Gå til innhold

Ny plass for SERIØSE jenter og gutter

Featured Replies

Skrevet

Prøver å lage en telegram kanal der vi kun legger ut SERIØSE norske jenter. 

Er så mye søppel og scam overalt! 

Setter igang en telegram kanal her. 

Link til dere som vil joine:

https://t.me/+m62sYO26xiliZTJk

Og til dere som tror det er en skummel link… så er det en «t.me» link. Som kun kan være en telegram link og ingenting. 

Google it om du er paranoid! 

Håper på å få så mange som mulig der siden dette forumet bare er blitt tull og vas

• 10 months later...
Skrevet

Er denne fortsatt i bruk?

Skrevet
16 minutter siden, Katt skrev:

Er denne

Ser det ut som en plass for seriøse....?

Skrevet
3 minutter siden, Nelson skrev:

Ser det ut som en plass for seriøse....?

😆 Men finnes det en sånn gruppe på telegram da?

Skrevet
1 minutt siden, Katt skrev:

Men finnes det en sånn gruppe på telegram da?

Det finnes en egen tråd her hvor mange etterlyser tilgang til grupper på pm.

Felles for dem er at de ikke har bidratt med noe her, og neppe tilførar andre grupper noe. Det er hva man i arbeidslivet og organisasjoner kaller for gratispassasjerer.

Så spørs det hvem du er og hva som er innafor å ha på telefonen, Telegram er en av tingene som det er advart i mot å laste ned.

Skrevet
3 minutter siden, Nelson skrev:

Det finnes en egen tråd her hvor mange etterlyser tilgang til grupper på pm.

Felles for dem er at de ikke har bidratt med noe her, og neppe tilførar andre grupper noe. Det er hva man i arbeidslivet og organisasjoner kaller for gratispassasjerer.

Så spørs det hvem du er og hva som er innafor å ha på telefonen, Telegram er en av tingene som det er advart i mot å laste ned.

Nå er jeg ganske ny her på forumet da… hvem vet hva jeg kan bidra med😉

Mine preferanser er norske hobbyeskorter. De man ikke finner på eskortesider f.eks, men som man må kjenne noen for å få kontakt med.

Tenkte at hvis det fantes en seriøs chat, så kunne jeg både bidra og kanskje finne noe nytt.

Skrevet
11 minutter siden, Katt skrev:

Tenkte at hvis det fantes en seriøs chat,

Det er jo en chat på Noresk også, men det foregår ikke noe der, Det ble også prøvd på et annet forum for kanskje 15 år siden.

Sorry, for å svare deg ordentlig, så bruker jeg ikke Telegram, heller ikke SD eller tilsvarende, de utspant sin rolle når sexkjøpsloven kom.

Endret av Nelson

Skrevet
29 minutter siden, Nelson skrev:

Det er jo en chat på Noresk også, men det foregår ikke noe der, Det ble også prøvd på et annet forum for kanskje 15 år siden.

Sorry, for å svare deg ordentlig, så bruker jeg ikke Telegram, heller ikke SD eller tilsvarende, de utspant sin rolle når sexkjøpsloven kom.

Skjønner, men takk for svar isåfall.