IrenaMi Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 https://norsex.com/kvinner Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 På 8.8.2025 den 20.47, Mikhen skrev: Norske Anine hadde en rik klient som var partneren hennes, og da hennes klienter fant ut det, var det noen som ville gjøre det samme som denne Easy rider.... og jeg ser ikke poenget med at han gjør dette. Du kan se etter en annen eskorte. Det er enkelt. Anine er ei veldig alright jente, så jeg håper det går bra med henne. 1 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 På 7.8.2025 den 22.40, Easy Rider skrev: Det er bydd kr 10 000. Er det noen høyere.Mener informasjonen er verdt i allefall kr 150 -200 000. Unik informasjon og materialet. Ikke mulig å få på noen vanlig måte Er du litt tett i pappen, bare sånn bittelitt? 1 Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 11 minutter siden, Jeff Pezos skrev: Anine er ei veldig alright jente, så jeg håper det går bra med henne. Hun er en veldig pen jente, men den rike mannen forlot henne da han begynte å møte en annen eskortejente. Hun nevnte det på sin schat-historie. Hun sa at den eskortejenta ble operert eller skulle opereres i sommer for å starte et prosjekt på et sosialt nettverk for voksne. Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 23 minutter siden, Jeff Pezos skrev: Er du litt tett i pappen, bare sånn bittelitt? Det ser ut til at Easy Rider er en kvinne. Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 26 minutter siden, Mikhen skrev: Det ser ut til at Easy Rider er en kvinne. Hva får deg til å si det? Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 6 minutter siden, Chen skrev: Hva får deg til å si det? For du må bare være oppmerksom når du leser for å forstå at hun er kvinne. Det er en annen person som er veldig oppmerksom som meg, det ser ut til at vi har ting til felles, den personen forstår meg. Jeg kan ikke si min smarte måte å vite det på 😚 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 Jeg tenker det har en sammenheng med andre tråder hvor navnet hennes har blitt nevnt i det siste. Det er neppe tilfeldig. 2 Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 1 minutt siden, jegern skrev: Jeg tenker det har en sammenheng med andre tråder hvor navnet hennes har blitt nevnt i det siste. Det er neppe tilfeldig. Korrekt. Puslespillet er ikke vanskelig. 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 3 minutter siden, Mikhen skrev: Korrekt. Puslespillet er ikke vanskelig. Jeg er klar over hva du antyder, tenkt på det samme selv. Men lurte på om du hadde noe håndfast bevis. Det svirrer utrolig mange uberettiga anklager på forumet for tiden. 1 Siter Lenke til kommentar
Pipelort Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 Måten det skrives på er avslørende. Pipelort. 1 Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 (endret) 34 minutter siden, Pipelort skrev: Måten det skrives på er avslørende. Pipelort. Borghild heter jeg Endret August 10 av TitsMann Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 1 time siden, Chen skrev: Jeg er klar over hva du antyder, tenkt på det samme selv. Men lurte på om du hadde noe håndfast bevis. Det svirrer utrolig mange uberettiga anklager på forumet for tiden. Spør politimestern vil fortelle deg🫡 Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 2 timer siden, Mikhen skrev: Det ser ut til at Easy Rider er en kvinne. Easy Rider er en mann og tidligere kunde. 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 1 minutt siden, Otono skrev: Easy Rider er en mann og tidligere kunde. Så du vet hvem han er, og har han presset deg også? 1 Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 43 minutter siden, Otono skrev: Easy Rider er en mann og tidligere kunde. Du har ganske mange problemer med dine tidligere kunder. Det må skje noe vondt med dem for at alle skal komme hit. 1 Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 50 minutter siden, Otono skrev: Easy Rider er en mann og tidligere kunde. Kanskje du får kundene dine til å tro at du er interessert i dem, og så går du bort fra dem og ignorerer dem i stillhet og de blir for sinte. Det er veldig typisk for eskorte å gjøre det mot klienter. Det er ikke bra å ha mange fiendtlige klienter. De snakker med hverandre. Vi er menn.... men vi har også hjerter. 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 Hun kunne nok håndtert det bedre, men uansett er det ikke hennes skyld hun blir offer for kriminelle handlinger, som utpressing. Ser det er en @wizard of oz som i Juni prøvde å selge personlig informasjon om Dina, med samme skrivefeil, «intressert». Så skriver denne personen litt etterpå at all informasjonen han hadde var feil osv. Høres ikke bra ut! 3 1 Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 30 minutter siden, Mikhen skrev: Du har ganske mange problemer med dine tidligere kunder. Det må skje noe vondt med dem for at alle skal komme hit. Ja,stakkas.. Marvin Fleksnes heter han.Det er vår felles kunde jeg krangle med henne om og jeg er sjalu av begge to Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 22 minutter siden, Mikhen skrev: Kanskje du får kundene dine til å tro at du er interessert i dem, og så går du bort fra dem og ignorerer dem i stillhet og de blir for sinte. Det er veldig typisk for eskorte å gjøre det mot klienter. Det er ikke bra å ha mange fiendtlige klienter. De snakker med hverandre. Vi er menn.... men vi har også hjerter. Absolutt ikke, jeg villeder ingen på den måten. Ei trenger jeg det for å beholde kunder. Det finnes kunder der ute som insisterer på ekteskap og/eller barn, da sier jeg farvel for å unngå bråk. Må også legge til at nei betyr nei selv om man som mann skulle følt seg villedet. Det rettferdiggjør ikke sinne og trassanfall. 5 1 Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 9 minutter siden, Otono skrev: Absolutt ikke, jeg villeder ingen på den måten. Ei trenger jeg det for å beholde kunder. Det finnes kunder der ute som insisterer på ekteskap og/eller barn, da sier jeg farvel for å unngå bråk. Må også legge til at nei betyr nei selv om man som mann skulle følt seg villedet. Det rettferdiggjør ikke sinne og trassanfall. De lurte meg aldri. Jeg kjenner veldig godt trinnene jeg må følge. Du bør aldri stole på en eskorte. Eskorten er kun interessert i klientens penger. Jo mer penger klienten har og jo mer penger klienten bruker på "Date" jo mer interessert vil hun være. Men mange må forstå at ingen kan gifte seg med en eskorte og mange forstår ikke at dette bare er et spill. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 23 minutter siden, TitsMann skrev: Ja,stakkas.. Marvin Fleksnes heter han.Det er vår felles kunde jeg krangle med henne om og jeg er sjalu av begge to Har du nettopp gitt informasjon om en kunde Norske Dina hadde? Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 Akkurat nå, Mikhen skrev: Har du nettopp gitt informasjon om en kunde Norske Dina hadde? Ja..og det er feil?Bare prøve a hjelp den søt Norsk Dina Marve Fleksnes er en ond mann som er altid beruset.Men Jeg elsker han såååå mye. Men han bruke andre navn.. Jeg har bilde av han også..og video! Han er ikke jeg,men keg er 100% sikker det er han!!! Marve Fleksnes..💔 Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 Nei @Otono,jeg vil ikke akseptere def om mine instagram Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 16 minutter siden, TitsMann skrev: Nei @Otono,jeg vil ikke akseptere def om mine instagram Har du fjern din tattoo? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg