Mikhen Skrevet Torsdag klokken 07:00 Share Skrevet Torsdag klokken 07:00 10 timer siden, Pipelort skrev: For en idiot tråd. Jeg har truffet Dina @Otono to ganger. Begge gangene var var lengre treff. Dina er så ekte som det gå å få det. Hun en en godt over gjennomsnittet intelligent etnisk norsk blond dame. Gamle travere her inne som også var på det gamle forumet vet at jeg aldri skriver noe som jeg ikke har gjort eller mener. Hvorfor skulle jeg fake at jeg har truffet Dina. Jeg gjorde som dere andre fant henne veldig attraktiv på bildene, så jeg avtalte et treff. Har skrevet tidligere at Dina tar den prisen hun tar, og for meg så er hun verdt det, og det er hun for andre også. Denne stadige jakten på Dina her på forumet finner jeg rett og slett respektløs. Pipelort. Du lurer denne jentas klienter ved å fortelle dem at du har hatt lange møter på mer enn 24 timer. Du forteller ikke sannheten og de snakker seg imellom, men de er mer diskrete enn deg. Av den grunn er det best å ikke nevne deg her. Du trenger ikke alltid å gjenta det samme. Det virker som en besettelse av henne. Tagg Otono slik at hun kan lese den og føle seg stolt av en klient som deg. Absurd. Hun vet hva hun gjør, veldig smart av henne. En rolig kvinne, men hun kan ødelegge deg umiddelbart. Jeg kjenner denne typen kvinner veldig godt, og de er veldig farlige når noen prøver å skade dem. Disse kvinnene som ser ut som små engler, men som er onde, gjør meg veldig kåt. Hun trenger ikke klienter for å forsvare henne. Hun er en voksen kvinne. Jeg er sikker på at kundene hennes er stolte av henne. En høy pris, men alle sier det er god kvalitet. 3 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Torsdag klokken 07:16 Share Skrevet Torsdag klokken 07:16 6 timer siden, Mummyboyz skrev: Du gjør verden en tjeneste. Fullfør jobben ved ikke nødvendigvis å hoppe fra Munch museumet. Her er min oppskrift for din avslutning: 1. Ta den største dildoen du finner og kjør den inn i rompa. 2. Ta den største gran stubben du finner i nord marka å plasser den inn i fitta di 3. Ta deretter en gammeldags 2 løper hagle og sett den inn i munnen akkurat som du suger en kunde og så brenner du av begge skuddene samtidig. NB! Husk å bruke såkalte "buck shot" dvs ikke haggel men en solid bly kule. Da garanterer jeg deg at ingen kirurg i verden ikke klarer og redde deg!!!! Oppfordring til å begå selvmord kan straffes som medvirkning til selvmord eller medvirkning til selvpåført betydelig skade på kropp eller helse dersom vedkommende dør eller blir betydelig skadet, jf. straffeloven § 277. I tillegg rammer straffeloven § 266 skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd som krenker en annens fred. Å oppmuntre noen til å ta selvmord kan etter omstendighetene anses som hensynsløs atferd. Enhver står fritt til å anmelde noen, og det er opp til @TitsMann om hun ønsker å anmelde forholdet. Det blir i så fall opp til politiet (påtalemyndigheten) å etterforske saken og vurdere om det er begått en straffbar handling. 3 Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet Torsdag klokken 07:24 Share Skrevet Torsdag klokken 07:24 7 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Oppfordring til å begå selvmord kan straffes som medvirkning til selvmord eller medvirkning til selvpåført betydelig skade på kropp eller helse dersom vedkommende dør eller blir betydelig skadet, jf. straffeloven § 277. I tillegg rammer straffeloven § 266 skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd som krenker en annens fred. Å oppmuntre noen til å ta selvmord kan etter omstendighetene anses som hensynsløs atferd. Enhver står fritt til å anmelde noen, og det er opp til @TitsMann om hun ønsker å anmelde forholdet. Det blir i så fall opp til politiet (påtalemyndigheten) å etterforske saken og vurdere om det er begått en straffbar handling. Jeg har allerede sent den som saken opplysing.Og skal ha en møte kl 11. 1 Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet Torsdag klokken 08:10 Share Skrevet Torsdag klokken 08:10 29 minutter siden, Mikhen skrev: Hun trenger ikke klienter for å forsvare henne. Hun er en voksen kvinn Absolutt! Hun manipulere andre til sier hva som hest and Hun lover sikkert mye til disse karene. Problemet er at informasjonen de får beskjed om å spre om meg er løgner. Ikke bare sladder Og nei, vi har ikke samme klient fordi tidsrammen for hennes begynnelse i Oslo ikke samsvarer med perioden jeg har jobbet i Oslo. Jeg var på et lengre opphold i juli-august 2023. Hun var ikke eskorte hos dem.Og jeg jobber fast i Stavanger hele tid etter detJeg flyttet til Oslo i juni 2024 Vis hun har begynt a jobber som eskort i October 2024,jeg var ikke aktiv fordi jeg har bli utsteng fra RE siden februar 2024.Jeg er kjent her for min episk krangle med RE 😂Jeg var helt forbanna😂 Jeg hadde en problemer med den person jeg nevne men ikke om kunde..Men en venn som vi har møte her i Oslo i 2023 og vi har forsett kontakt i privat. Aldri krangle on kunde,har dele kunde men kollegar flere gang.. Jeg er ikke aktiv som for,bare nå jeg har fri tid. 1 Siter Lenke til kommentar
Optimum2 Skrevet Torsdag klokken 09:27 Share Skrevet Torsdag klokken 09:27 At det er 153 kommentarer i dette emnet er meg ubegripelig...... 1 4 Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet Torsdag klokken 09:34 Share Skrevet Torsdag klokken 09:34 5 minutter siden, Optimum2 skrev: At det er 153 kommentarer i dette emnet er meg ubegripelig...... You tell me.. Det var bare min annonsen som har bli markere og det var ingen problemer om det. 😂 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Torsdag klokken 09:46 Share Skrevet Torsdag klokken 09:46 13 minutter siden, Optimum2 skrev: At det er 153 kommentarer i dette emnet er meg ubegripelig...... Drama selger, vår egen lille Se og hør. Det er jo også i vår interesse å vite sannheten om Dina og hvilke brukere kan stoles på, derfor venter vi i spenning. 1 Siter Lenke til kommentar
Politimestern Skrevet Torsdag klokken 10:11 Share Skrevet Torsdag klokken 10:11 Herregud. Dette er helt sinnsykt. Zeze kommer og skal «trolle» med selvmord så blir hun trollet tilbake av en også skal hun anmelde hele forumet. Og du @JoeRoganJosh slutt å fyr opp hun ekle hora. Faller en faller du også. Zeze du er en taper og ryktet ditt kommer til og følge deg hele veien for hva du holder på med. Bevist vil du ha onkel inn her og ødlegge morroa. Det er på tide di tar ansvar for dine egne handlinger, det er du som lager krangel her. Ingen er interessert i deg. Alle vil bare ha deg bort men du har oppheng med norske Dina. Hvor mange saker skal du ha hos politiet nå ? Tror du dem arbeider for deg ? håper du tar med alle du har doxxet som er også ulovlig i saken din. Tenk deg hvor lavt du synker for og prøve få noen extra kunder men som resulterer i at du ikke fikk noen kunder på 1 uke gratis annonse 😂 og du har prøvd komme på godsiden min på pm Jeg holdt ord. Skulle slutte skrive om deg hvis du slutte spamme og skrive svada. vi har motbevist alt du sier og du er sur. Du er psykisk syk virker det som og stakkars deg som er blakk. lykketil på politi møtet ditt idag klokken 12. er sikker på dem er dritt lei deg. Ingen her liker en som sladrer. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Torsdag klokken 10:26 Share Skrevet Torsdag klokken 10:26 11 minutter siden, Politimestern skrev: Herregud. Dette er helt sinnsykt. Zeze kommer og skal «trolle» med selvmord så blir hun trollet tilbake av en også skal hun anmelde hele forumet. Og du @JoeRoganJosh slutt å fyr opp hun ekle hora. Faller en faller du også. Zeze du er en taper og ryktet ditt kommer til og følge deg hele veien for hva du holder på med. Bevist vil du ha onkel inn her og ødlegge morroa. Det er på tide di tar ansvar for dine egne handlinger, det er du som lager krangel her. Ingen er interessert i deg. Alle vil bare ha deg bort men du har oppheng med norske Dina. Hvor mange saker skal du ha hos politiet nå ? Tror du dem arbeider for deg ? håper du tar med alle du har doxxet som er også ulovlig i saken din. Tenk deg hvor lavt du synker for og prøve få noen extra kunder men som resulterer i at du ikke fikk noen kunder på 1 uke gratis annonse 😂 og du har prøvd komme på godsiden min på pm Jeg holdt ord. Skulle slutte skrive om deg hvis du slutte spamme og skrive svada. vi har motbevist alt du sier og du er sur. Du er psykisk syk virker det som og stakkars deg som er blakk. lykketil på politi møtet ditt idag klokken 12. er sikker på dem er dritt lei deg. Ingen her liker en som sladrer. Jeg forstår at dere ikke er for åpenhet. Personlig liker jeg å informere om rettigheter der det trengs. Hva personen velger å gjøre med informasjonen, det angår ikke meg. Dere burde vite bedre enn å true zezee. Vi har gått ned denne stien sammen tidligere. Det blir ingen vinnere. 3 Siter Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet Torsdag klokken 10:56 Share Skrevet Torsdag klokken 10:56 4 timer siden, TitsMann skrev: Nei,har har blokkert DEG. Dette bekreftet nettopp hvem du er.. Gjør dere klare nå. Det var aldri en forumkrangel. Den gratis uken jeg hadde for å annonsere og ha det litt gøy gikk i vasken. Du må være en veldig svak person for å tro at jeg skulle ta livet mitt på grunn av en internett-troll. Jeg var sarkastisk. Jeg har allerede opphevet blokkeringen din 😂 Kjerringa tror jeg er Sara Dessntiago, det her er bare komisk. Hvilen psykose lever du i? Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Torsdag klokken 11:10 Share Skrevet Torsdag klokken 11:10 11 minutter siden, Daskeladden skrev: Kjerringa tror jeg er Sara Dessntiago, Det er fordi du er Sara Dessntiago, du bare vet det ikke enda selv. 1 Siter Lenke til kommentar
Politimestern Skrevet Torsdag klokken 11:11 Share Skrevet Torsdag klokken 11:11 40 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Jeg forstår at dere ikke er for åpenhet. Personlig liker jeg å informere om rettigheter der det trengs. Hva personen velger å gjøre med informasjonen, det angår ikke meg. Dere burde vite bedre enn å true zezee. Vi har gått ned denne stien sammen tidligere. Det blir ingen vinnere. Vet ikke hvilken verden du lever i? Hvem truer zeze ? Det er vell hun som truer alle her. Ja du står for åpenhet du. Doxxing er du fan av som støtter zeze ? Kan vi ikke alle bare begynne doxxe alle da Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet Torsdag klokken 13:30 Share Skrevet Torsdag klokken 13:30 2 timer siden, JoeRoganJosh skrev: Jeg forstår at dere ikke er for åpenhet. Personlig liker jeg å informere om rettigheter der det trengs. Hva personen velger å gjøre med informasjonen, det angår ikke meg. Dere burde vite bedre enn å true zezee. Vi har gått ned denne stien sammen tidligere. Det blir ingen vinnere. Vi alle, voksne og fornuftige mennesker, har allerede innsett at en person som angriper meg er i en mental sløyfe som en ripete plate med den samme informasjonen og krenkelsene. Personen forstår ikke hva som er sarkasme, hva som er ekte og hva som er fantasi. Ertingen er ikke problemet. Og det var galt av meg å gjøre det, men jeg hadde ikke noe annet valg. Jeg vil bli tvunget til å gi fra meg de fiendtlige meldingene jeg mottok.Personen er fortsatt sikker på at de vil gå ustraffet. Jeg lar dem ikke gjøre det, ikke fordi det handler om meg, men de vil fortsette å gjøre mot andre mennesker det som en gang ble gjort mot dem. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Torsdag klokken 16:16 Share Skrevet Torsdag klokken 16:16 …og nå skal du altså politianmelde meg også @TitsMann? For hva lurer jeg på? Siter Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet Torsdag klokken 16:32 Share Skrevet Torsdag klokken 16:32 14 minutter siden, Oslo_bukken skrev: …og nå skal du altså politianmelde meg også @TitsMann? For hva lurer jeg på? Kjerringa skal møte opp lokalet politistasjonen og de vil be henne dra innom psykatrien som vanlig. Dette er samme person som doxer folk, sier hun har politietterforskere som jobber for henne etc. Hvem faen tar hun seriøst. Hva skal hun møte opp og anmelde? «Hei jeg vil anmelde forum brukere som jeg mener er en eskorte som er transe, denne transen sa jeg hadde en diagnose, som i følge zeze sitt vannhodet er brudd på en eller annen lov. Politiet bruker definitivt ressurser på henne og fantasiene. 1 Siter Lenke til kommentar
Politimestern Skrevet Torsdag klokken 17:24 Share Skrevet Torsdag klokken 17:24 1 time siden, Oslo_bukken skrev: …og nå skal du altså politianmelde meg også @TitsMann? For hva lurer jeg på? Hun skal anmelde oss alle ! Fikk du ikke pm fra hun med advarsel ? 1 Siter Lenke til kommentar
Easy Rider Skrevet Torsdag klokken 18:35 Share Skrevet Torsdag klokken 18:35 Er det noen som er interessert i å kjøpe informasjon om hvem Norske Dina er? Har all informasjon om henne 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Torsdag klokken 21:02 Share Skrevet Torsdag klokken 21:02 2 timer siden, Easy Rider skrev: Er det noen som er interessert i å kjøpe informasjon om hvem Norske Dina er? Har all informasjon om henne Så bra. Det koster 9000kr, og må overføres i krypto bak bensinstasjonen på Fornebu? Er hun født mann eller kvinne? Du kan jo gi oss litt info gratis først. Du må bygge litt troverdighet. 2 2 Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet Torsdag klokken 21:41 Share Skrevet Torsdag klokken 21:41 2 timer siden, Easy Rider skrev: Er det noen som er interessert i å kjøpe informasjon om hvem Norske Dina er? Har all informasjon om henne Beklager,mann.. jeg har anmelde alle 4 793 medlem her til ønkel,så alle må spare 25k for bot. 😎 2 Siter Lenke til kommentar
MysteryGuy Skrevet Torsdag klokken 21:49 Share Skrevet Torsdag klokken 21:49 (endret) Nå har jeg sett altfor mange former for kvinnesyn. De fleste av dere burde skamme dere. Jeg skal ikke nevne noen ved navn, men dere vet. Slutt å trakassere Dina, hun driver sin greie, om hun tjener penger på dette eller ikke er hennes greie. Zeezee du har din greie, noen liker det du gjør, andre ikke. Slutt å la deg fornærme av en lite kommentar fra Ontono vedr KyKy, dette var en objektiv vurdering fra Ontono. Om hun velger få kunder for sin pris er hennes valg. Alle vet at pris og etterspørsel har en sammenheng. Kanskje hun ikke er like desperat etter penger som mange andre. Alt har sin pris! Jeg har ikke møtt Dina, men fy faen, nå må dere gi dere Endret Torsdag klokken 21:50 av MysteryGuy 2 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Torsdag klokken 21:52 Share Skrevet Torsdag klokken 21:52 https://norsex.com/kvinner Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet Torsdag klokken 22:00 Share Skrevet Torsdag klokken 22:00 7 minutter siden, MysteryGuy skrev: Nå har jeg sett altfor mange former for kvinnesyn. De fleste av dere burde skamme dere. Jeg skal ikke nevne noen ved navn, men dere vet. Slutt å trakassere Dina, hun driver sin greie, om hun tjener penger på dette eller ikke er hennes greie. Zeezee du har din greie, noen liker det du gjør, andre ikke. Slutt å la deg fornærme av en lite kommentar fra Ontono vedr KyKy, dette var en objektiv vurdering fra Ontono. Om hun velger få kunder for sin pris er hennes valg. Alle vet at pris og etterspørsel har en sammenheng. Kanskje hun ikke er like desperat etter penger som mange andre. Alt har sin pris! Jeg har ikke møtt Dina, men fy faen, nå må dere gi dere Det er MIN tradd.Snakke om otopoopo in hennes egne tradd.Hun har flere. Bare Zezee her,ok? 2 Siter Lenke til kommentar
Politimestern Skrevet Torsdag klokken 22:04 Share Skrevet Torsdag klokken 22:04 Skjønner folk vil betale @Otono 9k. Det skulle vært flere som hun. Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet Torsdag klokken 22:27 Share Skrevet Torsdag klokken 22:27 Det dere fra andre kultural bakgrunn ikke skjønte var at denne siden her, bortsett fra noen anmeldelser, ikke er en side å ta seriøst. Vi kommer hit for å gjøre narr av hverandre og lage vitser. Det er dere som behandler dette stedet som en Grand Bazaar. Du kan se at du ikke forstår hva som skjer her. Vi er vestlige, de aller fleste. Du forstår ikke norsk humor. Og tydeligvis gjør ikke hun det heller. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet Torsdag klokken 22:30 Share Skrevet Torsdag klokken 22:30 48 minutter siden, TitsMann skrev: Beklager,mann.. jeg har anmelde alle 4 793 medlem her til ønkel,så alle må spare 25k for bot. 😎 Hva sa de på Grønland PK når du kom for å anmelde Donald Trump? 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg