Gå til innhold

Eufemias Masj

nelson2

Anbefalte innlegg

3 timer siden, TitsMann skrev:

Det ta meg 10 min for gå til politiet IGJEN i dag.

Zeze, du har missforstått. Selv om politiet er vennlige med deg (de er proffe og vant til å håndtere forvirrede mennesker), så er de ikke psykiatere. Du bør for ditt eget beste skaffe hjelp med å først komme deg ut av rusavhengighet, og så ta itu med de psykiske problemene dine. Det finnes medisiner som hjelper mot schitzofreni f eks.

Ps, kan du ikke skrive på dialekt igjen? Det var enklere å skjønne enn den rare norsken som du funnet på selv. 

Endret av Oslo_bukken
  • Thanks 3
1 time siden, TitsMann skrev:

Men du bry.Litt bit for mye.Du skape alle det pga noen bilde på nett?

Vis du har ikke lest,jeg har varsel her i Noresk jeg skulle bruke ikke min egen bilde i min siste annonse Det var deg som har miste memo.

Dina trenger ikke du forsvare henne hele tid.
Ja,jeg har brukt falsk bilde i min siste annonsen,og alle her vet,minus deg

Hva med alle kundene som ikke så den «memo» din ? Tror du hele verden er opptatt av noresk og deg ? Er det greit du lurer dem med falske bilder ? Skjerp deg. Du er en voksen dame. Hvorfor du oppfører deg sånn her vet jeg ikke.. 

Du er en Svindler enkelt og greit. Og så lenge du ikke holder kjeft vil det alltid bli nevnt. Du sitter her og lyver om tusen ting ikke bare falske bilder.. du er en lystløgner. Du har syk fantasi . Den ene dagen er du singel kåt dame som vil tjene til extra hotel. Neste dag har du hatt type i flere år som er rik. Jeg tror du bare er ensom !

Du er ikke verdt dritten under skoa mine engang. Søk hjelp du er gal. 

11 minutter siden, Politimestern skrev:

Hva med alle kundene som ikke så den «memo» din ? Tror du hele verden er opptatt av noresk og deg ? Er det greit du lurer dem med falske bilder ? Skjerp deg. Du er en voksen dame. Hvorfor du oppfører deg sånn her vet jeg ikke.. 

Du er en Svindler enkelt og greit. Og så lenge du ikke holder kjeft vil det alltid bli nevnt. Du sitter her og lyver om tusen ting ikke bare falske bilder.. du er en lystløgner. Du har syk fantasi . Den ene dagen er du singel kåt dame som vil tjene til extra hotel. Neste dag har du hatt type i flere år som er rik. Jeg tror du bare er ensom !

Du er ikke verdt dritten under skoa mine engang. Søk hjelp du er gal. 

Du har rett. Sannheten er at det er patetisk. Hun burde slutte å være besatt av denne søte jenta.

Fra og med i dag og hvis Norske Dina ønsker det, vil jeg være en ny kunde hos henne😍

• 1 month later...
1 time siden, Tukleren skrev:

Var jo fredag når du skrev det så da ble jeg litt usikker på hva du mente med helgen.

Uansett, det ser kanskje ut som du har rett

Screenshot_2025-09-20-01-32-09-397.png.4129ee3baff583eb4934573450460359.png

Hun skulle møte i Frederikstad Tinghuset neste onsdag.kl 13:00.

Jeg har faktisk prøve a hjelpe.Jeg har be politiet,har ringt legevakt,be om hun bli skjekk opp.Siste helg hun angripe hennes eks mann på nett.

Vis det er sant,jeg vil fa en varsel av Domstolen.

• Like 1