Easy Rider Skrevet August 7 Share Skrevet August 7 Er det noen som er intressert i å kjøpe informasjon om Norske Dina. Har alt om henne. Kan selges helt eller delvis til høystbydende. 1 3 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet August 7 Share Skrevet August 7 Håper ingen byr noe som helst! 4 1 Siter Lenke til kommentar
busch Skrevet August 7 Share Skrevet August 7 Helt sykt. Er det ikke mulig at fjerne slike innlegg ? De er ikke til glede for noen. 2 4 Siter Lenke til kommentar
Einarelg Skrevet August 7 Share Skrevet August 7 29 minutter siden, Easy Rider skrev: Er det noen som er intressert i å kjøpe informasjon om Norske Dina. Har alt om henne. Kan selges helt eller delvis til høystbydende. Hva slags klovn er du egentlig? 2 2 Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet August 7 Share Skrevet August 7 Byr 10 000, tar du kontanter? Kan møte deg på Oslo S 4 1 Siter Lenke til kommentar
Norge35 Skrevet August 7 Share Skrevet August 7 3 minutter siden, Otono skrev: Byr 10 000, tar du kontanter? Kan møte deg på Oslo S Du må ikke la deg presse, da vil han bare ha mer 2 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet August 7 Share Skrevet August 7 Kreve penger for informasjon er ikke noe vi gjør på dette forumet. Du kommer også kanskje på kant med loven. 2 2 Siter Lenke til kommentar
Einarelg Skrevet August 7 Share Skrevet August 7 15 minutter siden, Tukleren skrev: Kreve penger for informasjon er ikke noe vi gjør på dette forumet. Du kommer også kanskje på kant med loven. Personvernet i Norge er sterkt. Brudd på dette belønnes med minimum 100k. 3 Siter Lenke til kommentar
Easy Rider Skrevet August 7 Forfatter Share Skrevet August 7 2 timer siden, Easy Rider skrev: Er det noen som er intressert i å kjøpe informasjon om Norske Dina. Har alt om henne. Kan selges helt eller delvis til høystbydende. Det er bydd kr 10 000. Er det noen høyere.Mener informasjonen er verdt i allefall kr 150 -200 000. Unik informasjon og materialet. Ikke mulig å få på noen vanlig måte 1 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 12 timer siden, Easy Rider skrev: Det er bydd kr 10 000. Er det noen høyere.Mener informasjonen er verdt i allefall kr 150 -200 000. Unik informasjon og materialet. Ikke mulig å få på noen vanlig måte Informasjonen har ingen verdi for andre en den som er omtalt. Det du driver med her er utpressing. Med de beløpene du nevner her så kan det bli regnet som grov utpressing med strafferamme opp til 6 år. Destruer informasjonen og tjen dine penger på ærlig vis😇 6 Siter Lenke til kommentar
Politimestern Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 Syns @Otono du bør anmelde zeze. Det er hun som driver det kontoen det er klart 😂 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 Dette er et troll som er ute etter oppmerksomhet. La oss ikke fore vedkommende med mer. 1 3 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 19 timer siden, Easy Rider skrev: Det er bydd kr 10 000. Er det noen høyere.Mener informasjonen er verdt i allefall kr 150 -200 000. Unik informasjon og materialet. Ikke mulig å få på noen vanlig måte Syns du skal gå for de 10.000. Hvis noen ser høy verdi av dette her så må de være like skrullete som deg selv. Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 4 timer siden, Chen skrev: Dette er et troll som er ute etter oppmerksomhet. La oss ikke fore vedkommende med mer. Ja, men det er jo den nye normalen på forumet. 2 Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 7 timer siden, Politimestern skrev: Syns @Otono du bør anmelde zeze. Det er hun som driver det kontoen det er klart 😂 15 minutter siden, HerrSerr skrev: Ja, men det er jo den nye normalen på forumet. Noen som har en sterk hypefokus på meg.Jeg var ikke så populær for. La me bruker min kristall ball.. Neste er Norsk Dina har slutt å eskort fordi hun har finne en rik man som elsker henne for hvem hun er,oh hennes høy intelligens. We get it.Hun er bedre en meg.Men hvilken institusjon er hun alumini da? Hard lives skoles? Lol Siter Lenke til kommentar
Politimestern Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 48 minutter siden, TitsMann skrev: Noen som har en sterk hypefokus på meg.Jeg var ikke så populær for. La me bruker min kristall ball.. Neste er Norsk Dina har slutt å eskort fordi hun har finne en rik man som elsker henne for hvem hun er,oh hennes høy intelligens. We get it.Hun er bedre en meg.Men hvilken institusjon er hun alumini da? Hard lives skoles? Lol Samme som deg tror jeg. Dps på lovisenberg Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 24 minutter siden, Politimestern skrev: Samme som deg tror jeg. Dps på lovisenberg Nah,jeg er hjemme og spise pao de queijo Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 26 minutter siden, Politimestern skrev: Samme som deg tror jeg. Dps på lovisenberg Du vet ikke hva alumini betyr..Har du ikke gått på skolen her i Norge?Eller bare norskkurs for innvandrere? Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 37 minutter siden, Politimestern skrev: Samme som deg tror jeg. Dps på lovisenberg Husker dere norske Anine, en 25 år gammel eskortejente som bodde i Lillestrøm? Hun var eskorte og massør. Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 7 minutter siden, Mikhen skrev: Husker dere norske Anine, en 25 år gammel eskortejente som bodde i Lillestrøm? Hun var eskorte og massør. 1 time siden, TitsMann skrev: Noen som har en sterk hypefokus på meg.Jeg var ikke så populær for. La me bruker min kristall ball.. Neste er Norsk Dina har slutt å eskort fordi hun har finne en rik man som elsker henne for hvem hun er,oh hennes høy intelligens. We get it.Hun er bedre en meg.Men hvilken institusjon er hun alumini da? Hard lives skoles? Lol 46 minutter siden, Politimestern skrev: Samme som deg tror jeg. Dps på lovisenberg https://snl.no/alumni Siter Lenke til kommentar
Politimestern Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 8 minutter siden, Mikhen skrev: Husker dere norske Anine, en 25 år gammel eskortejente som bodde i Lillestrøm? Hun var eskorte og massør. Nei fortell. Lillestrøm er langt Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 (endret) 42 minutter siden, Politimestern skrev: Nei fortell. Lillestrøm er langt Norske Anine hadde en rik klient som var partneren hennes, og da hennes klienter fant ut det, var det noen som ville gjøre det samme som denne Easy rider.... og jeg ser ikke poenget med at han gjør dette. Du kan se etter en annen eskorte. Det er enkelt. Endret August 8 av Mikhen Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 56 minutter siden, Politimestern skrev: Lillestrøm er langt Og litt farlig akkurat nå https://www.vg.no/nyheter/i/LMK65q/slaasskamp-med-koeller-paa-lillestroem-stasjon-politiet-rykket-ut Siter Lenke til kommentar
Politimestern Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 8 minutter siden, Tukleren skrev: Og litt farlig akkurat nå https://www.vg.no/nyheter/i/LMK65q/slaasskamp-med-koeller-paa-lillestroem-stasjon-politiet-rykket-ut Man må holde seg unna ghettoen Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg