Gå til innhold

Førsalgs/juletreff


Administrator

Anbefalte innlegg

Jeg er i ferd med å undersøke om det er interesse for et uformelt møte med øl (og pizza?) i Oslo en kveld før jul.

Kanskje vi skal feire oss selv litt?

Jeg har spurt et par av de jeg har møtt tidligere om det er interesse for dette, men kanskje det er flere som er interessert?

Det er snakk om et "platonisk" møte med mindre det er noen som vil gjøre private avtaler, men det gjelder altså først og fremst et "ordentlig" forum-treff. Jeg tror gutta vil sette pris på at det kommer noen jenter også, men da uten "spesielle forhåpninger" for alle parter. Legg sjenansen tilside og still opp! Du kan være anonym hvis du vil!

Kom gjerne med forslag om passende sted, men Peppes nederst på Karl Johan kan sikkert egne seg. Lett å komme til og fra.

Jeg kan være lett å kjenne, men sånn info kommer etter hvert.

Når skal dette skje? Selv har jeg anledning hver dag 14-17. desember. Så får vi finne det som passer for flest av oss.

PM please, hvis du ikke vil fortelle "alle" at du vil komme.

Lenke til kommentar
Det hadde vært artig, men vi dog som bor på landsbygde kan jo finne dette vanskelig.

Åpninger kan dog finnes :lol:

Jeg er klar over det, men jeg håper jo at noen stiller opp. Det kan bli hyggelig.

Jeg vil gjerne understreke at jenter også er hjertelig velkommen, men dette er ikke noe sex-treff, gang-bang eller lignende. Kun et sosialt treff - men det er selvfølgelig anledning til å opprette privat kontakt for de som vil det.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

INGEN - Ikke en eneste - har meldt seg til salgs/juletreff.

HVA er dette? Ingen som er interessert i å treffe noen med felles interesser?

Gutter og jenter, la oss treffes til et lite kalas før jul - Peppes nederst på Karl Johan, torsdag formiddag kl. 1200, i morgen altså.

Last ned dette bildet:

https://www.infobilder.com/bilde-julenissen-i20476.html

Skriv det ut og ta det med deg. Når du kommer til Peppes, se om du finner noen som har bildet på bordet foran seg. Hvis du ikke finner noen, ta en plass og legg bildet på bordet så noen kan finne deg. Presenter deg med navnet du har i forumet.

Motto: Alt er lov! :)

Dette kan vel bli litt spennende?

Admin

Lenke til kommentar
Det kan det. Og jeg dukker opp - med mindre jobbgreier endrer dagen min.

Noen flere?

De som er interessert bør melde fra om det. Det er liten vits i å møtes hvis det bare er 2 . :)

  • Confused 1
Lenke til kommentar
Det kan det. Og jeg dukker opp - med mindre jobbgreier endrer dagen min.

Noen flere?

De som er interessert bør melde fra om det. Det er liten vits i å møtes hvis det bare er 2 . :)

Så dett var dett. Eneste fremmøtte var undertegnede. Ikke uventet, men egentlig ganske nedslående. Man må jo lure på hva folk egentlig er redd for.

Lenke til kommentar
Det kan det. Og jeg dukker opp - med mindre jobbgreier endrer dagen min.

Noen flere?

De som er interessert bør melde fra om det. Det er liten vits i å møtes hvis det bare er 2 . :)

Så dett var dett. Eneste fremmøtte var undertegnede. Ikke uventet, men egentlig ganske nedslående. Man må jo lure på hva folk egentlig er redd for.

Noen av må jobbe på denne tiden av døgnet, i hvert fall jeg

Lenke til kommentar
Så dett var dett. Eneste fremmøtte var undertegnede. Ikke uventet, men egentlig ganske nedslående. Man må jo lure på hva folk egentlig er redd for.

Noen av må jobbe på denne tiden av døgnet, i hvert fall jeg

Ikke hørt om lunchpause? En halvtime fra halv tolv til halv ett? :)

Lenke til kommentar
Så dett var dett. Eneste fremmøtte var undertegnede. Ikke uventet, men egentlig ganske nedslående. Man må jo lure på hva folk egentlig er redd for.

Noen av må jobbe på denne tiden av døgnet, i hvert fall jeg

Ikke hørt om lunchpause? En halvtime fra halv tolv til halv ett? :)

Det er ikke alle som jobber i sentrum da. Jobber på Furuset og har 1/2t spisepause fra kl. 1100 så dette går dårlig. Hadde du lagt møtet til kl. 1700 så ville nokk sikkert flere, inkl. damene ha kommet. (?) God Jul.

Lenke til kommentar
Så dett var dett. Eneste fremmøtte var undertegnede. Ikke uventet, men egentlig ganske nedslående. Man må jo lure på hva folk egentlig er redd for.

Noen av må jobbe på denne tiden av døgnet, i hvert fall jeg

Ikke hørt om lunchpause? En halvtime fra halv tolv til halv ett? :)

Det har jeg også, men jobber ikke i oslo sentrum

så det er ikke bare å stikke av

Lenke til kommentar
Det har jeg også, men jobber ikke i oslo sentrum

så det er ikke bare å stikke av

Jeg klager ikke for de som ikke kan komme, men for de som ikke gidder.

Ikke for det, jeg hadde en helt grei tur til byen og et godt lite måltid på Peppes.

Lenke til kommentar
Tja. All den tid det er ulovlig med sexkjøp, blir det som å møte opp på forumtreff for biltyver eller lignende. Kan lett være politifolk der for å se på.

Det burde vel være ganske klart at møtet ikke skulle dreie seg om sexkjøp. Eller salg, for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Tja. All den tid det er ulovlig med sexkjøp, blir det som å møte opp på forumtreff for biltyver eller lignende. Kan lett være politifolk der for å se på.

Det burde vel være ganske klart at møtet ikke skulle dreie seg om sexkjøp. Eller salg, for den saks skyld.

Tja, uansett - hvis jeg var politi og innom dette forumet, ville jeg definitivt dukket opp og kikket på hvem som var med på forumtreffet.

Lenke til kommentar
Tja. All den tid det er ulovlig med sexkjøp, blir det som å møte opp på forumtreff for biltyver eller lignende. Kan lett være politifolk der for å se på.

Det burde vel være ganske klart at møtet ikke skulle dreie seg om sexkjøp. Eller salg, for den saks skyld.

Tja, uansett - hvis jeg var politi og innom dette forumet, ville jeg definitivt dukket opp og kikket på hvem som var med på forumtreffet.

Sansynligvis har de vært der.

Lenke til kommentar
Dette visste jeg ikke om ellers skulle jeg kommet, jeg har jobbet med paranoian min så jeg er ikke så redd for politi på et slikt møte.

Hva skulle de tatt noen for ? Å snakke om sex-kjøp?

Du kan så si. Jeg mener at jeg ga nokså tydelig uttrykk for at det ikke var snakk om sånt. Hva folk foretar seg før eller etter kan vi ikke ta ansvar for.

Lenke til kommentar
Hadde vært artig med treff, men skjønner godt at ingen kommer

når det blir åpentlyst lagt ut her inne..... skeptisk til at her kan finnes ulv I fåreklær..... :(

Jeg var forberedt på at ingen skulle komme, men ærlig talt, jeg oppfatter det som fullstendig absurd at folk som bryter sexkjøpsloven med vitende og vilje, skal være så redd for å gjøre noe som ingen kan laste dem for: Helt normal, sosial virksomhet. For så vidt jeg vet finnes det fortsatt ingen lov mot å sitte rundt et bord og prate og nyte pizza og øl.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...