye priser, så er han på pletten og tar henne i forsvar. Er scammen at Dina IKKE er verdt det? Om han faktisk har møtt Dina eller ikke, vet jeg ingenting om, og det er ikke så viktig for meg heller. På samme måte som at det ikke er viktig for meg om @Mikhen, @Amir30 eller du/dere har møtt Dina eller ikke. Du skjønner, Dina er ikke min type, og jeg er heller ikke i hennes målgruppe. Men det jeg sliter med å forstå er hvorfor dere baksnakker hverandre her? Vil det på noe hvis påvirke Dina sin avgjørelse hvem hun møter? Jeg kan ikke tenke meg at Dina tar avgjørelse baserer noe som helst her på forumet. De fleste av oss her på forumet er her for å dele informasjon og erfaringer. Disse tre har ikke delt noe troverdig, og det de har bidratt mest med er underholdning. Til tider er krangelen særdeles kjedelig. Hjelp meg med å forstå dette er du/dere snill. 😊 Jeg har forsøkt å forsvare Dina, men ble ganske raskt sablet ned med at jeg bløffet angående at jeg har truffet henne. Hvem Alex er eller har gjort , eller hvem som er kunder hos Dina har jeg forøvrig ingenting med. Det er Dina sitt domene . Samme hvem privatpersonen Dina er har jeg heller ingen stor interesse av og vite noe om. Eneste som engasjerer meg her er alt tullet som skrives om Dina. For meg som Dinas klient er jeg ute etter et hyggelig treff med knallbra sex, og der leverer hun så det holder i lange baner. Det sitter voksne folk her på forumet og konspirerer om at Dina er ditt og datt. Hun er en eskorte på linje med andre eskorter. Hun tar en bra pris, men leverer også tjenester deretter. Husker på det gamle forumet var det akkurat samme diskusjonen og jaget etter Lisa og Dina. En annen Dina en Dina i denne tråden. Folk som sa de hadde besøkt dem ble misstrodd fordi begge var dyre og ikke minst pene. Er som jeg skrev i en annen tråd, en forbanna idiot diskusjon. La for helvete Dina være i fred. De som har lyst og råd til det besøker Dinagjør det. De som ikke har råd til det. Gi fan i og klag og ikke minst slutt å lage hjemmesnekrede teorier om hvem hva hvor Pipelort 5 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109877
Chen Skrevet Oktober 2 Share Skrevet Oktober 2 3 minutter siden, Pipelort skrev: Jeg har forsøkt å forsvare Dina, men ble ganske raskt sablet ned med at jeg bløffet angående at jeg har truffet henne. Hvem Alex er eller har gjort , eller hvem som er kunder hos Dina har jeg forøvrig ingenting med. Det er Dina sitt domene . Samme hvem privatpersonen Dina er har jeg heller ingen stor interesse av og vite noe om. Eneste som engasjerer meg her er alt tullet som skrives om Dina. For meg som Dinas klient er jeg ute etter et hyggelig treff med knallbra sex, og der leverer hun så det holder i lange baner. Det sitter voksne folk her på forumet og konspirerer om at Dina er ditt og datt. Hun er en eskorte på linje med andre eskorter. Hun tar en bra pris, men leverer også tjenester deretter. Husker på det gamle forumet var det akkurat samme diskusjonen og jaget etter Lisa og Dina. En annen Dina en Dina i denne tråden. Folk som sa de hadde besøkt dem ble misstrodd fordi begge var dyre og ikke minst pene. Er som jeg skrev i en annen tråd, en forbanna idiot diskusjon. La for helvete Dina være i fred. De som har lyst og råd til det besøker Dinagjør det. De som ikke har råd til det. Gi fan i og klag og ikke minst slutt å lage hjemmesnekrede teorier om hvem hva hvor Pipelort Ja, jeg husker at du sa at du hadde møtt Dina, og jeg var en som var litt skeptisk til det må jeg innrømme. Men du forsvarte på langt nær slik @alex gjorde, nærmest til det komiske. Men det var i en periode hvor vår venn spammeren ble avslørt. Og jeg er helt enig at vi må la Dina være i fred. Jeg er glad for at hun ikke er Sara, og lever i beste velgående. Hun må ta den prisen hun ønsker. For meg handler ikke dette om Dina i det hele tatt. Det handler om brukere som baksnakker hverandre og lager unødvendig drama på forumet. Så jeg skulle gjerne ha kommet i bunns i hvorfor. Og @HerrSerr er spot on med spørsmålet sitt. 6 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109879
Mikhen Skrevet Oktober 2 Share Skrevet Oktober 2 @Pipelort Du er den eneste kunden som @Otono satte pris på en positiv anmeldelse, noe som betyr at du er hennes beste kunden og kanskje den viktigste klienten hun har. Å tilbringe en 24-timers dag med henne får deg til å forstå at du er hennes beste klient. Men denne mannen, spanjolen simp, fikk aldri svar fra Dina, noe som får oss til å tenke at hun ikke vil møte ham. Kan noen fortelle Dina at vi allerede vet hvem eskortelea... er? @Otono må dukke opp her og fortelle den mannen, Alex, om å la henne være i fred. Kanskje pipelort kan skrive til Otono nå og fortelle henne at eskorteleacks er Alex og at han bør meldes til politiet. Jeg er sikker på at Dina hører på deg. Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109891
alex Skrevet Oktober 3 Share Skrevet Oktober 3 I will ignoring all this. You all are wr9ng sbout me and i can see that im alone here. Tired to explain all the time same story. But becarrefull some og thouse are telling rhings that its not true. Sorry that im not from your country.😔 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109934
alex Skrevet Oktober 3 Share Skrevet Oktober 3 15 timer siden, Mikhen skrev: @Pipelort Du er den eneste kunden som @Otono satte pris på en positiv anmeldelse, noe som betyr at du er hennes beste kunden og kanskje den viktigste klienten hun har. Å tilbringe en 24-timers dag med henne får deg til å forstå at du er hennes beste klient. Men denne mannen, spanjolen simp, fikk aldri svar fra Dina, noe som får oss til å tenke at hun ikke vil møte ham. Kan noen fortelle Dina at vi allerede vet hvem eskortelea... er? @Otono må dukke opp her og fortelle den mannen, Alex, om å la henne være i fred. Kanskje pipelort kan skrive til Otono nå og fortelle henne at eskorteleacks er Alex og at han bør meldes til politiet. Jeg er sikker på at Dina hører på deg. Just do it, say to her that im bad person and she will decide to meet me ine dsy or not. Im a 1% on her rate like a cosutumer so relax that im not that importsnt for her. But just contact to her and say whatever you want to seem she dont read this messages so bestbare write in WA and tell her to dont meet me because im just spanish and a troll. I will let her in peace feok today. Dont worry Bye Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109935
Tukleren Skrevet Oktober 3 Share Skrevet Oktober 3 21 minutter siden, alex skrev: I will ignoring all this. Why are you making this so hard? If you really want to meet Dina, just make an appointment WITHOUT saying you are Alex from noresk 🙊 2 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109937
JoeRoganJosh Skrevet Oktober 3 Share Skrevet Oktober 3 1 time siden, Tukleren skrev: Why are you making this so hard? If you really want to meet Dina, just make an appointment WITHOUT saying you are Alex from noresk 🙊 Jeg må bare oppsummere noe viktig her. For alle som ikke vil lese 100sider med Alex. 1. Ingen har forsvart Dina mer en Alex. 2. Dina vil fortsatt ikke treffe han. 3. Alex gir ikke opp, Dina er ikke fortsatt ikke interessert. 4. Alex begynner å forsvare seg selv med å skryte av hvor mye han har utredet på den korte tiden sin i Norge. 5. Alex fortsetter å være en simp. Konklusjon: Alex burde komme seg videre, finne seg ei ny dame. Fortell oss heller om noen nye damer, jeg er lei av Dina. Dagens motto er "Ikke være en simp" 3 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109938
alex Skrevet Oktober 3 Share Skrevet Oktober 3 1 time siden, JoeRoganJosh skrev: Jeg må bare oppsummere noe viktig her. For alle som ikke vil lese 100sider med Alex. 1. Ingen har forsvart Dina mer en Alex. 2. Dina vil fortsatt ikke treffe han. 3. Alex gir ikke opp, Dina er ikke fortsatt ikke interessert. 4. Alex begynner å forsvare seg selv med å skryte av hvor mye han har utredet på den korte tiden sin i Norge. 5. Alex fortsetter å være en simp. Konklusjon: Alex burde komme seg videre, finne seg ei ny dame. Fortell oss heller om noen nye damer, jeg er lei av Dina. Dagens motto er "Ikke være en simp" What makes me feels bad its that somepeople said that i am Eskorteleacks and the person its on her entrance its me. You know that i can het in a big problem now? Im not him. People are crazy saying this. Not nice fellings at all. Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109951
Tukleren Skrevet Oktober 3 Share Skrevet Oktober 3 24 minutter siden, alex skrev: You know that i can het in a big problem now? Stop being a little bitch, nobody knows who you are. If you want to meet this woman, just do it instead of talking about it here. 1 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109955
Chen Skrevet Oktober 3 Share Skrevet Oktober 3 2 timer siden, alex skrev: You know that i can het in a big problem now? How!? For the love of God, please explain how you are getting in trouble! If you have met Dina and she doesnt want to meet again, then move on. If you have met Dina and are continueing seeing her, then why are you so bothered about trolls here? If you havent met Dina, then pick up your phone and book a meeting. In any case, please log out as Alex and log in as someone else and contribute as normal people. 2 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109970
Chen Skrevet Oktober 3 Share Skrevet Oktober 3 @Mikhen og @ParØstGuest. Venter fortsatt på at dere forklarer hvordan Alex er svindler. 3 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109971
alex Skrevet Oktober 3 Share Skrevet Oktober 3 3 timer siden, Chen skrev: How!? For the love of God, please explain how you are getting in trouble! If you have met Dina and she doesnt want to meet again, then move on. If you have met Dina and are continueing seeing her, then why are you so bothered about trolls here? If you havent met Dina, then pick up your phone and book a meeting. In any case, please log out as Alex and log in as someone else and contribute as normal people. I just saying because some people har presse meg veldig på privat melding. Thats why they asking me things that i will never answered. And then thouse people are saying that i am a eskorteleacks, and that person bak on thst profil its trying to give info about dina coustumers and they say that the person its showing on that adress its me. And this is not noce because i can get problems. Im just saying that some guys here have to stop pushing me on privat messages asking me about her services, asking me things that i dont acept because thouse boys dont hsve not respect for a woman like Dina. Do u understand now? Im a coistumer of her yes and people have to stop asking me stupid things about her. If they want to meet her just wrote a WA to her but dont send me DM and ask me stupids things. Nok er nok. I will continou meeting her as much we want to meet. I never been talking bad about her but some people writing that they will see to her that i talk bad so she can block me. I talk allreaddy whot her long time ago didnt her nothing from her because chatting its not good all the time. Im gling to meet her again? Yes i will. When? No one will know. Finish this story. She know me food and know how i am. And if she never say nothing about me here its maybe because she its just tired thats all. If she been answered to other peoole here good for them. They are better than me. Buy please guys have to stop giving a shit allways between she and me because i will be the one will lost her because guys wsnt to she block me. I have all converstation from that guys so they can continous pushing me, but let her to be in peace. I prefer that they talk bad to me than tjey just talk bad to her. IM NOT ESKORTELEACKS AND IM NOT A TROLL. No more drama here because im tired fucking jelouse people. la meg i fred and la hun i fred of slutt å si at noen her må sende WA til henne for å blokere meg. This is childist. We are not on the videregående skole. We are menn whith big balls som have hair and some others just shaved it. Stop saying that im.fat, smells bad, big stomac that not posible to see my dick because if i show my dick and some boys want to be fuck on the ass i promiss that they will not posible to shit on a chair in a long time. Tired to hear stupid rhingd on me. Good night peace and love. 3 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109992
Chen Skrevet Oktober 3 Share Skrevet Oktober 3 Alex, remember: WE DO NOT KNOW WHO YOU ARE. 😊 You still havent answered what kind of trouble you might get into. Everything you have posted is an easy fix by just blocking them. Then you wont see their posts, and they cannot send you private messages. This is a genuine advice. Stop putting so much weight on the words of trolls. They cannot make Dina do anything she doesnt want to do. They do not know who you are, and therefor cannot get the real you in any trouble. They keep bothering you because you keep responding. 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-109996
HerrSerr Skrevet Oktober 3 Share Skrevet Oktober 3 1 time siden, alex skrev: not posible to see my dick because if i show my dick and some boys want to be fuck on the ass i promiss that they will not posible to shit on a chair in a long time. Er dette noe dere gutter som liker den slags driver med? Driter på stolene deres? 1 4 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-110001
ParØstGuest Skrevet Oktober 4 Share Skrevet Oktober 4 18 timer siden, Chen skrev: @Mikhen og @ParØstGuest. Venter fortsatt på at dere forklarer hvordan Alex er svindler. Alex er svindel. Han sier han er klient. Han forsvarte henne alltid, det vet vi alle og det er veldig hyggelig å ha slike klienter, det er de klientene som en eskorte aldri bør miste. Men han er ingen klient, han har aldri besøkt henne. Tror du at hvis han var klient og vi snakker stygt om ham her, så forsvare han hun ut her? Jeg tror han aldri besøkte henne og at han står bak eskorteleacks og håper hun adnelde alex.Flere klineter snakker privat om alle og hun sa til flere klienter hun aldri ønsket å møte ham og han hevner seg for dette. Dina snakker aldri om Alex og det er fordi hun ikke vil møte ham. Han kontaktet henne sannsynligvis på WA og hun blokkerte ham, og nå er han rasende. Dina sa at noen ganger har hun de beste kundene og at hun ikke trenger en stygg, feit, udokumentert spanjol som trenger å løfte magen for å se den 2 cmeter lange kuken hans. @Otono vil aldri forsvare den spanjolen fordi han er et troll. Jeg vil gi deg 5000 NOK hvis hun snakker og forteller sannheten ytterligere 5000 for henne. Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/16020-kj%C3%B8pe-informasjon-om-norske-dina/?page=5#findComment-110024
Anbefalte innlegg