Gå til innhold

Xs kondomer

Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

Jeg har en voksen kunde med ca 2cm omkrets. 
understreker voksen av åpenbare grunner.. jeg treffer ikke barn.
Så små kondomer har jeg ikke i sortimentet mitt, og jeg har ikke sex uten kondom.
Jeg skjønner at slike kondomer ikke er på det vanlige markedet.., men, det må jo være mulig for de med liten å ha trygg sex å..?

jeg er såpass trang at de vanlige små blir igjen i meg..IMG_2667.thumb.jpeg.eb33d1c4b66669d0fcf5d3e74a29435b.jpeg

• Like 3
Lenke til kommentar

Jeg tenker kanskje at denne kunden må gjøre innkjøp selv, kanskje på nettet.

Hvordan er bilde relevant til denne tråden?

• Like 1
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

Jeg har en voksen kunde med ca 2cm omkrets. 
understreker voksen av åpenbare grunner.. jeg treffer ikke barn.
Så små kondomer har jeg ikke i sortimentet mitt, og jeg har ikke sex uten kondom.
Jeg skjønner at slike kondomer ikke er på det vanlige markedet.., men, det må jo være mulig for de med liten å ha trygg sex å..?

jeg er såpass trang t de vanlige små blir igjen i meg..IMG_2667.thumb.jpeg.eb33d1c4b66669d0fcf5d3e74a29435b.jpeg

Jeg forstår ikke problemet om du har en kunde med lite utstyr at du ikke kan knulle denne stakkaren uten. Hva skal vi si vi som har godt voksent der dere har kondomer for normal pikk, men når en stor kommer så blir den kvelt? Eller de som sliter med allergier? Jeg var borti ei dame som spurte pent om vi kunne gjøre uten for hun ble hudløs og sår av kondomer. Jeg sa kan skjønne det, da slapp jeg å mase for kondomer fungerer ikke for meg og aldri har noe nav damene påført med noe. Jeg skjønner jo at damer vil ha gummi for dere knuller jo flere på ei uke enn vi gjør på et år. Så om du gjør et unntak for han med mikro utstyr så går nok det helt bra og dermed så blir han din faste slik ei thai jeg besøker når jeg har et behov. Aldri noen diskusjon bortsett i fra. - Så var det den store pikken din - . så trer hun seg på og styrer det hele.

Lenke til kommentar
1 time siden, Tukleren skrev:

Hvordan er bilde relevant til denne tråden?

ikke annet enn at det er meg 😉

1 time siden, Chen skrev:

Men er du sikker at det er bare 2 cm i omkrets? Det blir bare litt over en halv cm i diameter. 

Han selv som sier det. Jeg spurte det samme, og forklarte han at det ble som en liten sprit tusj hvorpå han svarte akkurat, kanskje litt tykkere.

1 time siden, Jan Moen skrev:

Jeg forstår ikke problemet om du har en kunde med lite utstyr at du ikke kan knulle denne stakkaren uten.

Vel. Jeg kjenner ikke mannen.. for alt jeg vet knuller han ny eskorte hver uke, og jeg ønsker ikke å bli smittet av ulumskheter.

1 time siden, Jan Moen skrev:

vi som har godt voksent der dere har kondomer for normal pikk

Jeg har faktisk et ganske godt utvalg i kondomer. (Bruker faktisk mye penger på skikkelige kondomer) Fra de minste jeg har funnet 4,9 cm Ø til største jeg har funnet som som passer 17-18 cm Ø. Flere typer også, for ikke alle liker det samme. Alle er supertynne for best mulig følelse.

Evt allergikere må nesten ta med selv, for jeg har forstått at den delen av markedet er det mye dårlig som selges som bra.

At kondomet må passe er viktig, er den for trang, vil den som du skrive kvele de store og sprekke. Det vil jeg ikke skal skje ettersom selv de største kan knulle meg så hardt de ønsker 🫦 (har ingen livmor som får vondt)

samtidig er det like viktig at kondomet sitter godt og ikke er for stort.., er det for stort, hjelper det ikke at kondomene mine er de tynneste på markedet, det vil gå utover følelsen for mannen.. i tillegg er jeg så trang at fitta mi vil trekke av kondomet og den vil dyttes langt inn i meg så jeg i tillegg til å utsettes for smitte, må jeg på «fisketur» for å få den ut 😅

• Like 3
Lenke til kommentar
15 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

ikke annet enn at det er meg

Men denne tråden handler om små kondomer, ikke om deg M...

Endret av Tukleren
  • Like 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Tukleren skrev:

Men denne tråden handler om små kondomer, ikke om deg M...

Haha, siden det er jeg som søker etter det, og innlegget er mitt, så syns jeg det passet bedre med bilde av meg enn å henge ut kuken til kunden 😉 beklager hvis det ikke passer herren 😘

5 timer siden, Mr.E skrev:

Nå har ikke jeg stor erfaring med femidom, men kunne det vært noe å prøve @Tid for Nytelse?

Interessant! Dette kan jo være løsningen. Google, here I come again 😁

6 timer siden, Jeff Pezos skrev:
21 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Bra bilde. Skjønner jeg blir nødt til å booke et møte her. :) 

Har du ikke møtt meg enda, så er det kanskje på tide 😉

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

beklager hvis det ikke passer herren

Jeg trodde først denne selfie stangen var en slags indikasjon på omkretsen, men det var bare et promo triks.

• Haha 2
Lenke til kommentar

Se på fingeren din, så har du ca størrelsen 😉

jeg fant femidom og har bestilt.

Mange er mer fornøyd med femidom enn med kondom.., men det må brukes mye glidekrem for at det skal føles bra for mannen.. 😒 

oh the irony for my very wet pussy 😂😂 hun vet vel ikke om hun skal le eller gråte 😅

menn blir jo så stolte når de ser mengden sperm i kondomet.., jeg blir vel flau av å se jøden er våtere på utsiden enn innsiden 😅

men men, må prøves!

• Like 3
  • Haha 3
Lenke til kommentar
34 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

jeg blir vel flau av å se jøden er våtere på utsiden enn innsiden

Shindler's fist 👊

• Haha 3
Lenke til kommentar
58 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

Mange er mer fornøyd med femidom enn med kondom.., men det må brukes mye glidekrem for at det skal føles bra for mannen.. 😒 

oh the irony for my very wet pussy 😂😂 hun vet vel ikke om hun skal le eller gråte 😅

menn blir jo så stolte når de ser mengden sperm i kondomet.., jeg blir vel flau av å se jøden er våtere på utsiden enn innsiden 😅

men men, må prøves!

Kontorfinger eller håndtverkerfinger? Stor forskjell på det 😉

• Like 1
Lenke til kommentar
57 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

men men, må prøves!

Vet ikke hvor du bor,men i ProSenter du kan fa den sma kondom,helt gratis.
Og det er tillbud også til gynecologist undersøk,test og prevensjon helt gratis og mye bedre en fastlege.

https://www.prosentret.no/tjenester/helsetjenester/hvilke-helsetjenester-tilbyr-vi/

Lenke til kommentar
31 minutter siden, Tukleren skrev:

Shindler's fist 👊

Ah, skrev litt fort og så ikke at autokorrektur køddet det til 😂😂 se den uten mellomrom ble jøden 😅

9 minutter siden, Einarelg skrev:

Kontorfinger eller håndtverkerfinger? Stor forskjell på det 😉

Fingern til kona blir vel beste sammenligningen eller en krysning. Han skrev jo selv, litt tykkere enn sprittusj (ikke den tykke)

og kjenner jeg de kåte hodene nå, blir dere alle å tenke på denne ikke identifiserte mannen hver gang dere ser en sprittusj fremover 😂😂

5 minutter siden, TitsMann skrev:

Vet ikke hvor du bor,men i ProSenter du kan fa den sma kondom,helt gratis.
Og det er tillbud også til gynecologist undersøk,test og prevensjon helt gratis og mye bedre en fastlege.

https://www.prosentret.no/tjenester/helsetjenester/hvilke-helsetjenester-tilbyr-vi/

Åh jeg vet, og de funket fjell i starten. Men nå kjøper jeg heller bedre kvalitet med fokus på maksimal nytelse for mannen 😘

jeg besøker det senteret 1g/mnd og tester meg 💋

apropos, nå lager jeg et nytt innlegg med en historie som de er involvert i, for nå har jeg fått det på avstand og kan le litt av det 😉

Lenke til kommentar
9 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

Ah, skrev litt fort og så ikke at autokorrektur køddet det til 😂😂 se den uten mellomrom ble jøden 😅

Fingern til kona blir vel beste sammenligningen eller en krysning. Han skrev jo selv, litt tykkere enn sprittusj (ikke den tykke)

og kjenner jeg de kåte hodene nå, blir dere alle å tenke på denne ikke identifiserte mannen hver gang dere ser en sprittusj fremover 😂😂

Åh jeg vet, og de funket fjell i starten. Men nå kjøper jeg heller bedre kvalitet med fokus på maksimal nytelse for mannen 😘

jeg besøker det senteret 1g/mnd og tester meg 💋

apropos, nå lager jeg et nytt innlegg med en historie som de er involvert i, for nå har jeg fått det på avstand og kan le litt av det 😉

Jeg skal bestille tid for nye prevensjon og p-stav.
Jeg fikk min fjernet i oktober, og siden jeg ikke var seksuelt aktiv, tok jeg undersøkelsene mine i mars på sykehuset, og jeg har en time planlagt den 28. 
Det er ekstrem vikig a vi sex arbeider test selv often

😊

Lenke til kommentar
På 5.8.2025 den 0.13, TitsMann skrev:

Jeg skal bestille tid for nye prevensjon og p-stav.
Jeg fikk min fjernet i oktober, og siden jeg ikke var seksuelt aktiv, tok jeg undersøkelsene mine i mars på sykehuset, og jeg har en time planlagt den 28. 
Det er ekstrem vikig a vi sex arbeider test selv often

😊

Fint om du sjekker deg for det er jo litt snadder å få om en er uheldig.  Skal du leve av å selge sex så trenger du vel 100 knull i måneden. Kanskje  2 til 4 om dagen og er du aktiv så blir det fort en del om du tar alle uten. Men vi er nok de samme som kommer igjen og igjen så jeg tenker det koker ned til 10 som vil uten eller som må uten. Her er noen jenter som gjør det uten gummi konsekvent, de bli fornærmet på de som spør etter gummi. Går vi til land litt lengre sør for oss så har de Alles Ohne jenter på enkelte bordeller. Jeg har ikke vært der men vet at i en del land der er kondomer en ikke sak også for de som trekker på gata. Så de som er her i landet er det liten fare med, men jeg skulle ønske er forholdene ble lagt mye bedre tilrette for de som ønsker å selge og de som ønsker å kjøpe. Både med lokaler og med helsekontroll. Vi som vil ha eller må ha uten rekker kanskje 25 på et år men de fleste av oss holder oss til så få damer som mulig. Da blir det under 10 forskjellige. Hvorfor bytte om en er fornøyd med ei? De mest smittefarlige er hun en blir med hjem i fra pub eller blir med deg hjem i fra pub er min erfaring. Den gange jeg måtte til legen da var det ei øltørst norsk dame og ingen som ble med meg hjem eller jeg med henne var interessert i noen kondomer. Som ei thai dame sa, hun var godt voksen. Gifte norske hvite menn over 50 år er det aldri noe problemer med. 

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Jan Moen skrev:

Fint om du sjekker deg for det er jo litt snadder å få om en er uheldig.  Skal du leve av å selge sex så trenger du vel 100 knull i måneden. Kanskje  2 til 4 om dagen og er du aktiv så blir det fort en del om du tar alle uten. Men vi er nok de samme som kommer igjen og igjen så jeg tenker det koker ned til 10 som vil uten eller som må uten. Her er noen jenter som gjør det uten gummi konsekvent, de bli fornærmet på de som spør etter gummi. Går vi til land litt lengre sør for oss så har de Alles Ohne jenter på enkelte bordeller. Jeg har ikke vært der men vet at i en del land der er kondomer en ikke sak også for de som trekker på gata. Så de som er her i landet er det liten fare med, men jeg skulle ønske er forholdene ble lagt mye bedre tilrette for de som ønsker å selge og de som ønsker å kjøpe. Både med lokaler og med helsekontroll. Vi som vil ha eller må ha uten rekker kanskje 25 på et år men de fleste av oss holder oss til så få damer som mulig. Da blir det under 10 forskjellige. Hvorfor bytte om en er fornøyd med ei? De mest smittefarlige er hun en blir med hjem i fra pub eller blir med deg hjem i fra pub er min erfaring. Den gange jeg måtte til legen da var det ei øltørst norsk dame og ingen som ble med meg hjem eller jeg med henne var interessert i noen kondomer. Som ei thai dame sa, hun var godt voksen. Gifte norske hvite menn over 50 år er det aldri noe problemer med. 

Jeg har alltid skjekk meg.Jeg fikk klamydia én gang fra eksmannen min. Og jeg slappet av og begynte å tilby sex uten først i 2023. Jeg har hatt god seksuell legning hele livet, så god at jeg bare ble gravid to ganger, og andre gang spontanaborterte jeg etter to uker. Jeg vil ikke ha flere barn. Ja, når vi jobber med sex, må vi ha en HMS,og det vi fa fra Pion,Pro Senter Og vi som selger sex har mye bedre behandling,jeg har betat 6000 kr i fjør i Volvat bare for ett ultralyd og fjern p-stav..

Her i Norge det er ekstrem bra systemer for sexarbeider.Og jeg ta det ganske arvolig.Jeg gå ikke pä byen på jakt.Og som sexarbeider har jeg et sterkt ansvar for klientenes helse. De har koner hjemme. Derfor tar jeg ikke imot utlendinger og unge mennesker, de er i risikogruppen. Nordmenn over 35 uten rusavhengighet er klientene mine. Nå går jeg inn i overgangsalderen, noen ganger er jeg superkåt, og noen ganger har jeg ingen seksuell lyst i det hele tatt. Det er rart, og jeg må venne meg til det. Hvis jeg skulle være avhengig av eskortepenger, ville jeg blitt drept av sult.😂

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
10 timer siden, TitsMann skrev:

Jeg har alltid skjekk meg.Jeg fikk klamydia én gang fra eksmannen min. Og jeg slappet av og begynte å tilby sex uten først i 2023. Jeg har hatt god seksuell legning hele livet, så god at jeg bare ble gravid to ganger, og andre gang spontanaborterte jeg etter to uker. Jeg vil ikke ha flere barn. Ja, når vi jobber med sex, må vi ha en HMS,og det vi fa fra Pion,Pro Senter Og vi som selger sex har mye bedre behandling,jeg har betat 6000 kr i fjør i Volvat bare for ett ultralyd og fjern p-stav..

Her i Norge det er ekstrem bra systemer for sexarbeider.Og jeg ta det ganske arvolig.Jeg gå ikke pä byen på jakt.Og som sexarbeider har jeg et sterkt ansvar for klientenes helse. De har koner hjemme. Derfor tar jeg ikke imot utlendinger og unge mennesker, de er i risikogruppen. Nordmenn over 35 uten rusavhengighet er klientene mine. Nå går jeg inn i overgangsalderen, noen ganger er jeg superkåt, og noen ganger har jeg ingen seksuell lyst i det hele tatt. Det er rart, og jeg må venne meg til det. Hvis jeg skulle være avhengig av eskortepenger, ville jeg blitt drept av sult.😂

Overgangsalder kan være slutten på sex eller starten på et mer aktivt. Min fru kom i overgangsalder med en hasteoperasjon. Ut med alt og så var det slutt. Nå er hun 60 år enda komme hetetoktene og humør svingningene. Jeg løste det problemet med penger og besøk til damer som er villig. Som resirkulert ungkar så ble det mange damer, jeg hadde godt betalt jobb med mye fri og tidlig pensjon i fra 58. Edru for det meste når jeg hadde fri, hus, bil ,båt og hadde ikke så store problemer med å finne ei for natta. Så det var  damer i fra 15 år yngre til 15 år alder en meg og da var det ei eldre som var umettelig. De yngste hadde unger og det var ikke aktuelt å bli reservepappa. For litt for ung var jeg pappa til 3 og da ble det en tur til kirurgen og ferdig. Da fruen jeg fant var ferdig operert og kommet seg så var interessen 0. Jeg skulle kanskje gjort som noen gjorde, importert ei 20 år yngre i fra Thailand. Det er ikke billig det heller for en del bekjente har gjort det og da skal jo halve slekte forsørges. Så er jeg litt forundret over at mange sexarbeidere ikke bruker prevensjon annet enn kondomer. De kinesiske sier så, tøm på magen så jeg ikke blir gravid. Det kan jo også være at de ikke vil vaske seg så mye. En gang hadde det gått feil for ei thai. Hun annonserte prisrabatt  ifra klokken 15 til kl 17. Det gikk  i surr med bestillingene, vi kom 4 omtrent samtidig. Hun taklet det. En sto i dusjen, en var i senga. Jeg var i gangen og den siste sto på trappa. Hos henne var det fri flyt. Det var litt moro også. 

• Like 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
24 minutter siden, Jan Moen skrev:

Overgangsalder kan være slutten på sex eller starten på et mer aktivt. Min fru kom i overgangsalder med en hasteoperasjon. Ut med alt og så var det slutt. Nå er hun 60 år enda komme hetetoktene og humør svingningene. Jeg løste det problemet med penger og besøk til damer som er villig. Som resirkulert ungkar så ble det mange damer, jeg hadde godt betalt jobb med mye fri og tidlig pensjon i fra 58. Edru for det meste når jeg hadde fri, hus, bil ,båt og hadde ikke så store problemer med å finne ei for natta. Så det var  damer i fra 15 år yngre til 15 år alder en meg og da var det ei eldre som var umettelig. De yngste hadde unger og det var ikke aktuelt å bli reservepappa. For litt for ung var jeg pappa til 3 og da ble det en tur til kirurgen og ferdig. Da fruen jeg fant var ferdig operert og kommet seg så var interessen 0. Jeg skulle kanskje gjort som noen gjorde, importert ei 20 år yngre i fra Thailand. Det er ikke billig det heller for en del bekjente har gjort det og da skal jo halve slekte forsørges. Så er jeg litt forundret over at mange sexarbeidere ikke bruker prevensjon annet enn kondomer. De kinesiske sier så, tøm på magen så jeg ikke blir gravid. Det kan jo også være at de ikke vil vaske seg så mye. En gang hadde det gått feil for ei thai. Hun annonserte prisrabatt  ifra klokken 15 til kl 17. Det gikk  i surr med bestillingene, vi kom 4 omtrent samtidig. Hun taklet det. En sto i dusjen, en var i senga. Jeg var i gangen og den siste sto på trappa. Hos henne var det fri flyt. Det var litt moro også. 

Jeg skal sette ny p-stav i to uka.I oktober jeg hadde null sexlyst og det er uvanlig.Og i mai…jeg var helt klar til en gangbang vis du spør!

Jeg har brukt p-stav 6 år uten pause.Jeg var tømt av egge og kan ikke få barn,men min drøm er fjern alt!For meg er det et ubrukelig indre organ. Men jeg skulle gjerne vært fostermor en dag.

Eller plan B,adoptert 2 25 år trening bro og spandere alt..😂😂

• Like 1
Lenke til kommentar